یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1401

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

چطور یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

۲۹ بازديد
هر کسی می‌تواند مقاله بنویسد، اما برای نوشتن مقالات بهینه‌شده سئو نیاز به تمرین خاصی دارد.
 
در این مقاله نکاتی را برای نوشتن مقالات بهینه شده با سئو به اشتراک می گذارم که در موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهند داشت.
من چندین وبلاگ را اجرا می کنم و چندین نویسنده داریم که شبانه روز کار می کنند تا این سایت ها را با محتوای تازه و با کیفیت به روز نگه دارند. با این حال، گاهی اوقات کیفیت ممکن است کاهش یابد (که معمولاً به دلیل کمبود دانش اتفاق می افتد).
برای آگاهی از تعرفه سئو سایت و تولید محتوای متنی با مشاورین وبکده تماس بگیرید.
هر پست وبلاگ از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو مانند یک صفحه وب است و می توانید هر پست را با کلمات کلیدی خاصی برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
 
هنگام نوشتن این مقالات سئو دوستانه، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 
هر زمان که نویسنده جدیدی را برای کار در یکی از وبلاگ‌هایمان استخدام می‌کنم، باید ورودی‌ها و چک‌لیست‌های دستی به او بدهم تا به آنها در نوشتن مقالات بهتر کمک کنم. جدای از انتخاب موضوعات، یک چک لیست کامل سئو وجود دارد که باید رعایت شود.
همچنین، توجه داشته باشید که در این پست من به تحقیق کلمات کلیدی نمی پردازم زیرا به یک پست مفصل نیاز دارد.
 
چگونه یک مقاله سئو شده بنویسیم؟
 مرحله 1- با تحقیق شروع کنیداگر واقعاً می‌خواهید بدون تحقیق تفاوتی برای خود یا مشتریانتان ایجاد کنید، به سادگی در تاریکی عکس می‌گیرید. در این مرحله می‌خواهید چند مورد را مشخص کنید: کلمه کلیدی به هدفطول مقالهنوع مقالهمقالات موجود را برای طرح کلی تجزیه و تحلیل کنیدمردم هم سوال می پرسندبه خودتان لطف کنید و ابتدا ابزاری مانند SEMrush دریافت کنید. SEMrush آزمایشی رایگان ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا در مورد موضوع خود تحقیق بهتری داشته باشید و به بهینه سازی مناسب کلمه کلیدی کمک کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید کلمه کلیدی مناسبی که باید هدف قرار دهید چیست.

