چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۷ بازديد
در قسمت قبل چند نکته از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را بیان کردیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی نکات لازم دیگر می پردازیم.
 وب سایت خرید آنلاین خود را ایجاد کنید
قبل از ایجاد سایت فروشگاهی خود، مطمئن شوید که یک برنامه محکم دارید. زمان و منابعی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید و مرحله به مرحله روند خود را روشن کنید. به نام دامنه خود و قیمت محصولات خود فکر کنید. ارائه دهنده میزبانی وب و پلتفرم تجارت الکترونیکی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. انتخاب‌هایی که باید انجام دهید بی‌پایان هستند، بنابراین ما چند نکته را ارائه کرده‌ایم که باید در طول فرآیند راه‌اندازی یک وب‌سایت خرده‌فروشی در نظر داشته باشید. طرحاطمینان حاصل کنید که سایت فروشگاهی شما طراحی چشم نوازی دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که مشتری جذب خواهید کرد. علاوه بر این، مطمئن شوید که طراحی شما در تلفن همراه به اندازه رایانه رومیزی چشم نواز باشد. امروزه بسیاری از مردم با تلفن های همراه خود مرور و خرید می کنند و شما می خواهید مطمئن شوید که در رقابت جلوتر هستید.
 ویژگی های فروش
شما می توانید فروش و تخفیف هایی را در سایت فروشگاهی خود داشته باشید که می تواند بازدید کننده مردد را متقاعد کند. - مطمئن شوید که چندین گزینه پرداخت برای مطابقت با ترجیحات مشتریان دارید. با ساختار کارمزد خود شفاف باشید، لیست‌ها، لیست‌های مجدد، تراکنش‌ها و هزینه‌های پردازش پرداخت را نشان دهید تا مشتری بداند واقعاً برای چه چیزی می‌پردازد. ابزارهای مدیریت فروشگاههنگامی که وب‌سایت خرده‌فروشی موفق خود را ایجاد کردید، سفارش‌ها شروع به پرواز می‌کنند. برای اینکه با سفارشات خود ادامه دهید، به یک سیستم خوب نیاز دارید. - شما باید یک سیستم مدیریت موجودی خوب داشته باشید که وقتی موجودی شما کم است به شما اطلاع می دهد و زمانی که موجودی تمام شد به طور خودکار محصولات را از لیست حذف می کند. – باید ردیابی سفارش را فعال کنید که شامل تاییدیه های ایمیلی است که برای مشتریان شما ارسال می شود تا هنگام خرید در سایت فروشگاهی شما احساس امنیت کنند.  - اطمینان حاصل کنید که هزینه حمل و نقل شما انعطاف پذیر است و هزینه بر اساس مقصد، محتوا و وزن متفاوت است. همچنین از وضع مالیات صحیح بر اساس ایالت یا کشور آگاه باشید و دسته بندی محصولات معاف از مالیات را در نظر بگیرید. – در نهایت، گزارش جامعی تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید داده ها را برای تجزیه و تحلیل یا حسابداری صادر کنید. محدودیت در برنامه شماارائه دهنده خود را در نظر بگیرید زیرا ممکن است دسترسی به برخی از عملکردها را محدود کند. -
به عنوان مثال، اگر از یک پلت فرم تجارت الکترونیک رایگان استفاده می کنید، به احتمال زیاد باید با تبلیغات در وب سایت خود مبارزه کنید. به سادگی برای حذف آنها هزینه کنید و وب سایت خود را بدون آگهی داشته باشید. - سازنده فروشگاه آنلاین شما ممکن است برای فهرست محصول، گردش مالی و دسترسی محدودیتی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ای دارید که محصولاتی را که می‌توانید فهرست کنید، محدود نمی‌کند، تعداد حساب‌های کارمندی را که می‌توانید ایجاد کنید، یا حتی حجم فروش را که در طول سال به دست آورده‌اید محدود نمی‌کند. - همه صفحات و تصاویر شما می توانند فضای دیسک زیادی را به خود اختصاص دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اشتراک شما با کمک هزینه سخاوتمندانه و فضای ذخیره سازی نامحدود همراه است. – سایت فروشگاهی شما برای عملکرد به یک نام دامنه نیاز دارد. اتصال خودتان ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد.
میزبانی صندوق های پستی با دامنه @yourshop.com نیز اغلب به طور جداگانه شارژ می شود. خدمات مشتریاگر محصولات یا خدماتی دارید که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، ارائه خدمات به مشتریان را در نظر بگیرید. مشتریان بدون شک احساس رضایت و امنیت خواهند کرد، زیرا بدانند که به سؤالات و سؤالات آنها می توان بلافاصله پاسخ داد.فروش در سایت فروشگاهی با one.comدر one.com، ما نیاز به یک راه حل قدرتمند و جامع تجارت الکترونیک را برای موفقیت در وب تشخیص می دهیم. ما خودمان را ساخته‌ایم، و اینجاست که چرا آن را دوست خواهید داشت: نسل بعدی تجارت الکترونیکفروشگاه آنلاین one.com از قیمت‌های انعطاف‌پذیر و یکی از گسترده‌ترین روش‌های پرداخت در صنعت پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از موارد دلخواه جهانی مانند PayPal و Stripe برای کارت‌های اعتباری اصلی به راه‌حل‌های پرداخت خاص کشور از جمله Giropay، Bancontact و iDEAL پرداخت دریافت کنید. اشتراک همه جانبه یکپارچهفروشگاه آنلاین به طور یکپارچه در ابزار Website Builder ما ساخته شده است و هر آنچه را که شما نیاز دارید را با یک هزینه ماهانه مقرون به صرفه در اختیار دارد. بدون سرپوش در صفحات، محصولات یا تراکنش ها؛ فروشگاه شما با هزینه های جاری ثابت به موفقیت شما پاداش می دهد. اشتراک شامل 50 گیگابایت فضای وب و میزبانی ایمیل است.

