چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1401

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

دلایل عمده برای طراحی مجدد سایت (قسمت دوم)

۱۲ بازديد
در مقاله قبلی درباره دلایلی که سبب می شود تصمیم به باز طراحی وب سایت خود بگیرید، پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی باقی موارد خواهیم پرداخت.برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با وبکده تماس بگیرید. 
3. تحقیق: رقابتیکی دیگر از بخش های مهم آماده سازی برای طراحی مجدد وب سایت، تحقیق در مورد سایت های رقبای شما است تا متوجه شوید که مشتریان شما در هنگام مقایسه محصولات/خدمات شما چه خواهند دید و فهرستی از سایت های رقیب و غیررقیبی را که می خواهید مشاهده کنید. از نظر طراحی، لحن یا عملکرد تقلید کنید. عالی است که به وب‌سایت‌ها از داخل و خارج از صنعت خود نگاه کنید تا از آنچه می‌خواهید در سایت جدید خود ببینید، الهام بگیرید و ایده بگیرید. و کشف خود را به زیبایی شناسی و تصویرسازی محدود نکنید.
به لحن محتوا، سبک و سهولت پیمایش، میزان اطلاعات موجود در هر صفحه و هر چیز دیگری که برای شما برجسته است توجه کنید. شروع به تهیه لیستی از سایت هایی که دوست دارید با یادداشت هایی در مورد جنبه های خاصی که توجه شما را به خود جلب کرده است، همراه با لیستی از سایت هایی که دوست ندارید و چرایی آن را به خود اختصاص دهید. ایجاد این فهرست نه تنها به شما کمک می‌کند تا درک کنید که در فضای طراحی وب‌سایت فعلی چه اتفاقی می‌افتد، بلکه چیزی است که شرکتی که در نهایت برای اجرای طراحی مجدد خود استخدام می‌کنید، برای کمک به راهنمایی مفاهیم طراحی خود درخواست می‌کند. گام دیگری که می توانید هنگام ارزیابی وب سایت های رقبای خود بردارید، شناسایی مناطقی است که می توانید خود را متمایز کنید. آنها در سایت های خود چه کاری را به خوبی انجام می دهند؟ به نظر می رسد سایت های آنها دارای چه نقاط ضعفی هستند؟
چه چیزی را پیشنهاد می کنید که آنها نمی کنند؟ حتی می‌توانید با استفاده از ابزار رایگان HubSpot Website Grader برای ایجاد گزارشی که نشان می‌دهد وب‌سایت فعلی شما چقدر خوب عمل می‌کند، در تحلیل رقابتی خود یک گام جلوتر بروید. سپس می توانید همان گزارش را برای وب سایت های رقبای خود ایجاد کنید تا بتوانید مقایسه کنید
4. تعریف: اهداف وب سایتتکمیل سه مرحله اول ذکر شده در بالا باید شما را در مکان خوبی قرار دهد تا اکنون ایده خوبی از اینکه چه جنبه هایی از سایت شما به به روز رسانی و بهبود بیشتری نیاز دارد داشته باشید. شما باید از دانشی که از ممیزی وب سایت و تحلیل رقابتی خود به دست آورده اید به عنوان مبنایی برای ایجاد اهداف پروژه و جدول زمانی خود استفاده کنید. درباره تعیین و ارزیابی اهداف بازاریابی دیجیتال خود بیشتر بخوانید. اهداف و اهداف پروژهدلایل اصلی شما برای طراحی مجدد وب سایت چیست؟ داشتن چند هدف اصلی و به خوبی در نظر گرفته شده برای طراحی مجدد وب سایت شما به تمرکز تلاش های شما در تصمیم گیری تیم شما در طول فرآیند طراحی کمک می کند.
برخی از اهداف اصلی رایج عبارتند از به‌روزرسانی ظاهر قدیمی یا راه‌اندازی یک نام تجاری تازه، ایجاد تجربه کاربری بهتر، افزودن عملکرد یا محتوای جدید، و بهبود تاکتیک‌های دید سایت برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما. هنگامی که اهداف اصلی خود را برای طراحی مجدد تعیین کردید، احتمالاً می خواهید اهداف جزئی بیشتری را در زیر هر یک اضافه کنید. یک طرح کلی ایجاد کنید که با اولویت بندی اهداف اصلی شما در یک لیست شماره گذاری شده شروع شود. سپس می‌توانید اهداف فرعی اضافه کنید که دقیقاً مشخص می‌کنند موفقیت در آن هدف چگونه باید باشد. این باید شامل اعداد و معیارهای واقعی باشد که تیم شما برای ارزیابی موفقیت آینده طراحی مجدد شما استفاده خواهد کرد.