 مرحله 2- نوع محتوا: هدف جستجوی کلمه کلیدیهمچنین، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در جستجوی گوگل قرار دهید تا ببینید در حال حاضر چه نوع مقالاتی رتبه بندی می شوند. این بخشی از تحقیق است و به شما کمک می‌کند بفهمید که گوگل چه نوع مقاله‌ای را برای چنین پرسش‌هایی بهتر می‌داند. ممکن است متوجه الگوی خاصی در نتیجه جستجو شوید. به عنوان مثال، درخواست‌های خاص فقط فهرست‌هایی را که در تصویر زیر نشان داده شده است نشان می‌دهند:
مرحله 3- طول مقاله را بی‌حرکت بیابیداز یک دستیار نوشتن SEMrush برای شناسایی محدودیت کلمات بیکار که باید برای افزایش شانس خود برای رتبه بندی در صفحه اول داشته باشید، استفاده کنید. برای استفاده از این، به داشبورد SEMrush وارد شوید (14 روز آزمایش رایگان را از اینجا دریافت کنید)در زیر صفحه و فناوری سئو > قالب محتوای سئوهمانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، میانگین کلمه صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظر من 2182 است. من طبیعتاً مطمئن می شوم که مقاله بهینه سازی شده سئو من باید حداقل 2100 کلمه باشد. من در واقع در راهنمای قبلی خود در مورد "محتوای طولانی برای SEO" در مورد این عمیق صحبت کرده ام. بسیار خوب، هنگامی که ما با این داده ها آماده شدیم، اکنون زمان ایجاد یک طرح کلی است. 10 نتیجه برتر را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود تجزیه و تحلیل کنید. می‌دانم که این کارها بسیار زیاد است، اما باز هم، اگر هدف شما کسب رتبه 1 در جستجو است، باید این گام‌های اضافی را بردارید تا متمایز شوید. بر اساس درک خود، یک طرح کلی از محتوای خود ایجاد کنید. زمان خوبی برای یادگیری طوفان فکری و طرح کلی از این راهنمای رایگان است. 
مرحله 4- از قسمت People also ask گوگل استفاده کنیدکلمه کلیدی مورد نظر خود را در جستجوی گوگل جستجو کنید، بخشی به نام "مردم نیز می پرسند" را نشان می دهد.سوالاتی را که با هدف مقاله شما منطقی هستند انتخاب کنید و در مقاله خود به آنها پاسخ دهید. اما، در اینجا متوقف نشوید، زیرا وقتی روی یکی از سؤالات کلیک می کنید، گوگل سؤالات بیشتری را بعد از آن اضافه می کند.این یک راه هوشمند برای اطمینان از اینکه محتوای بهینه شده سئوی شما به سوالاتی که مردم به دنبال آن هستند پاسخ می دهد است. بسیار خوب، اکنون زمان آن است که شروع به نوشتن و بهینه سازی مقاله خود برای سئو کنید. در حال حاضر، من از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می کنم و حتی اگر از چیز دیگری استفاده می کنید، نکات بعدی در مورد کپی رایتینگ SEO برای شما قابل اجرا است. اگر هر مرحله خاصی برای شما منطقی نیست، بخش نظرات ما را بررسی کنید زیرا پر از سوالات و پاسخ های مفید است.
 1. عنوان پست و عنوان متاابتدا باید تفاوت بین عنوان پست و عنوان متا را درک کنید. عنوان پست: خواننده شما چگونه عنوان پست را در وب سایت شما می بیند.عنوان متای پست: چگونه موتورهای جستجو پست شما را در نتایج جستجو نشان می دهند.اگر عنوان متا را در تنظیمات سئو خود مشخص نکرده باشید، عنوان پست شما به عنوان عنوان متا در نظر گرفته می شود. مهم است که کلمات کلیدی خود را در عنوان متا داشته باشید.شما می توانید بیشتر در مورد این در اینجا بخوانید: چگونه عنوان پست را برای خوانندگان و موتورهای جستجو بهینه کنیمنکته حرفه ای: عنوان پست خود را کمتر از 66 کاراکتر نگه دارید. 
2. توضیحات متا پست
هر افزونه سئو وردپرس به شما امکان می دهد توضیحات متا را به یک پست اضافه کنید. این توضیحات نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارند. توضیح متا را به عنوان یک نسخه فروش برای پست وبلاگ خود در نظر بگیرید: در 156 کاراکتر، باید کلمات کلیدی خود را اضافه کنید و توضیحی ایجاد کنید که به اندازه کافی اغوا کننده باشد تا کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند.اگر در گذشته توضیحات متا را اضافه نکرده اید، باید بلافاصله شروع به انجام آن کنید. مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا اضافه کنید و آن را هدفمند کنید.توضیحات متا بسیار مهم هستند. شما باید به هر یک از پست های منتشر شده قبلی خود که دارای توضیحات متا نیستند برگردید و یکی را اضافه کنید. با بهینه سازی توضیحات متا پست خود، اطمینان حاصل می کنید که هر پستی که می نویسید دارای پتانسیل ایجاد حداکثر ترافیک به سایت شما است. گوگل هر پست وبلاگ را به عنوان یک صفحه وب متفاوت می بیند، بنابراین شما می توانید هر پست را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید. توضیحات متا مکان های خوبی برای قرار دادن کلمات کلیدی هستند.