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت اول)

۸ بازديد
سایت فروشگاهی به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شده اند. چند بار چیزی را آنلاین سفارش داده اید؟ یک جفت کفش؟ یک تکه مبلمان؟ حتی امروز می توانید مواد غذایی را به صورت آنلاین خریداری کنید. آمازون احتمالاً یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین تجارت الکترونیک است. آنها هر چیزی و همه چیز را می فروشند.
برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وبکده تماس بگیرید.
اگر صاحب کسب و کاری هستید که در آن محصولات یا خدمات ارائه می دهید، باید صاحب یک سایت فروشگاهی باشید. هدف یک سایت فروشگاهی تسهیل فرآیند خرید و فروش برای خود و مشتری است. اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید، به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال، شما باید هر ماه به فکر پرداخت اجاره باشید. اگر در یک وب سایت تجارت الکترونیکی می فروشید، تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت و محصولی است که می فروشید.
 
در این مقاله می خوانید:
سایت فروشگاهی چیست؟
7 مزیت راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی
وب سایت خرید آنلاین خود را ایجاد کنید
فروش در سایت فروشگاهی با one.com
شروع کنید
یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
سایت فروشگاهی چیست؟
تجارت به عنوان عمل مبادله کالا یا خرید کالا بین واحدهای تجاری تعریف می شود. تجارت الکترونیکی به همان معنی است اما آنلاین - تجارت الکترونیک. تجارت الکترونیک می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از فروش اجتماعی در اینستاگرام گرفته تا حراجی های آنلاین مانند eBay تا سایت فروشگاهی مارک دار شما. از یک سایت فروشگاهی می توان برای فروش انواع محصولات، خدمات و غیره استفاده کرد.
تجارت الکترونیک چگونه در تجارت استفاده می شود؟خرده فروشی آنلاین در چند سال گذشته رشد کرده است زیرا مردم متوجه مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی شده اند. روند سفارش چیزی که به صورت آنلاین از راحتی خانه خود در حال مرور آن بوده اید چیزی نیست که نادیده گرفته شود.
علاوه بر این، احتمالاً رقابت شما قبلاً حضور خرده فروشی آنلاین خود را ایجاد کرده است. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ساختن وب سایت خرده فروشی خود می تواند بسیار سودمند باشد. حتی اگر یک فروشگاه فیزیکی نیز دارید، راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی می تواند ارزشمند باشد. شما با ایجاد وب سایت خرید آنلاین خود، خبر را متوجه خواهید شد و بازدیدکنندگان بیشتری هم در فروشگاه فیزیکی و هم در فروشگاه آنلاین خود به دست خواهید آورد.شما همچنین می توانید برای مردم در سراسر جهان درخواست کنید. شما می توانید شروع به فروش محصولات خود به افرادی کنید که در شهر، کشور و حتی قاره دیگری زندگی می کنند.
 امکان بزرگ شدن با تجارت الکترونیک وجود دارد.7 مزیت راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی هزینه عملیاتی کم با در دسترس بودن 24 ساعتهبرخلاف یک فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه آنلاین نیازی به فضایی برای اجاره ندارد، بنابراین لازم نیست نگران پرداخت اجاره، یا هزینه برق یا هر هزینه دیگری که با اجاره یک فضا همراه است، باشید. 