به عنوان مثال، اگر هدف اصلی شما افزایش دید شماست، می توانید آن هدف را اینگونه تعریف کنید: «بهبود میانگین بازدیدکنندگان ماهانه جدید از X به Y». فقط مطمئن شوید که اهدافی که برای سایت خود تعیین می کنید واقع بینانه هستند - ایده ها و پیشنهادهای عالی برای تعیین اهداف طراحی وب سایت خود در Crazy Egg وجود دارد. جدول زمانیتصمیم گیری در مورد یک جدول زمانی که واقع بینانه باشد می تواند دشوار باشد. از یک طرف، شما نمی خواهید آنقدر تهاجمی باشید که تیم خود را خیلی سریع از مراحل مهم عبور دهید، اما همچنین نمی خواهید اجازه دهید این روند به پایان برسد و از دست برود. به یاد داشته باشید که به این فکر کنید که آیا رویدادها یا فعالیت هایی در راه است که قطعاً به وب سایت جدید خود نیاز دارید یا خیر. اگر رویداد مهمی وجود دارد، مطمئن شوید که زود شروع کرده اید و زمان کافی برای مراحل ایجاد و آزمایش حیاتی برای به دست آوردن وب سایت صیقلی و مؤثری که به دنبال آن هستید، اختصاص دهید.متأسفانه، هیچ پاسخ جادویی برای مدت زمان طراحی مجدد وب سایت وجود ندارد. بسیاری از آن به تعداد صفحات و محتوای وب سایت شما، عملکرد آن و اینکه آیا چندین ادغام مورد نیاز است یا خیر و نحوه رسیدگی به تأییدیه ها بستگی دارد. با این حال، محدوده کلی برای طراحی مجدد وب سایت معمولی بین 2 تا 5 ماه است. 5. پیش نویس RFPآخرین مرحله ای که باید قبل از اینکه بتوانید انتخاب کنید کدام آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب است که به شما در طراحی مجدد وب سایت خود کمک می کند انجام دهید، تهیه پیش نویس درخواست پیشنهاد (RFP) است.
خوشبختانه، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که در تمام مراحل قبلی انجام داده‌اید، به شما کمک می‌کند تا تمام جزئیات مهمی را که باید در RFP طراحی مجدد وب‌سایت خود درج کنید، ارائه می‌کند. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که RFP شما چارچوبی را برای پیشنهادهایی که از آژانس ها دریافت خواهید کرد تعیین می کند، بنابراین باید جزئیات خاصی را که برای کمک به انتخاب فروشنده خود نیاز دارید منعکس کند. اگر درخواست های شما به اندازه کافی مشخص یا به درستی توصیف نشده باشد، می توانید با گروهی از پیشنهادات روبرو شوید که بسیار متنوع و مقایسه آنها دشوار است.بخش‌های اصلی که باید در RFP طراحی مجدد وب‌سایت بگنجانید عبارتند از: مقدمه/پیشینه شرکت – شرح مختصری از شرکت شما، چرایی نیاز به طراحی مجدد وب سایت، و اینکه پروژه کلی شامل چه مواردی می شود.محدوده بودجه – ارائه محدوده بودجه به آژانس کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی را پیشنهاد کند که با بودجه شما کار می‌کنند و برنامه‌ریزی می‌کنند که در صورت دریافت جایزه، چگونه باید زمان و منابع خود را تخصیص دهند.
جدول زمانی و مهلت‌های مهم – جدول زمانی هدف و تاریخ راه‌اندازی مورد نظر خود را مشخص کنید که شامل چندین دوره تجدید نظر و فرآیند تأیید داخلی شما می‌شود. شما همچنین باید تاریخ های خود را برای: مهلت پاسخ RFP، انتخاب فروشنده، و شروع پروژه درج کنید.چالش ها را شناسایی کنید – مسائلی را که امیدوارید این وب سایت جدید حل کند را مشخص کنید.اهداف خود را مشخص کنید - آنها را مستقیماً برای کاری که در مرحله 4 در بالا انجام دادید بکشید.مخاطب – تا جایی که ممکن است با جزئیات بیشتر مشتریان خود را توصیف کنید – شامل هر تحقیق جمعیت شناختی که انجام داده اید یا شخصیت هایی که برای مشتری ایجاد کرده اید را شامل می شود.وب سایت مورد نظر / الزامات - وب سایت ایده آل خود را توصیف کنید - لیست آرزوهای ویژگی های خود را درج کنید، مطمئن شوید که کدام موارد "باید" هستند و کدام "خوب است".برای راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی پیش نویس یک RFP کشنده برای طراحی مجدد وب سایت بعدی خود، نمونه ها و الگوهای موجود در مقاله وبلاگ RFP360 را بررسی کنید. دلایل شما برای طراحی مجدد وب سایت شما چیست؟طراحی مجدد یا حتی تازه سازی وب سایت شما نباید کار دلهره آوری باشد. دلایل اصلی شما برای طراحی مجدد وب سایت چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. بهتر از این، اگر دلایل قابل توجهی برای طراحی مجدد وب سایت خود پیدا کرده اید و راهنمایی بیشتری می خواهید، بیایید صحبت کنیم!