 3. ویژگی Alt Imageگوگل نمی تواند تصاویر را بخواند. متن نحوه تشخیص تصویر توسط گوگل است.برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو می توانند بفهمند یک تصویر در مورد چیست، باید مطمئن شوید که از نام های مناسب تصاویر استفاده کنید. بسیاری از افراد با آپلود تصاویر با نام هایی مانند image001.jpg اشتباه می کنند. این یک اشتباه بزرگ است!هنگام نامگذاری یک تصویر، نام مربوط به خود تصویر را حفظ کنید. به عنوان مثال، اگر از داشبورد AdSense اسکرین شات بگیرید و نام آن را AdSense بگذارید، هدف قرار نمی گیرد. در عوض، باید از نامی مانند «AdSense-dashboard» استفاده کنید. به این ترتیب، هنگامی که افراد در جستجوی تصویر گوگل، تصویری را جستجو می کنند، در یکی از پست های وبلاگ ما روی تصویری قرار می گیرند. همیشه می توانید هنگام آپلود یک تصویر، ویژگی های alt را به صورت دستی اضافه کنید. من هنگام استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر تصویر (و همچنین هنگام نامگذاری یک تصویر) نتایج مثبتی دیده ام، بنابراین حداقل باید از کلمات کلیدی در متن جایگزین تصویر خود استفاده کنید.
 4. Interlink و Anchor Textهنگام نوشتن یک پست جدید، همیشه ایده خوبی است که به پست های وبلاگ قدیمی پیوند دهید تا خوانندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما بمانند و همچنین موتورهای جستجو بتوانند دوباره این پست های قدیمی را بررسی کنند. این به ناوبری بهتر سایت شما کمک می کند که نرخ پرش - یکی دیگر از عوامل مهم SEO - را کاهش می دهد. هنگامی که به یکدیگر پیوند می دهید، باید از تکنیک متن لنگر استفاده کنید. به عبارت ساده، هنگامی که به یک پست وبلاگ لینک می دهید، گزینه ای برای افزودن پیوند و عنوان می بینید. اطمینان حاصل کنید که عنوان پست را با کلمات کلیدی اصلی پستی که به آن پیوند می دهید پر کنید. 
5. پیوند یکتا را بهینه کنیدکلماتی مانند حروف اضافه و بسیاری دیگر که در اینجا فهرست شده اند توسط موتور جستجو نادیده گرفته می شوند را از پیوند یکتا حذف کرده و تا جای ممکن آن را کوتاه کنید. عناوین پست ما معمولا حاوی تعداد زیادی از کلمات توقف هستند. به عنوان مثال، وقتی پستی با عنوان می نویسیم: 3 راه برای ایجاد یک طرح تجاری وبلاگپیوند ثابت پست ما، به طور پیش فرض، این خواهد بود: domain.com/3-ways-to-a-a-blog-business-plan.html"to" و "a" کلمات توقف در مثال بالا هستند. می‌توانید روی ویرایش پیوند ثابت کلیک کنید و پیوند ثابت را به «blog-business-plan» تغییر دهید، بنابراین کلمات توقف را حذف کنید.
 6. تگ های H1، H2، H3استفاده از تگ های عنوان مناسب یکی دیگر از جنبه های مهم کپی رایتینگ SEO است. شما نباید یکی از مهمترین جنبه های سئو را نادیده بگیرید: استفاده از تگ های مناسب H1، H2 و H3.به‌طور پیش‌فرض، در هر تم بهینه‌سازی شده برای سئو، عنوان پست از تگ عنوان H1 استفاده می‌کند. بنابراین برای عنوان فرعی بعدی، می توانید از یک عنوان H2 و سپس یک عنوان H3 و غیره استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که از تگ های عنوان مناسب برای نوشتن سئوی موثر استفاده کنید، به خصوص زمانی که در حال نوشتن یک پست طولانی هستید. لطفاً برای درک بهتر نحوه استفاده از برچسب‌های عنوان در پست‌های وبلاگ، به برچسب‌های عنوان برای SEO مراجعه کنید. 
با توجه به جامعه سئو، ایده خوبی است که از کلمات کلیدی خود در تگ های H1، H2 و H3 استفاده کنید. در زمان ایجاد طرح کلی خود (در مرحله تحقیق)، باید تصمیم بگیرید که تگ های عنوان شما چه باشد. چک لیست نهایی: تحقیق برای کلمه کلیدیمحدودیت کلمات مناسب را مشخص کنیدجستجوی گوگل برای یافتن قالب مناسب برای مقاله خودبا تجزیه و تحلیل 10 نتیجه برتر، یک طرح کلی ایجاد کنیدفهرستی از سؤالات را از بخش «مردم هم می پرسند» جستجو تهیه کنیدعنوان پست برای خوانندگان و عنوان متا برای موتور جستجو (کلمات کلیدی در عنوان).توضیحات متا را ارسال کنید (آن را برای CTR بهتر بهینه کنید و یک بار از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید).متن جایگزین تصویر (از کلمه کلیدی استفاده کنید).با استفاده از متن لنگر خوب، درون یک پست به هم پیوند دهید.ارسال پیوند ثابت (حذف کلمات توقف از پیوند ثابت).از تگ های عنوان مناسب (کلمات کلیدی در تگ های H1، H2، H3  ) استفاده کنید.
 