این مقدار زیادی پس انداز است که می توانید در ترویج و رشد کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید!بعلاوه، فروشگاه های آنلاین به صورت شبانه روزی باز هستند و همیشه آماده فروش به خریداران در سراسر جهان بدون هزینه اضافی هستند. سایت فروشگاهیشبانه روزی بسیار ارزشمند هستند و کسب و کار شما را ارتقا می دهند.کنترل برند و پیامراه‌اندازی وب‌سایت خرده‌فروشی به شما این امکان را می‌دهد که با خریداران احتمالی با شرایط خود ارتباط برقرار کنید. آخرین داستان موفقیت مشتری را به اشتراک بگذارید، کل سبد محصول را نمایش دهید، و موارد دیگر. 
هر چیزی که فکر می‌کنید فروش را تعطیل می‌کند، آن را دنبال کنید و نگران محدودیت‌های کاراکتر، محدودیت‌های تصویر یا محدودیت‌های چیدمان نباشید.علاوه بر این، شما بازاریابی خود را کنترل می کنید. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که هر روز برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنید و آنها را از فروش یا یک محصول جدید مطلع کنید.داده هاشما می توانید حجم عظیمی از داده ها را جمع آوری کنید که می تواند بسیار مفید باشد. رفتار مشتریان و تعامل آنها را دنبال کنید. این کار تلاش های بازاریابی شما را افزایش می دهد و محبوب ترین محصولات شما را شناسایی می کند. پس از آن، می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که زمان خود را به محصولاتی اختصاص دهید که می‌خواهید و شاید محصولات یا خدماتی را که محبوب نیستند متوقف کنید.علاوه بر این، می توانید ردیابی کنید که یک مشتری از کدام صفحه در وب سایت شما خارج شده است. 
اگر چندین بار این اتفاق می افتد، ممکن است بخواهید به آن صفحه نگاه کنید و در نظر بگیرید که چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را بهبود ببخشید و مشتری را وادار کنید که به جای خروج به مرحله بعدی در روند حرکت کند.فضای انحصاری قفسهیکی از معایب تجارت از طریق بازار آنلاین این است که کالاها یا خدمات شما در کنار کالاهای رقیب قرار می گیرند. مبارزه برای جلب توجه، بازرگانان را مجبور می‌کند تا قیمت‌ها را کاهش دهند و هزینه‌های فهرست بالاتری را بپردازند که حاشیه‌ها را کاهش می‌دهد. 
با این حال، اگر صاحب یک وب‌سایت تجارت الکترونیک هستید، بازدیدکنندگان شما فقط محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید مشاهده می‌کنند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان شما صرفاً به دلیل علاقه ای که به محصولات و خدمات شما دارند آنجا هستند.دیده شدن سئوتخصیص زمان برای پیاده سازی بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت تجارت الکترونیکی شما باعث ایجاد دید برای برند شما می شود. اساساً، هر چیزی که برای آن زمان و پول خرج می کنید صرفاً به خاطر سایت فروشگاهی شما است. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام جستجوی یک محصول، وب‌سایت خرید شما را در Google پیدا می‌کنند و خرید مستقیم را برای آنها آسان می‌کنند.بدون کارمزد معاملهدر حالی که مدل‌های پرداخت متفاوت است، اکثر پلتفرم‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک به‌جای دریافت هزینه برای هر فهرست یا تراکنش، هزینه اشتراک ثابتی را دریافت می‌کنند. 
هزینه ها کم و شفاف هستند، مهم نیست چقدر موفق هستید.وفاداری را تشویق کنیدیکی از اهداف یک وب سایت تجارت الکترونیک، داشتن مشتریان مکرر و فروش مکرر است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان مکرر که محصولات مختلفی را از سایت فروشگاهی شما خریداری می کنند، وفاداری را تشویق می کنید