اصول طراحی سایت طلا فروشی

۱۴ بازديد
به عنوان یک جواهرساز، هدف وب سایت شما جذب مشتریان بیشتر است. چه کسب و کار شما به صورت آنلاین باشد یا در یک مکان کاملاً آجری، بدون نوع وب سایت مناسب، خطر از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد قابل توجهی را به دنبال دارید.
 
اگر در مورد کیفیت طراحی سایت طلا فروشی خود مطمئن نیستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تعیین کنید که آیا زمان طراحی مجدد فرا رسیده است یا خیر. با خواندن این مقاله، در مورد بهترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت برای جواهرسازان، اینکه یک وب‌سایت برای جواهرسازان چگونه باید باشد، و به غیر از طراحی عالی برای پیشرفت آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارید، خواهید آموخت.
 
چرا جواهرات به یک وب سایت نیاز دارند؟
چند سال پیش، ممکن است احساس نکرده باشید که به یک وب سایت نیاز دارید، به خصوص اگر کسب و کار شما در یک فروشگاه فیزیکی واقع شده باشد. اگر کسی نتواند از آن چیزی بخرد، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟
 
اکنون که مصرف کنندگان عمدتاً تحقیقات و تصمیم گیری خود را به صورت آنلاین انجام می دهند - یعنی اکنون که اکثر خریداران فروشگاه ها را در موتورهای جستجو جستجو می کنند و قبل از اینکه حتی پا در یک مکان خرده فروشی بگذارند از وب سایت ها بازدید می کنند - داشتن یک وب سایت برای تجارت شما بسیار مهم است. یک وب‌سایت برای جواهرسازان راهی را به شما می‌دهد تا خودتان را به صورت آنلاین معرفی کنید، و بهترین فرصت را به شما می‌دهد تا «مالک» همه پیام‌های آنلاین درباره برند، تجارت و محصولات خود باشید.
 
علاوه بر این، با یک وب‌سایت، می‌توانید کارآمدترین و راحت‌ترین تجربه ممکن را برای کسانی که به دنبال اطلاعات کسب‌وکار شما هستند، قبل از بازدید از شما ارائه دهید. حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی دارید، یک وب سایت ساده می تواند به مشتریان بالقوه اطمینان دهد که شانس مناسبی برای انتخاب شما دارند و مواردی مانند مسیرها، ساعات کار و غیره را ارائه می دهد.
چرا طراحی سایت برای جواهرات فروشی ها اینقدر مهم است؟
پس چرا طراحی یک وب سایت اینقدر اهمیت دارد؟ خوب، برخی از مطالعات نشان داده اند که انسان تصاویر بصری را بسیار سریعتر از متن پردازش می کند. بنابراین، برای مغز، شکل ظاهری چیزی می‌تواند سریع‌تر پردازش شود - و شاید تأثیر بیشتری بگذارد - تا نحوه خواندن چیزی. طراحی وب سایت یک جواهرساز نیز تا حدودی در مورد سطح حرفه ای بودن کسب و کار آنها می گوید. مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه درک آنها از یک تجارت ارتباط برقرار می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما شلخته و سازماندهی نشده به نظر می رسد، ممکن است آنها نیز به همین شکل به برند شما فکر کنند.
 4 بهترین روش برای طراحی وب سایت جواهرسازی
اکنون که می دانید چرا طراحی وب بسیار مهم است، در اینجا بهترین روش هایی که وب سایت شما باید رعایت کند، آورده شده است. اگر هدف شما طراحی بهترین وب سایت جواهرساز است، پیروی از این نکات اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما ارتباط مثبتی با برند شما دارند و باعث می شود آنها برای خرید جواهرات خوب بعدی خود از شما دیدن کنند. 
1. چیدمان تمیز و ساده با تمرکز بر جواهرات
تا جایی که به وب سایت های جواهرات مربوط می شود، حواس پرتی ایده بدی است. با وجود چند صد یا هزاران دلار در خطر، حتی کوچکترین حواس پرتی می تواند یک مشتری بالقوه را از خود دور کند و قبل از نهایی شدن خرید به پایان برسد.برای دستیابی به خریدهای آنلاین بیشتر، یا جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر به فروشگاه خود، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای طرحی تمیز و ساده با تمرکز بر کالا است. این یعنی رنگ‌های پس‌زمینه تمیز مانند سفید یا خاکستری کم‌رنگ، گزینه‌های ناوبری بسیار ساده، متن واضح در فونت‌های اصلی، و تجربه مروری بدون درهم‌ریختگی بدون پاپ‌آپ‌های زیاد، تبلیغات بنری، نوارهای کناری یا پیوندها. علاوه بر این، باید سعی کنید تصاویر جواهرات خود را بزرگ، دقیق و با وضوح بالا بسازید. هنگامی که یک مصرف کننده روی صفحه محصول یا صفحه اطلاعات کلیک می کند، تمرکز باید روی محصول باشد. مشخصات، کپی و گزینه‌های خرید همچنان باید در دسترس باشند، اما عکس‌هایی که ارائه می‌کنید باید ستاره نمایش باشند.
 2. تصاویر الهام بخش و انگیزشی و دعوت به عمل
البته، وب سایت شما نباید فقط از عکس های جواهرات شما تشکیل شده باشد. برای تغییر افکار خریداران از "به نظر خوب است" به "من باید آن را بخرم"، فراخوان های قوی برای اقدام ضروری است. یکی از بهترین راه هایی که می توانید مرورگر را به یک خریدار جدی تبدیل کنید، داشتن یک تصویر انگیزشی است. بسیاری از وب سایت ها این کار را با تبلیغات بنری بزرگ یا تصاویری که در صفحه اصلی یا صفحات فرود خود پخش می کنند انجام می دهند. ممکن است زوجی شاد با حلقه‌های نامزدی یا گروه‌های عروسی، همسری که هدیه‌ای دریافت می‌کند یا مدلی که یک قطعه زیبا را به نمایش می‌گذارد نشان دهد. این تصاویر را با یک فراخوان قوی برای اقدام برای شروع خرید یا دیدن موارد بیشتر همراه کنید و بازدیدکنندگان نخواهند توانست در برابر آن مقاومت کنند. از فراخوان‌ها برای اقدام نیز باید در صفحات محصول شما، در سبد خرید یا سایر مکان‌های مهم مانند صفحه تماس استفاده شود. به جای اینکه به چیزهای بی مزه ای مانند «با ما تماس بگیرید» یا «اکنون خرید کنید»، سعی کنید الهام بخش عمل کنید – چرا «امروز حلقه مناسب را پیدا کنید» یا «با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی را تعیین کنید»؟

راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی (قسمت سوم)

۱۲ بازديد
در قسمت قبل به نکات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.

 از طراحی متقاعد کننده استفاده کنید
بر اساس اصل کمیابی، انسان برای شیئی که کمیاب است ارزش بیشتری قائل است و برای چیزهایی که فراوان است ارزش کمتری قائل است. با نشان دادن کمبود، احساس فوریت را در فرآیند فروش ایجاد کنید - تعداد محصولات باقیمانده را نشان دهید، اندازه‌های موجود در انبار را خاکستری کنید یا مهلت‌های فروش را نشان دهید. کمبود، خریداران بالقوه را تشویق می کند تا اقدام کنند. شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای از تحقیقات روان‌شناختی پیشرفته استفاده می‌کنند و به منظور جلب مشارکت و خرید بیشتر، آنچه را که قبلاً یک هنر بود به علم تبدیل کرده‌اند.
طراحی متقاعد کننده در فروشگاهی یک راه بسیار موثر برای به دست آوردن خرید بیشتر است. طراحی صفحه جزئیات محصول فروشگاهی به خوبی به UX فروشگاهی آن کمک می کندTHE ICONIC اطلاعات موجودی بی‌درنگ را با گزینه‌های اعلان ارائه می‌کند، و UX فروشگاهی عالی را ایجاد می‌کند.

نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی 
محصولات مشابهی را که خریداران ممکن است دوست داشته باشند نشان دهید که با محصول فعلی یا محصولاتی که دیگران خریداری کرده‌اند به خوبی کار می‌کنند. این می تواند در صفحه جزئیات محصول یا در سبد خرید نمایش داده شود و به راهنمایی خریداران به محصولاتی که نیازهای آنها را برآورده می کند، کمک می کند و به طور بالقوه آنها را به ادامه خرید تشویق می کند - راهی عالی برای فروش متقابل محصولات مرتبط. توصیه های محصول فروشگاهی و محصولات مرتبطفرنچ کانکشن محصول مکمل و توصیه شده را نمایش می دهد

طراحی سبد خرید
سبد خرید ضروری است زیرا در آن خریداران محصولات انتخابی خود را بررسی می‌کنند، تصمیم نهایی را می‌گیرند و به تسویه‌حسابمی‌پردازند. هدف اولیه سبد خرید هدایت خریداران به سمت پرداخت است. در زیر نکاتی در مورد طراحی سبد خرید وجود دارد که کاربر پسند باشد و خریداران را تشویق به خرید بیشتر کند. از یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) استفاده کنید. تماس اولیه برای اقدام در صفحه سبد خرید باید دکمه پرداخت باشد. از رنگ‌های روشن، مناطق قابل کلیک فراوان و زبان ساده استفاده کنید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، ساده و آسان کنید.
بازخورد کافی ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک محصول به سبد خرید اضافه می شود، بلافاصله و به وضوح تایید شده است. خریداران با بازخورد ناکافی، مانند نمایش متن تایید نامحسوس، گیج می شوند. یک ایده خوب این است که از انیمیشن ها استفاده کنید، زیرا حرکت چشم انسان را جذب می کند.
از ویجت مینی سبد خرید استفاده کنید. به خریداران اجازه دهید با استفاده از یک سبد خرید کوچک، محصولات را بدون خروج از صفحه‌ای که در آن هستند، به سبد خرید خود اضافه کنند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا محصولات بیشتری را پیمایش، کشف و اضافه کنند. ابزارک‌های مینی سبد خرید همیشه باید به سبد خرید کامل صفحه پیوند داشته باشند.نمایش جزئیات محصول نمایش جزئیاتی مانند نام محصول، تصاویر، اندازه ها، رنگ ها و قیمت ها در سبد خرید به خریداران کمک می کند تا هر محصول را به خاطر بسپارند و همچنین محصولات را با هم مقایسه کنند. محصولات موجود در سبد خرید را به صفحات کامل محصول خود پیوند دهید تا خریداران بتوانند در صورت لزوم جزئیات بیشتری را بررسی کنند.سبد خرید را به راحتی قابل ویرایش کنید.
امکان حذف، ذخیره برای بعد یا تغییر جزئیات مانند اندازه، رنگ یا کمیت باید آسان باشد.از تعجب هزینه های حمل و نقل و مالیات غیرمنتظره خودداری کنید. هزینه های حمل و نقل غیرمنتظره یکی از دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران است. گزینه های حمل و نقل و مالیات را با محاسبه دقیق هزینه ها و تاریخ تحویل مورد انتظار از قبل قرار دهید.