منبع: https://www.shoutmeloud.com/write-seo-content.html
 

چک لیست بازطراحی سایت (قسمت سوم)

۱۹ بازديد
 
در مقالات قبل به 7 فاکتور از چک لیست بازطراحی سایت پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله 5 عامل مهم دیگر از چک لیست ریدیزاین سایت را بررسی خواهیم کرد.
 
مرحله 8: الهام بخش و رقابت را تجزیه و تحلیل کنید
در حالی که روی استراتژی خود کار می کنید، می توانید به طراحی نیز فکر کنید (در نهایت!).
 
انجام این کار هوشمندانه است زیرا 1) روند را سرعت می بخشد و 2) استراتژی باید طراحی را دیکته کند. اما طراحی می‌تواند عملکرد را دیکته کند (به عنوان مثال، ما می‌دانیم که ماژول قیمت‌گذاری در صفحه می‌خواهیم، ​​و یک طراح UX عالی در مورد بهترین راه برای ارائه آن ورودی خواهد داشت).
 
توصیه می کنم در دو یا سه وب سایت رقیب و همچنین یک یا دو وب سایت خارج از صنعت خود غواصی عمیق انجام دهید. این به شما دیدی از استانداردهای صنعت و همچنین جایی که می‌توانید چیزها را کمی تغییر دهید (تا زمانی که به نفع کاربر باشد) به شما می‌دهد.
 
جمع آوری این دارایی ها همچنین به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک تیم درباره عناصر و سبک های بصری که می خواهید ترکیب کنید بحث کنید. این در نهایت کمک می کند تا تأیید کنید که کل تیم شما در جهت بصری طراحی مجدد شما همسو هستند و با اهداف کلی پروژه همسو هستند.
برای اطلاع از هزینه بازسازی سایت اینجا کلیک کنید.

 
هنگامی که به دنبال الهام هستید، سعی کنید به سوالاتی مانند:
 
بازدیدکننده هنگام بازدید از سایت شما چه احساسی باید داشته باشد؟
سایت جدید شما چه ابزارها و ویژگی های جدیدی باید داشته باشد؟
از چه نوع تصاویر و گرافیکی باید استفاده کنید؟
همانطور که برای سایت جدید خود الهام می گیرید، مطمئن شوید که عناصر مختلفی را که دوست دارید ذخیره می کنید. بهترین راه برای انجام این کار، قرار دادن یک تابلوی خلق و خوی است که تیم شما در مرحله طراحی طراحی مجدد شما به آن ارجاع دهد.
برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی به وبکده مراجعه کنید.
 
اگر با تابلوهای خلق و خوی آشنا نیستید، آنها را به عنوان کلاژی از تصاویر و متن های مختلف در نظر بگیرید که به صورت بصری مسیری را که می خواهید طرح های خود را ببرید توضیح دهید.
 
تابلوی خلق و خوی می‌تواند شامل مواردی مانند سبک‌های تایپوگرافی، نمونه‌های طرح‌بندی، پردازش تصاویر، نمادنگاری، پالت‌های رنگی یا حتی کل وب‌سایت‌ها باشد.
تعداد زیادی پلتفرم مختلف وجود دارد که به شما در ایجاد تابلوهای خلق و خوی کمک می کند. می‌توانید از ابزارهای رایگانی مانند Pinterest یا Canva استفاده کنید یا برای تجربه‌ای برتر با گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، می‌توانید از ابزارهای پولی مانند Invision Boards نیز استفاده کنید.
 
هر ابزاری که استفاده می کنید در نهایت به شما و تیم شما بستگی دارد. فقط مطمئن شوید که الهاماتی که جمع آوری می کنید را مستند می کنید.
 
مرحله 9: محتوای خود را بسازید
یکی از سخت ترین کارهایی که تیم ها در طول طراحی مجدد انجام می دهند، تمرکز روی محتوا پس از طراحی است.
 
برای تیم‌ها آسان است که بیش از حد مشتاق باشند و بخواهند مستقیماً وارد طراحی شوند تا بتوانند شروع کار سخت خود را ببینند. به علاوه، بیایید صادق باشیم، این معمولا سرگرم کننده ترین بخش است.
 
آنها تصور می کنند، "ما فقط محتوا را بعد از آن می نویسیم و آن را در طرح هایی که ایجاد کرده ایم قرار می دهیم."
 
این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید در طراحی مجدد وب سایت مرتکب شوید.
 
این افراد را به این ذهنیت سوق می دهد که محتوا بیشتر یک فکر بعدی است که همیشه می تواند بعدا انجام شود.
 
ناگفته نماند که تلاش برای تقویت محتوا در یک طرح موجود، عناصری را ایجاد می کند که به ندرت به درستی در یک راستا قرار می گیرند و معمولاً شما را مجبور می کنند یا اصلاحات پیش بینی نشده در طراحی انجام دهید یا کیفیت محتوای خود را قربانی کنید.
 