12 ویژگی سایت فروشگاهی

۱۶ بازديد

با شیوع بیماری همه گیر در سراسر جهان در سال گذشته، مطالعات نشان داده است که COVID-19 خرید آنلاین را 183 میلیارد دلار افزایش داده است. همین نظرسنجی نشان داد که هزینه خرید آنلاین از مارس 2020 تا فوریه 2021 به 844 میلیارد دلار رسیده است. این ارقام نشان دهنده پذیرش بیشتر تجارت الکترونیک است. بنابراین، در حالی که اکثر شرکت‌ها و کسب‌وکارها از این قالب برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کنند، برخی از ویژگی‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک باید برای اجرای موفقیت‌آمیز وب‌سایت اتخاذ شوند.

برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با وبکده تماس بگیرید.

 

با ظهور گوشی‌های هوشمند و پیشرفت‌های فناوری، پلتفرم تجارت الکترونیک برای مصرف‌کنندگان و صاحبان مشاغل سودمند شده است. اما این سوال همچنان باقی است: آیا بهتر از یک فروشگاه فیزیکی است؟ یک فروشگاه می‌تواند تجربه‌ی شناخت محصول را در سطح فیزیکی‌تری به شما بدهد. حتی گاهی می توانید آن را امتحان کنید. آیا می توانید در حین خرید آنلاین این کار را انجام دهید یا از یک فروشنده کمک بگیرید؟

 

این وبلاگ به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا فروشگاه‌های تجارت الکترونیک چیز بزرگ بعدی هستند و ده ویژگی یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی هستند که باید برای ارائه تجربه نهایی به مشتریان خود گنجانده شوند.

 

برخی ارقام در مورد تجارت الکترونیک

قبل از اینکه به چرایی محبوب شدن پلتفرم های تجارت الکترونیک بپردازیم، اجازه دهید به برخی از ارقام و آینده این بخش نگاهی بیندازیم.

 

Statistare فاش کرد که 18 درصد از خرده فروشی در سراسر جهان در سال 2020 به صورت خرده فروشی الکترونیکی بوده و پیش بینی می شود تا سال 2024 به 21.8 درصد برسد. سریع ترین بازار در حال رشد در خرده فروشی های الکترونیکی، آسیا و اقیانوسیه است، جایی که هند پیشتاز بازار است و پس از آن چین. علاوه بر این، این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که علیرغم اینکه خریدهای خرده‌فروشی الکترونیکی همچنان تحت سلطه دسکتاپ هستند، فروش تجارت الکترونیکی تلفن همراه به طور قابل توجهی در حال رشد است.

 

مطالعه دیگری که برای گزارش نظرسنجی جهانی مصرف‌کننده 2019 توسط PwC انجام شد، نشان داد که کسب‌وکارها باید روی تجربه مصرف‌کننده و ROX تمرکز کنند (بازده تجربه به جای اینکه صرفاً به دنبال اندازه‌گیری ROI (بازده سرمایه‌گذاری) باشند. این امر به کسب‌وکار امکان می‌دهد رضایت مشتری خود را افزایش دهد. همچنین، خریداران آنلاین در حال حاضر ترجیح می دهند از ابزارهای تلفن همراه برای خرید به جای رایانه شخصی استفاده کنند.

 

علاوه بر این، نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که در سال 2019، 61 درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین به‌ندرت از وب‌سایت دیگری دیدن می‌کنند تا محصولی را در یک سایت پیدا کنند، Statista نیز در مطالعه دیگری نشان داده است که تا سال 2022 درآمد پیش‌بینی‌شده برای خرده‌فروشی الکترونیکی خواهد بود. از 4.8 تریلیون دلار آمریکا در سال 2020، 5.4 تریلیون دلار آمریکا خواهد بود.

 

با این آمار به راحتی می توان ثابت کرد که تجارت الکترونیک به طور تصاعدی در حال رشد است. هر کسب‌وکاری که در آن سرمایه‌گذاری نکند، مشتریان زیادی را از دست خواهد داد و در نهایت درآمد خود را از دست خواهد داد. اما ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک به این سادگی نیست. ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک خوب وجود دارد که برای پیشرفت باید راه اندازی شود.