طراحی تسویه حساب تجارت الکترونیک 
یک طراحی شیک و مد روز یک وب سایت فروشگاهی موفق را تعیین نمی کند و لزوماً UX فروشگاهی عالی را ارائه نمی دهد. موفقیت فروشگاهی تنها با تعداد خریدهای تکمیل شده سنجیده می شود. در اینجا چند راه برای ایجاد یک صفحه پرداخت با طراحی خوب وجود دارد که به یک تبدیل موفق کمک می کند: گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید. هنگام پرداخت، خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی دارند. تا آنجا که ممکن است گزینه های پرداخت را (مشروط به مخاطب هدف) ارائه دهید تا پایگاه مشتری را گسترش دهید و تکمیل سفارش خود را برای خریداران آسان کنید.آن را ساده نگه دارید. تعداد فیلدها و مراحل را برای تکمیل خرید به حداقل برسانید.
استفاده از آدرس حمل و نقل به‌عنوان آدرس صورت‌حساب به‌طور پیش‌فرض، راه خوبی برای به حداقل رساندن تعداد فیلدها است – در حالت ایده‌آل، یک تسویه‌حساب صفحه‌ای طراحی کنید که خریداران بتوانند سبد خرید خود را مشاهده کنند و اطلاعات تحویل و پرداخت را وارد کنند.ثبت نام را اختیاری کنید مجبور کردن خریداران برای ایجاد یک حساب کاربری قبل از اولین خرید، خریداران را از خود دور می کند. به آنها امکان ثبت نام پس از تکمیل خرید بدهید و هنگام درخواست ثبت نام، مزایای ثبت نام را برجسته کنید. مزایا شامل پرداخت سریع تر به لطف اطلاعات شخصی مانند آدرس حمل و نقل ذخیره شده یا اطلاعات پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری است که فقط برای اعضای ثبت نام شده در دسترس است
.از نشانه های خطای واضح استفاده کنید. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که نتوانید خریدی انجام دهید یا دلیل آن را بفهمید. به جای نشان دادن خطاها پس از ارسال فرم، اعلان‌های خطا را در زمان واقعی نشان دهید. پیام‌های خطای واضح و مختصر را مستقیماً در بالا یا در کنار موردی که نیاز به اصلاح دارد قرار دهید تا خریداران متوجه آن‌ها و درک آن‌ها شوند.مردم را در مسیر خود نگه دارید. هنگام استفاده از تسویه حساب چند صفحه ای، یک نوار پیشرفت اضافه کنید که نشان می دهد چند مرحله دیگر برای تکمیل خرید باقی مانده است.
این امر هرگونه ابهامی را از بین می برد و خریداران را مطمئن می سازد که در مسیر درستی هستند. پس از تکمیل خرید، تاییدیه سفارش و وضعیت سفارش را با پیگیری حمل و نقل نمایش دهید.ارائه پشتیبانی یک چت زنده یا شماره تماس را در طول فرآیند تسویه‌حساب وارد کنید، بنابراین وقتی خریداران سؤالی دارند، به جای اینکه مجبور شوند سایت را ترک کنند و به جای دیگری بروند، بتوانند به سرعت پاسخ‌ها را دریافت کنند.خلاصهخریداران آنلاین بدون توجه به هر چیزی انتظار تجربه های بدون اصطکاک را دارند. هنگام طراحی یک سایت تجارت الکترونیک، فقط ساخت یک وب سایت نیست، بلکه ایجاد یک تجربه خرید آنلاین است که خریداران منفعل را به مشتریان پولی تبدیل می کند. 
امیدواریم این راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی به شما کمک کند تا تصمیمات طراحی ضروری را اتخاذ کنید تا بتوانید UX تجارت الکترونیکی عالی بسازید که حرفه ای، جذاب، کاربرپسند باشد و باعث شود خریداران بارها و بارها به این کشور بازگردند. رشد سریع به علاوه سهم نسبتاً پایین بازار به این معنی است که هنوز فرصت زیادی برای بازیگران جدید وجود دارد تا از رهبران صنعت سنتی پیشی بگیرند. 

