شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

دلایل عمده برای طراحی مجدد سایت (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

دلایل عمده برای طراحی مجدد سایت (قسمت دوم)

۱۳ بازديد
در مقاله قبلی درباره دلایلی که سبب می شود تصمیم به باز طراحی وب سایت خود بگیرید، پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی باقی موارد خواهیم پرداخت.برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با وبکده تماس بگیرید. 
3. تحقیق: رقابتیکی دیگر از بخش های مهم آماده سازی برای طراحی مجدد وب سایت، تحقیق در مورد سایت های رقبای شما است تا متوجه شوید که مشتریان شما در هنگام مقایسه محصولات/خدمات شما چه خواهند دید و فهرستی از سایت های رقیب و غیررقیبی را که می خواهید مشاهده کنید. از نظر طراحی، لحن یا عملکرد تقلید کنید. عالی است که به وب‌سایت‌ها از داخل و خارج از صنعت خود نگاه کنید تا از آنچه می‌خواهید در سایت جدید خود ببینید، الهام بگیرید و ایده بگیرید. و کشف خود را به زیبایی شناسی و تصویرسازی محدود نکنید.
به لحن محتوا، سبک و سهولت پیمایش، میزان اطلاعات موجود در هر صفحه و هر چیز دیگری که برای شما برجسته است توجه کنید. شروع به تهیه لیستی از سایت هایی که دوست دارید با یادداشت هایی در مورد جنبه های خاصی که توجه شما را به خود جلب کرده است، همراه با لیستی از سایت هایی که دوست ندارید و چرایی آن را به خود اختصاص دهید. ایجاد این فهرست نه تنها به شما کمک می‌کند تا درک کنید که در فضای طراحی وب‌سایت فعلی چه اتفاقی می‌افتد، بلکه چیزی است که شرکتی که در نهایت برای اجرای طراحی مجدد خود استخدام می‌کنید، برای کمک به راهنمایی مفاهیم طراحی خود درخواست می‌کند. گام دیگری که می توانید هنگام ارزیابی وب سایت های رقبای خود بردارید، شناسایی مناطقی است که می توانید خود را متمایز کنید. آنها در سایت های خود چه کاری را به خوبی انجام می دهند؟ به نظر می رسد سایت های آنها دارای چه نقاط ضعفی هستند؟
چه چیزی را پیشنهاد می کنید که آنها نمی کنند؟ حتی می‌توانید با استفاده از ابزار رایگان HubSpot Website Grader برای ایجاد گزارشی که نشان می‌دهد وب‌سایت فعلی شما چقدر خوب عمل می‌کند، در تحلیل رقابتی خود یک گام جلوتر بروید. سپس می توانید همان گزارش را برای وب سایت های رقبای خود ایجاد کنید تا بتوانید مقایسه کنید
4. تعریف: اهداف وب سایتتکمیل سه مرحله اول ذکر شده در بالا باید شما را در مکان خوبی قرار دهد تا اکنون ایده خوبی از اینکه چه جنبه هایی از سایت شما به به روز رسانی و بهبود بیشتری نیاز دارد داشته باشید. شما باید از دانشی که از ممیزی وب سایت و تحلیل رقابتی خود به دست آورده اید به عنوان مبنایی برای ایجاد اهداف پروژه و جدول زمانی خود استفاده کنید. درباره تعیین و ارزیابی اهداف بازاریابی دیجیتال خود بیشتر بخوانید. اهداف و اهداف پروژهدلایل اصلی شما برای طراحی مجدد وب سایت چیست؟ داشتن چند هدف اصلی و به خوبی در نظر گرفته شده برای طراحی مجدد وب سایت شما به تمرکز تلاش های شما در تصمیم گیری تیم شما در طول فرآیند طراحی کمک می کند.
برخی از اهداف اصلی رایج عبارتند از به‌روزرسانی ظاهر قدیمی یا راه‌اندازی یک نام تجاری تازه، ایجاد تجربه کاربری بهتر، افزودن عملکرد یا محتوای جدید، و بهبود تاکتیک‌های دید سایت برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما. هنگامی که اهداف اصلی خود را برای طراحی مجدد تعیین کردید، احتمالاً می خواهید اهداف جزئی بیشتری را در زیر هر یک اضافه کنید. یک طرح کلی ایجاد کنید که با اولویت بندی اهداف اصلی شما در یک لیست شماره گذاری شده شروع شود. سپس می‌توانید اهداف فرعی اضافه کنید که دقیقاً مشخص می‌کنند موفقیت در آن هدف چگونه باید باشد. این باید شامل اعداد و معیارهای واقعی باشد که تیم شما برای ارزیابی موفقیت آینده طراحی مجدد شما استفاده خواهد کرد.