محتوای شما همیشه باید چیدمان صفحات وب سایت شما را دیکته کند. طراحی به منظور ارتقای پیام شما است، نه اینکه حواس شما را از آن منحرف کند یا بر آن غلبه کند.
 
بسیاری از مردم به رویکرد اول طراحی گرایش دارند زیرا مطمئن نیستند که هنگام ایجاد محتوای خود از کجا شروع کنند. مثل نگاه کردن به یک لوح خالی است.
 
خوشبختانه، لازم نیست این احساس را داشته باشید.
 
اینجاست که استراتژی های صفحه وارد عمل می شوند. پس از تکمیل چارچوب StoryBrand و BrandScript، توصیه می‌کنیم استراتژی‌های صفحه ایجاد کنید که نشان دهد داستان چگونه در صفحه قرار می‌گیرد.
 
به مواردی مانند مکان‌هایی که فراخوان برای اقدام برای محتوای ممتاز می‌توان معرفی کرد، پرسش‌های متداول و مکان‌هایی که محتوای وبلاگ/مرکز یادگیری را می‌توان معرفی کرد، توجه داشته باشید. این طراحی را هدایت می کند.
 
با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه صفحات به استراتژی نیاز ندارند.
 
مردم باید فقط روی 20 درصد وب سایت خود تمرکز کنند که 80 درصد از تبدیل ها را هدایت می کند (به عنوان مثال، صفحه اصلی، قیمت، جزئیات خدمات/محصول، و یک صفحه فرود مستقیم در انتهای قیف). صفحاتی از این دست مسیر اصلی را که کاربران را از بالا به پایین قیف می برد مشخص می کنند.
برای سازماندهی این صفحات می توانید از ابزارهایی مانند Trello یا GatherContent استفاده کنید.
 
با سازمان‌دهی صفحات خود در بخش‌های کار قابل مدیریت‌تر، شروع به ایجاد قاب‌های محتوایی کنید که دقیقاً محتوای و اطلاعاتی را که باید در هر صفحه وجود داشته باشد، تجزیه می‌کند.
 
این به شما کمک می کند تا روی داستانی که برای هر صفحه می گویید تمرکز کنید و احساس نگاه کردن به یک صفحه خالی را درمان کنید.
 
هنگام ایجاد محتوای خود مطمئن شوید که دائماً به دنبال فرصت هایی برای آموزش بازدیدکنندگان خود هستید.
 
یک تمرین ساده برای اینکه ببینید چقدر به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهید، طوفان فکری 25 سؤالی است که دائماً از خریداران درباره محصول یا خدمات خود می‌شنوید. مطمئن شوید که به این سؤالات در صفحات سایت جدید خود پاسخ می دهید.
 
همچنین به دنبال فرصت هایی باشید تا موارد زیر را در محتوای خود بگنجانید:
 
ابزارهای خود انتخابی
محتوای ممتاز مانند کتاب‌های الکترونیکی، کاغذهای سفید و راهنمای خرید
ویدئو
اثبات اجتماعی مانند توصیفات، نظرات مشتریان و مطالعات موردی
اینها دارایی های قدرتمندی هستند که می توانند برای آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه استفاده شوند و آنها را در فرآیند خرید حفظ کنند.
 
اگر وسوسه شدید که رویکرد اول محتوا را نادیده بگیرید، فقط به یاد داشته باشید که در حالی که اولین برداشت یک شخص از یک وب سایت بر اساس تصاویر است، محتوای قوی و مفید است که او را درگیر می کند و بیشتر می خواهد.
 
مرحله 10: شروع به طراحی کنید
من به عنوان یک طراح، کمی تعصب دارم، اما این بهترین بخش است. اکنون زمانی است که هفته های سخت کوشی شما جان گرفته و شروع به شکل گیری می کند.
 
ممکن است وسوسه انگیز باشد که وارد شوید و شروع به طراحی همه صفحات خود کنید، اما در عوض، باید آن را آهسته پیش ببرید و مطمئن شوید که در طول مسیر بازخورد و خرید دائمی دریافت می کنید.
 
استفاده از ابزارهایی مانند InVision یا Zeplin می تواند به ساده سازی بازخورد شما کمک کند و روند طراحی را بسیار مشارکتی تر کند. هر دو ابزار طراحی با اکثر برنامه های طراحی امروزی ادغام می شوند.
 