https://www.toptal.com/designers/e-commerce/ultimate-ecommerce-design-guide

راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی

۱۱ بازديد
در قسمت قبل به نکات ساخت سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.
برخی از جنبه های کلیدی طراحی وب سایت فروشگاهی برای ناوبری آسان عبارتند از:
 دسته بندی محصولات کاملاً تعریف شده 
سطح بالای پیمایش باید مجموعه دسته بندی هایی را که سایت ارائه می دهد نشان دهد. محصولات را به دسته ها و زیرمجموعه هایی که منطقی هستند گروه بندی کنید. برچسب‌های دسته‌بندی به‌عنوان کلمات واحدی که طیف وسیعی از محصولات را توصیف می‌کنند، بهترین کار را دارند، بنابراین خریداران می‌توانند آن‌ها را اسکن کنند و فوراً بفهمند که چه چیزی نشان می‌دهند. بهترین کار این است که تا حد امکان ناوبری سایت را برای کاربر تجربه کاربری عالی در فروشگاهی آزمایش کنید، زیرا این یکی از ویژگی های کلیدی ساخت یا شکست سایت است. 
جستجوی محصول 
به عبارت ساده، اگر خریداران نتوانند محصول را پیدا کنند، نمی توانند محصول را بخرند - یک تابع جستجو بسازید که به آنها کمک می کند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند: جستجو را در همه جا حاضر کنید. کادر جستجو را در هر صفحه و در مکان های آشنا قرار دهید. جعبه باید قابل مشاهده، به سرعت قابل تشخیص و استفاده آسان باشد.
موقعیت‌های استاندارد برای پیاده‌سازی کادر جستجو، بالا سمت راست یا مرکز بالای صفحات یا در منوی اصلی هستند.پشتیبانی از انواع پرس و جو. جستجوها باید از انواع درخواست‌ها مانند نام محصول، دسته‌ها و ویژگی‌های محصول و همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری پشتیبانی کنند. ایده خوبی است که یک جستجوی نمونه را در قسمت ورودی قرار دهید تا استفاده از توابع مختلف را به خریداران پیشنهاد دهید.یک قابلیت جستجوی تکمیل خودکار داشته باشید.
عملکرد تکمیل خودکار، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای خریداران آسان‌تر می‌کند و با پیشنهاد چیزهایی در منطقه‌ای که قبلاً جستجو می‌کنند، پتانسیل فروش را افزایش می‌دهد.امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج. به خریداران اجازه دهید نتایج جستجو را بر اساس معیارهای مختلف (بهترین فروشندگان، بالاترین یا پایین ترین قیمت، رتبه بندی محصول، جدیدترین مورد و غیره) مرتب کنند و همچنین مواردی را که در یک دسته بندی خاص قرار نمی گیرند حذف کنند.طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک:
فیلتر کردن نتایج جستجوفیلتر کردن محصولاتهر چه تعداد انتخاب های بیشتری داده شود، انتخاب سخت تر می شود. با اجرای فیلترها به خریداران کمک کنید تا محصولات مناسب را پیدا کنند. این به آنها کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کرده و مستقیماً به محدوده محصول مورد نظر خود بپرند.
 نمایش سریع محصول
«نمایش سریع» با حذف بارهای غیرضروری صفحه، زمان لازم برای یافتن محصول مناسب را برای خریداران کاهش می‌دهد. به طور معمول، جزئیات محصول در یک پنجره مودال بر روی صفحه مشاهده شده نمایش داده می شود. سعی نکنید تمام جزئیات محصول را نشان دهید، در عوض، برای مشاهده جزئیات کامل، پیوندی به صفحه کامل محصول اضافه کنید. همچنین، مطمئن شوید که یک دکمه "افزودن به سبد خرید" با موقعیت برجسته و همچنین یک عملکرد "ذخیره در لیست علاقه مندی ها" را در نظر بگیرید.
 طراحی فروشگاهی با نمای سریع محصول پیشنهادهای ویژه 
خریداران همیشه به دنبال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا بهترین معاملات هستند. پیشنهادات انحصاری را قابل مشاهده کنید تا خریداران از آنها مطلع شوند. حتی اگر تفاوت قیمت ها چندان زیاد نباشد، حس روانی پس انداز مقداری پول، توهم داشتن دست بالا را ایجاد می کند.طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیکبرای UX تجارت الکترونیکی برجسته وقتی که خریداران با موفقیت محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنند، اجازه دهید در مورد محصول اطلاعاتی کسب کنند. صفحه محصولی را طراحی کنید که با گنجاندن تصاویر زیاد، توضیحات دقیق و هر گونه اطلاعات مفید و مرتبط دیگر در مورد محصول، تا حد امکان تجربه ای شبیه به خرید حضوری ایجاد کند. بیایید نگاهی عمیق به معنای این داشته باشیم.
 