به عنوان مثال، اگر هدف اصلی شما افزایش دید شماست، می توانید آن هدف را اینگونه تعریف کنید: «بهبود میانگین بازدیدکنندگان ماهانه جدید از X به Y». فقط مطمئن شوید که اهدافی که برای سایت خود تعیین می کنید واقع بینانه هستند - ایده ها و پیشنهادهای عالی برای تعیین اهداف طراحی وب سایت خود در Crazy Egg وجود دارد. جدول زمانیتصمیم گیری در مورد یک جدول زمانی که واقع بینانه باشد می تواند دشوار باشد. از یک طرف، شما نمی خواهید آنقدر تهاجمی باشید که تیم خود را خیلی سریع از مراحل مهم عبور دهید، اما همچنین نمی خواهید اجازه دهید این روند به پایان برسد و از دست برود. به یاد داشته باشید که به این فکر کنید که آیا رویدادها یا فعالیت هایی در راه است که قطعاً به وب سایت جدید خود نیاز دارید یا خیر. اگر رویداد مهمی وجود دارد، مطمئن شوید که زود شروع کرده اید و زمان کافی برای مراحل ایجاد و آزمایش حیاتی برای به دست آوردن وب سایت صیقلی و مؤثری که به دنبال آن هستید، اختصاص دهید.متأسفانه، هیچ پاسخ جادویی برای مدت زمان طراحی مجدد وب سایت وجود ندارد. بسیاری از آن به تعداد صفحات و محتوای وب سایت شما، عملکرد آن و اینکه آیا چندین ادغام مورد نیاز است یا خیر و نحوه رسیدگی به تأییدیه ها بستگی دارد. با این حال، محدوده کلی برای طراحی مجدد وب سایت معمولی بین 2 تا 5 ماه است. 5. پیش نویس RFPآخرین مرحله ای که باید قبل از اینکه بتوانید انتخاب کنید کدام آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب است که به شما در طراحی مجدد وب سایت خود کمک می کند انجام دهید، تهیه پیش نویس درخواست پیشنهاد (RFP) است.
خوشبختانه، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که در تمام مراحل قبلی انجام داده‌اید، به شما کمک می‌کند تا تمام جزئیات مهمی را که باید در RFP طراحی مجدد وب‌سایت خود درج کنید، ارائه می‌کند. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که RFP شما چارچوبی را برای پیشنهادهایی که از آژانس ها دریافت خواهید کرد تعیین می کند، بنابراین باید جزئیات خاصی را که برای کمک به انتخاب فروشنده خود نیاز دارید منعکس کند. اگر درخواست های شما به اندازه کافی مشخص یا به درستی توصیف نشده باشد، می توانید با گروهی از پیشنهادات روبرو شوید که بسیار متنوع و مقایسه آنها دشوار است.بخش‌های اصلی که باید در RFP طراحی مجدد وب‌سایت بگنجانید عبارتند از: مقدمه/پیشینه شرکت – شرح مختصری از شرکت شما، چرایی نیاز به طراحی مجدد وب سایت، و اینکه پروژه کلی شامل چه مواردی می شود.محدوده بودجه – ارائه محدوده بودجه به آژانس کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی را پیشنهاد کند که با بودجه شما کار می‌کنند و برنامه‌ریزی می‌کنند که در صورت دریافت جایزه، چگونه باید زمان و منابع خود را تخصیص دهند.
جدول زمانی و مهلت‌های مهم – جدول زمانی هدف و تاریخ راه‌اندازی مورد نظر خود را مشخص کنید که شامل چندین دوره تجدید نظر و فرآیند تأیید داخلی شما می‌شود. شما همچنین باید تاریخ های خود را برای: مهلت پاسخ RFP، انتخاب فروشنده، و شروع پروژه درج کنید.چالش ها را شناسایی کنید – مسائلی را که امیدوارید این وب سایت جدید حل کند را مشخص کنید.اهداف خود را مشخص کنید - آنها را مستقیماً برای کاری که در مرحله 4 در بالا انجام دادید بکشید.مخاطب – تا جایی که ممکن است با جزئیات بیشتر مشتریان خود را توصیف کنید – شامل هر تحقیق جمعیت شناختی که انجام داده اید یا شخصیت هایی که برای مشتری ایجاد کرده اید را شامل می شود.وب سایت مورد نظر / الزامات - وب سایت ایده آل خود را توصیف کنید - لیست آرزوهای ویژگی های خود را درج کنید، مطمئن شوید که کدام موارد "باید" هستند و کدام "خوب است".برای راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی پیش نویس یک RFP کشنده برای طراحی مجدد وب سایت بعدی خود، نمونه ها و الگوهای موجود در مقاله وبلاگ RFP360 را بررسی کنید. دلایل شما برای طراحی مجدد وب سایت شما چیست؟طراحی مجدد یا حتی تازه سازی وب سایت شما نباید کار دلهره آوری باشد. دلایل اصلی شما برای طراحی مجدد وب سایت چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. بهتر از این، اگر دلایل قابل توجهی برای طراحی مجدد وب سایت خود پیدا کرده اید و راهنمایی بیشتری می خواهید، بیایید صحبت کنیم!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.