محبوب ترین راه برای شروع فرآیند طراحی، ایجاد وایرفریم است. اینها می توانند طرح های سیاه و سفید ساده ای باشند که نشان می دهد چگونه می خواهید محتوا را در هر صفحه قرار دهید.
Wireframes شما را بر روی محتوا متمرکز می کند و به شما امکان می دهد تا مطمئن شوید که محتوا را به بهترین شکل ممکن منتشر می کنید.
 
هنگامی که برای ایجاد طرح های تمام صفحه آماده هستید، با طراحی سه یا چهار بخش اول یک صفحه با تاثیر بالا (من دوست دارم با صفحه اصلی شروع کنم) شروع کنید و سپس طرح را برای بازخورد به تیم بازگردانید.
 
این می تواند با اطمینان از اینکه طراحی شما در جهت درست پیش می رود، در زمان و تجدید نظرهای غیر ضروری در طولانی مدت صرفه جویی کند.
 
هنگامی که تیم شما به طور کامل در جهت طراحی هماهنگ شد، به مسابقات می روید. راه خود را در هر صفحه دنبال کنید، مطمئن شوید که بازخورد و خرید مداوم از تیم دریافت می کنید.
 
مرحله 11: سایت خود را توسعه دهید
توسعه معمولاً آخرین مرحله برای هر طراحی مجدد است و چک لیست طراحی مجدد وب سایت ما تفاوتی ندارد.
 
برای رسیدن به این مرحله فرآیند طولانی بوده است، بنابراین اضطراب زیادی وجود دارد که می تواند همراه با این مرحله باشد، اما توسعه عجله می تواند دستور العملی برای فاجعه و تاخیر باشد.
 
زمان کافی را برای کدنویسی تمیز سایت، با پیروی از بهترین شیوه های سئو و صنعت – و همچنین طرحی که عاشق آن شده اید، اختصاص دهید.
 
در این مرحله، تیم شما، داخلی یا خارجی، مدل‌های طراحی مسطح ایجاد شده را به HTML، CSS و زبان‌های دیگر منتقل می‌کند.
 
همانطور که صفحات توسعه می یابند، مطمئن شوید که عملکرد مرورگر متقابل را بررسی می کنید تا از تجربه یکنواخت برای همه کاربران اطمینان حاصل کنید. این به شما آرامش می دهد که مهم نیست از چه مرورگری استفاده می شود، سایت شما دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده نمایش داده می شود و همچنین تضمین می کند که کاربران شما یک تجربه کاملاً بهینه را دریافت می کنند.
 
همین امر در مورد دستگاه های تلفن همراه نیز صدق می کند. بررسی اندازه های مختلف صفحه نمایش زمان می برد.
معمولاً این ایده خوبی است که محبوب ترین دستگاه ها را تعیین کرده و آنها را آزمایش کنید. گوگل آنالیتیکس می تواند به شما کمک کند. این به شما یک عکس فوری واقعی از ظاهر سایت شما در دستگاه‌های مختلف می‌دهد و دوباره تجربه کاربری ثابتی را تضمین می‌کند که کسی را ناامید نمی‌کند.
 
مرحله 12: سایت جدید خود را راه اندازی کنید!
 
تو موفق شدی! پس از ماه ها ممیزی، برنامه ریزی، طراحی و توسعه، بالاخره آماده راه اندازی سایت جدید خود هستید. این فوق العاده هیجان انگیز است!
 
قبل از راه‌اندازی، مطمئن شوید که قبل از راه‌اندازی سایت خود را بررسی کرده‌اید تا تأیید کنید که همه چیز در سایت جدیدتان مرتب و آماده است. بررسی قبل از راه اندازی شما باید شامل موارد زیر باشد:
 
بررسی پیوندهای خراب
اطمینان حاصل کنید که تغییر مسیرهای 301 شما آماده است
بررسی صحت توضیحات متا و عنوان صفحه برای هر صفحه
بررسی تصاویر شکسته یا گم شده
بررسی مجدد همه این موارد نه تنها شما را از سردرد آینده ناشی از عجله در تلاش برای رفع مشکلات پس از راه‌اندازی نجات می‌دهد، بلکه انتقال آرامی را برای افراد از استفاده از وب‌سایت قدیمی به استفاده از وب‌سایت جدید تضمین می‌کند.
 
در مرحله بعد، من همچنین توصیه می کنم قبل از راه اندازی یک ممیزی سایت Semrush انجام دهید و آن را با آنچه در ابتدای فرآیند طراحی مجدد خود انجام دادید مقایسه کنید. مهم است که بتوانید سلامت سایت را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که هیچ چیزی در طول طراحی مجدد کمتر موثر واقع نشده است.
 