 ارائه تصاویر محصول عالیصفحه جزئیات محصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
تصاویر محصول MR PORTER شامل ویژگی زوم و حتی یک ویدیو است.با تجارت الکترونیک، خریداران نمی توانند محصول را لمس، احساس یا امتحان کنند. در عوض، همه چیز به آنچه که آنلاین می بینند بستگی دارد. به همین دلیل است که ارائه تصاویر محصول که به وضوح تمام جنبه های محصول را نشان می دهد بسیار مهم است. در اینجا یک چک لیست برای تصاویر کامل محصول وجود دارد: از پس زمینه سفید استفاده کنید. پس‌زمینه تصاویر محصول نباید حواس خود را پرت کند یا در تضاد با خود محصول باشد. پس زمینه سفید بهترین کار را دارد زیرا به محصول اجازه می دهد برجسته شود و تقریباً با هر سبک یا طرح رنگی کار می کند.از تصاویر با کیفیت بالا و بزرگ استفاده کنید. تصاویر خوب محصول را می فروشند.
تصاویر با کیفیت بالا توجه خریداران را جلب می کند و دقیقاً به آنها نشان می دهد که چه چیزی می خرند. داشتن تصاویر بزرگ به خریداران امکان بزرگنمایی و بررسی یک محصول را با جزئیات دقیق می دهد.از تصاویر متنوع استفاده کنید. محصول را از چندین زوایای مختلف نمایش دهید و نماهای نزدیک را در نظر بگیرید تا حس کامل تری از محصول ارائه دهید. یک نمای 360 درجه، جایی که آنها می توانند محصول را جابجا کنند، راه خوبی برای ارائه تجربه ای نزدیک به ورود فیزیکی به فروشگاه و درگیر شدن با آن است.
فروشگاهی VR موج بعدی این تجربه است.از ویدئو استفاده کنید ویدئوها این قابلیت را دارند که اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهند. از یک ویدیو برای نشان دادن محصول در حال استفاده و ارائه تا حد امکان اطلاعات کاربردی استفاده کنید.مقاوم باش. از تصاویری استفاده کنید که در چندین صفحه سازگار هستند و همچنین با ظاهر و احساس بقیه وب سایت مطابقت دارند. این باعث می شود همه چیز تمیز و بی نظم به نظر برسد. تصویر محصول اصلی باید در تمام قسمت‌های سایت، مانند نکات برجسته محصول یا در بخش موارد ویژه، یکسان باشد.
فقط مقدار مناسبی از اطلاعات محصول را ارائه دهیدبه خریداران اطلاعات دقیقی در مورد محصول بدهید تا بتوانند آگاهانه تصمیم خرید بگیرند. در دسترس بودن، گزینه‌ها برای اندازه‌ها یا رنگ‌های مختلف، ابعاد، نمودار اندازه، مواد مورد استفاده، هزینه کل، ضمانت‌ها و موارد دیگر را نمایش دهید. هرچه سوالات کمتری در مورد یک محصول داشته باشند، احتمال خرید آنها بیشتر است. راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی صفحه جزئیات محصولHODINKEE اطلاعات دقیق محصول را نشان می دهد.

راهنمای طراحی سایت فروشگاهی (قسمت چهارم)

۱۱ بازديد
در قسمت قبل درباره نحوه طراحی صفحه محصول و لیست محصول صحبت کردیم. امروز نیز در راستای نحوه طراحی سایت فروشگاهی به توضیح طراحی سبد خرید و پرداخت می پردازیم.
بستن معامله: طراحی سبد خرید و پرداخت
اکنون به آن تبدیلی نزدیک می شویم که برای به دست آوردن آن بسیار تلاش کرده اید. تنها چیزی که می تواند بین یک سفارش تکمیل شده و یک سبد خرید رها شده تفاوت ایجاد کند یک فرآیند پرداخت دردناک است. و به من اعتماد کنید، ممکن است بسیار دردناک باشد.
 
خوشبختانه، ما یک منبع کامل داریم که همه چیزهایی را که برای ایجاد یک تسویه حساب یکپارچه تجارت الکترونیک نیاز دارید، پوشش می دهد. بنابراین، من به سرعت به این بخش می پردازم و مهم ترین جزئیات را پوشش می دهم، که از سطح سبد خرید شروع می شود.
 
اول، چگونه می توانید سبد خرید را بیرون بیاورید؟ اینجا هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد.
 
سبد خرید-طراحی
صفحه کامل، معین در مرکز، کشویی از کنار. یکی را انتخاب کنید که ارگانیک ترین احساس را برای مورد استفاده خاص شما دارد. نکته مهم این است که باز کردن سبد خرید نباید باعث ایجاد وقفه در خرید شود. نگاهی سریع به محتوای سبد خرید باید آسان باشد و در صورت نیاز دوباره به خرید برگردید.
 
اگر سبد خالی است: فقط نوشتن این که سبد خرید خالی است فرصت تلف شده است. از کاربران دعوت کنید تا محصولاتی را با دستورالعمل‌های فراخوان برای اقدام یا خرید اضافه کنند. حتی می توانید پیشنهادات محصول را نیز درج کنید.
 
اگر محصولاتی در سبد خرید وجود دارد: کاربران باید به سرعت این عناصر را که به صورت واضح و سازماندهی شده ارائه شده است ببینند:
 
موجودی محصول (با تصاویر و توضیحات کوتاه)
 
مقدار محصول
 
گزینه های محصول (با فیلدهای سفارشی)
 
قیمت تکی
 
قیمت کل
من باید بحث پاسخگویی را اینجا بازگردانم. قبلاً اشاره کردم که کل وب سایت شما باید برای تلفن همراه بهینه شود، اما در مورد سبد خرید بسیار مهم است. چرا؟ در حالی که فروش تلفن همراه باید حدود 52 درصد از کل فروش تجارت الکترونیک را تا سال 2021 به خود اختصاص دهد، میانگین نرخ رها شدن سبد خرید تلفن همراه هنوز هم فوق‌العاده بالاست. ما از 85 درصد بالا صحبت می کنیم.
 
بله، ارزش این را دارد که تلاش زیادی کنید تا تسویه حساب تلفن همراهتان به همان آرامی پرداخت دسکتاپ شما انجام شود (اگر بهتر نباشد!). امروزه، تقریباً هر راه حل سبد خریدی که استفاده می کنید، طراحی سبد خرید پاسخگو را ارائه می دهد. اگر می خواهید آن را سفارشی کنید یا از ابتدا شروع کنید، چند عنصر وجود دارد که باید هنگام طراحی UX تلفن همراه خود در نظر داشته باشید:
 
از یک CTA برجسته ("تسویه حساب" یا "سفارش کامل") در بالای صفحه استفاده کنید که با اسکرول کردن کاربر به پایین حرکت نمی کند. به این ترتیب، همیشه قابل مشاهده و آماده برای کلیک کردن است.
 