12 ویژگی اساسی وب سایت تجارت الکترونیک خوباگر می خواهید بخشی از آن مسابقه تجارت الکترونیک باشید و کسب و کار خود را سریعتر رشد دهید، حتی اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، وقت آن رسیده است که روی توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کنید. اما قبل از اینکه از داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک پرش کنید، در اینجا ویژگی های وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد که باید آنها را برای بهترین نتیجه ادغام کنید. 1. UX و UI پیشرفتههنگامی که شما مشتاق توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک برای کسب و کار خود هستید، ساده نگه داشتن آن کلید تضمین مشارکت مشتری است. طراحی خوب با ظرافت با رابط کاربری (UI) پیشرفته و ارائه یک تجربه کاربری خوب (UX) باعث افزایش جذب مشتری می شود. این یکی از ویژگی های حیاتی توسعه وب سایت تجارت الکترونیک است. هدف از ایجاد یک وب سایت برای خرید آنلاین باید ارائه تجربه خرید و جستجوی سریعتر و کارآمدتر به مشتریان باشد. فرآیند خرید باید بدون درز باشد، جایی که دشواری های غیرضروری نباید مسیر دستیابی به جزئیات محصول، نام تجاری یا کسب و کار را مسدود کند. برای یافتن ایده های خلاقانه UI/UX می توانید behance را بررسی کنید. داشتن یک وب سایت کاربر پسند یک امر ضروری است زیرا شما به عنوان یک خرده فروش آنلاین فقط چند دقیقه و گاهی چند ثانیه فرصت دارید تا مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید و فروش را انجام دهید. مشتریان خود را در هنگام طراحی وب سایت در مرکز نگه دارید و گزینه هایی را در اختیار آنها قرار دهید تا خرید آنها را آسان کند. برای مثال، نگاهی به فروشگاه اپل بیندازید.  apple store بهبود رابط کاربری و uxمنبع img: اپل 2. موبایل دوستانههمانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به اینکه مشتریان بیشتری برای خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، لیست ویژگی های وب سایت تجارت الکترونیک باید شامل توسعه وب سازگار با موبایل باشد. یک توسعه دهنده باید دانش ایجاد محتوایی را داشته باشد که بتواند به طور مستقیم با دستگاه مصرف کننده سازگار شود تا خرید را انجام دهد. ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک سازگار با موبایل نه تنها فروش شما را افزایش می دهد، بلکه رتبه SERP شما را نیز افزایش می دهد. 3. امنیت قویاز آنجایی که تراکنش های تجارت الکترونیک آنلاین معمول است، مجرمان سایبری را نیز فریب می دهد. به عنوان مالک وب سایت، شما باید حفاظت از جزئیات فروشنده و خریدار را تضمین کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام حریم خصوصی و داده های حساس در وب سایت شما ایمن هستند. در واقع، امنیت یکی از بهترین ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک خوب است. با بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک که سیستم‌های امنیتی قوی ارائه می‌دهند، باید یکی را انتخاب کنید که ویژگی‌هایی مانند:حراز هویت دو مرحله ای● گواهینامه SSL● فایروال● سیاست حفظ حریم خصوصی دقیق● سرویس میزبانی را انتخاب کنید که با PCI سازگار باشد● تضمین محافظت در برابر حملات DoS و DDoS● به روز رسانی و اسکن منظم● نظارت بر کلیه معاملات● نیاز به CVV هنگام استفاده از کارت4. فرآیند پرداخت ساده و درگاه های پرداخت چندگانهفرآیند پرداخت نهایی نهایی هر وب سایت تجارت الکترونیک است. سعی کنید آن را تا حد امکان برای کاربران ساده کنید. فرآیند پرداخت با توجه به استراتژی تجارت الکترونیک و اهداف تجاری آن متفاوت است. استراتژی هر چه که باشد، هدف همیشه اطمینان از انجام فرآیند پرداخت است. از این رو، بهینه سازی فرآیند پرداخت تجارت الکترونیک بسیار مهم استارائه درگاه های پرداخت پیشرفته و چندگانه در چک لیست عملکرد تجارت الکترونیک ضروری است. ارائه آسان به مشتریان خود با گزینه های پرداخت که در آن فقط یک کلیک تنها کاری است که آنها برای خرید یک محصول باید انجام دهند، فروش شما را افزایش می دهد. به مشتریان ثبت نام شده خود گزینه های پرداخت متفاوتی بدهید. نکته کلیدی ارائه شفافیت در مورد گزینه های پرداخت است. این باعث ایجاد برند و اعتماد در بین مشتریان شما می شود و فروش شما را افزایش می دهد.