وقتی مثبت اندیشید که همه چیز آماده است، آن سایت را به صورت زنده بفرستید و برای خود نوشیدنی بریزید!
بلافاصله پس از راه اندازی، مطمئن شوید که همه صفحات به درستی رندر می شوند، کدهای تجزیه و تحلیل و ردیابی نقشه حرارتی شما در جای خود قرار دارند، و نقشه سایت جدید خود را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کرده اید.
 
بنابراین اکنون می توانید به عقب برگردید و سرنخ ها را تماشا کنید. اما کار شما تمام نشده است.
 
آزمایش ها را برنامه ریزی کنید، سپس بشویید و تکرار کنید
وب سایت کاملاً جدید شما توسعه یافته و راه اندازی شده است، اما سرگرمی در اینجا متوقف نمی شود. اکنون باید شروع به جمع آوری و بررسی داده های کاربری خود در طرح های جدید کنید.
 
با تیم خود برای برنامه‌ریزی آزمایش‌هایی برای آزمایش طرح‌بندی‌ها یا ویژگی‌های مختلف A/B همکاری کنید
 
بهبود سفر کاربر ابتدا روی مهمترین صفحات وب سایت خود تمرکز کنید و مراحل 6-11 را هر چند بار که لازم است طی کنید تا در نهایت به اهداف خود برسید - و سپس موارد جدید را تعیین کنید!
 
گزارش هایی ایجاد کنید، چه در HubSpot، Google Data Studio، Marketo یا پلتفرم دیگری، تا به شما کمک کند عملکرد خود را ببینید. شخصی در بازاریابی باید بتواند معیارهای قبل از راه اندازی را با معیارهای پس از راه اندازی مقایسه کند. بنچمارک کردن سرنخ ها، نرخ تبدیل، رتبه بندی کلمات کلیدی، سرعت سایت و سلامت سایت اهمیت ویژه ای دارند.
 
این آزمایش‌ها و تغییرات بعدی که در نتیجه ایجاد می‌کنید تنها به بهبود تجربه کاربری، تولید سرنخ و اثربخشی کلی وب‌سایت شما کمک می‌کند.
 
به یاد داشته باشید، آماده سازی کلیدی است
این چک لیست طراحی مجدد وب سایت ما است! دنبال کردن آن از طریق کتاب همیشه آسان نیست، به خصوص زمانی که ضرب الاجل های تنگ یا محدودیت های زمانی وجود دارد. با این حال، دنبال کردن آن تا جایی که می‌توانید به دقت به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت جدید خود را به ماشینی که همیشه می‌خواستید، منجر به ترافیک و تولید سرب کنید، تبدیل کنید.
 
به یاد داشته باشید، زمانی که به شروع یک پروژه طراحی مجدد فکر می کنید، اولین قدم این است که همیشه ارزیابی کنید که چرا می خواهید سایت خود را دوباره طراحی کنید. مطمئن شوید که دلیل درستی پشت تصمیم شما وجود دارد.
 
از اینجا، موفقیت طراحی مجدد شما به اختصاص زمان مناسب به آماده سازی و برنامه ریزی بستگی دارد.
 
اطمینان حاصل کنید که چیزهایی مانند دارایی‌های فعلی را که باید با آنها کار کنید، چه بخش‌هایی از سایت را می‌خواهید بهبود ببخشید و چه اهدافی را دنبال می‌کنید تا ببینید آیا طراحی مجدد شما موفق بوده است را درک می‌کنید.
 
این مراحل را دنبال کنید و نمی توانید اشتباه کنید.
 
آیا بازاریابی ورودی را پیاده سازی می کنید و می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی شما تنظیم شده است؟ دوره آموزشی ما را با عنوان Elements of a Great They Ask, You Answer وب سایت را بررسی کنید تا یک وب سایت بازاریابی ورودی عالی چگونه به نظر می رسد.
 