تفاوت اصلی بین پرداخت دسکتاپ و تلفن همراه اساساً به اندازه متن و دکمه خلاصه می شود. انگشت‌ها نسبت به ماوس دقت کمتری دارند، بنابراین شما می‌خواهید دکمه‌های واضح و آسان‌تری را برای همه اقدامات، از کاهش مقدار محصول گرفته تا پیشبرد تا پرداخت و پنهان کردن سبد خرید، داشته باشید.
6.1 تسویه حساب
پس از آن پرداخت می آید. یک بار دیگر، من شما را به منبع کامل خود در این مورد ارجاع می دهم، اما در اینجا یک TL;DR وجود دارد:
 
جریان پرداخت استاندارد به این صورت است:
 
سبد خرید
 
اطلاعات صورتحساب (اختیاری: بستگی به تاجر دارد)
 
اطلاعات حمل و نقل (احتمالاً همان اطلاعات صورتحساب)
 
روش حمل و نقل
 
روش پرداخت
 
تائیدیه
 
تجارت الکترونیک - پرداخت - طراحی
اگر محصولات دیجیتالی را در جایی که نیازی به مراحل مربوط به حمل و نقل نیست می‌فروشید، تغییر می‌کند.
 
← گزینه چک کردن را به عنوان مهمان بدهید. ثبت نام برای یک حساب کاربری می تواند یک تغییر بزرگ باشد، شانس خود را در اینجا فشار ندهید.
 
← اطلاعات بیش از حد یا غیر ضروری نپرسید. آیا واقعاً به نام شرکت نیاز دارید؟ فیلد آدرس خیابان 2؟ حتی شماره تلفنشون؟ اگر نه، آن را بخراشید. هر چه ساده تر، بهتر.
 
اطلاعات غیرضروری را در هنگام تسویه حساب الکترونیکی نپرسید
→ از طرح بندی تک ستونی استفاده کنید. به دو دلیل: 1) به این ترتیب طراحی اولین موبایل آسان تر خواهد بود، با دستگاه های تلفن همراه جدید وب عمودی شده است. 2) چشمان ما به طور طبیعی از بالا به پایین روی یک خط اسکن می کنند.
 
← از محدودیت های بصری استفاده کنید. اگر برخی از فیلدها را می توان کوتاه یا با هم ادغام کرد، این کار را انجام دهید!
 
← در صورت امکان از ماسک ها به جای نگهدارنده های مکان استفاده کنید. به عنوان مثال، DD/MM/YYYY برای تاریخ، +1 (___)- برای شماره تلفن، یا MM/YY برای تاریخ انقضا.
 
← بعد از وارد کردن اطلاعات از اعتبارسنجی درون خطی استفاده کنید. بازخورد بی‌درنگ مانند یک علامت تیک سبز که به کاربران اجازه می‌دهد بدانند فیلد را به درستی پر کرده‌اند.
 
→ شامل تایید سفارش پس از خرید. یک یادداشت «متشکرم» بنویسید که به وضوح به آنها اطلاع دهد که چگونه خلاصه سفارش خود را دریافت می کنند یا هر جزئیات دیگری که ممکن است مورد نیاز باشد.
→ نمایش همه گزینه های پرداخت در هنگام پرداخت. پی پال را می پذیرید؟ اپل پی؟ بیت پی؟ همه لوگوها باید مستقیماً به سبد خرید اضافه شوند تا کاربران بدانند چه انتظاری دارند.
 
→ به مشتریان نشان دهید که سایت شما امن است. به غیر از گواهی آشکار HTTPS، پیوندی را در سبد خرید خود قرار دهید که به کاربران کنجکاو اجازه می دهد توضیحات عمیق تری درباره نحوه مدیریت امنیت  بخوانند.
 
من این را با یک سلب مسئولیت می بندم: طراحی یک علم دقیق نیست، این راهنما هم نیست.
 
حتی اگر پنجاه مقاله خوب در مورد این موضوع بخوانید، هیچ کس به اندازه خودتان محصول و مخاطبان هدف شما را نمی شناسد. ممکن است کاملاً منحصر به فرد باشد و نیاز به انتخاب های طراحی منحصر به فرد داشته باشد.
 
شما باید چیزها را آزمایش کنید.
 
به همین دلیل است که داشتن تجزیه و تحلیل خوب بسیار مهم است. شما باید به آنچه که معیارها به شما می گویند گوش دهید و آماده باشید که طراحی خود را تا آنجا که لازم است برای بهبود این اعداد تغییر دهید. یک دکمه سبز بهتر از یک دکمه قرمز تبدیل می شود؟ تنظیم کنید. تصاویر سیاه و سفید تبدیل بیشتری را به ارمغان می آورند؟ تنظیم کنید. هدر بزرگ در صفحه اصلی نرخ پرش را افزایش می دهد؟ تنظیم کنید.
 
طراحی همیشه برای کمک به نیازهای بیشتر اینجاست. این ترجمه مستقیم نحوه ارتباط شما با کاربران است تا اساساً دقیقاً آنچه را که نیاز دارند و انتظار دارند به آنها ارائه دهید.