چک لیست سئوی محتوا

۲۱ بازديد
معیارهای مهم برای سنجش موفقیت محتوای شما چیست؟
طبق نظرسنجی که اوایل امسال انجام دادیم، 76 درصد از پاسخ دهندگان ما ترافیک ارگانیک را بیان کردند. مشکل این است که ایجاد محتوایی که ترافیک ارگانیک را جذب می کند، چالش اصلی 52 درصد از بازاریابان مورد بررسی است.
هنگامی که با در نظر گرفتن نوشتن سئو به تولید محتوا فکر می کنید، محتوایی ایجاد می کنید که هدفمند است و می تواند:
برای آگاهی از هزینه سئوی سایت اینجا کلیک کنید.
یک پایه سئو قوی تنظیم کنید—وقتی ترافیک هر ماه به سایت شما می‌رسد، می‌توانید نتایج بلندمدتی را بدون سرمایه‌گذاری زیادی در تبلیغات آن محتوا دریافت کنید.
محتوای ارزشمند ایجاد کنید - به سؤالاتی که مخاطبان می پرسند پاسخ می دهید.
جذب مخاطبان جدید - افرادی که پاسخ سوال خود را در مقاله شما پیدا کرده اند می توانند به مخاطبان وفادار و حتی سفیران برند شما تبدیل شوند.
این مقاله شما را از طریق 9 مرحله برای بهبود نوشتن سئو و ارزش بیشتر برای مخاطبان خود راهنمایی می کند.
شما می توانید تولید محتوای متنی سایت خود را وبکده بسپارید.
 
سئو محتوا چیست؟
سئو چیست و چه تاثیری بر نوشتن شما دارد؟ نوشتن برای سئو به این معنی است که محتوای شما بر روی ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران تمرکز دارد که به سوالات آنها پاسخ می دهد. علاوه بر این، به معنای بهینه سازی برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند. با نوشتن محتوای بهینه شده برای کاربران، موتورهای جستجو می توانند مقاله شما را برای پرس و جوهای مرتبط در نتایج برتر نشان دهند. با ایجاد یک استراتژی سئو در نوشته های خود، می توانید هدف خود را افزایش ترافیک سایت و افزایش مخاطبان خود داشته باشید. نکته حرفه ای: از برخی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی موجود هنگام ساخت لیست کلمات کلیدی خود استفاده کنید. با گذشت زمان (یا حتی به سرعت)، می تواند ارزان تر، سازگارتر و گاهی موثرتر از تبلیغات پولی باشد.
 
1. سئوی محتوای قوی نیاز به تحقیق کلمات کلیدی خوب دارد
نوشتن برای سئو به این معنی است که محتوای شما بر ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران تمرکز دارد که به سوالات آنها پاسخ می دهد. علاوه بر این، به معنای بهینه سازی برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند. با نوشتن محتوای بهینه شده برای کاربران، موتورهای جستجو می توانند مقاله شما را برای پرس و جوهای مرتبط در نتایج برتر نشان دهند. با ایجاد یک استراتژی سئو در نوشته های خود، می توانید هدف خود را افزایش ترافیک سایت و افزایش مخاطبان خود داشته باشید. با گذشت زمان (یا حتی به سرعت)، می تواند ارزان تر، سازگارتر و گاهی موثرتر از تبلیغات پولی باشد.
 نحوه انتخاب یک کلمه کلیدی اصلی 
وقتی با در نظر گرفتن سئو می نویسید، وسوسه انگیز است که تا حد امکان از کلمات کلیدی استفاده کنید و متن را برای همه آنها بهینه کنید. با این حال، این ممکن است به محتوای پیچیده و نامرتب منجر شود. بنابراین، یک کلمه کلیدی اصلی را انتخاب کنید و سپس عمیق‌تر کنید. یک عنصر کلیدی کپی رایتینگ سئو این است که اطمینان حاصل شود که کلمه کلیدی اصلی شما باید تمرکز اصلی کل مقاله باشد. من "جشنواره موسیقی" را به عنوان کلمه کلیدی برای شروع تحقیقاتم انتخاب کردم و از ابزار جادویی کلمه کلیدی Semrush برای یافتن حجم، کلمات کلیدی مرتبط و سایر داده های ارزشمند استفاده کردم.مردم ایالات متحده بیش از 33000 بار در ماه کلمه کلیدی نمونه ای را که ذکر کردم جستجو می کنند. کلمات کلیدی با حجم بالا محبوب هستند، اما برای شروع رتبه بندی در کوتاه مدت نیز چالش برانگیز هستند. 
اگر از Semrush استفاده می‌کنید، به لطف معیار سختی کلمه کلیدی ما، درک بهتری از دشواری رتبه‌بندی برای یک کلمه کلیدی خاص خواهید داشت. معیار سختی کلمه کلیدی، اعتبار و نمایه‌های بک لینک دامنه‌هایی را که در 10 SERP برتر ظاهر می‌شوند، و همچنین اطلاعات مربوط به خود کلمه کلیدی، از جمله نوع کلمه کلیدی، حجم جستجو، هدف جستجو و ویژگی‌های SERP را در نظر می‌گیرد. نکته حرفه ای: بسته به اینکه در چه صنعتی هستید، دشواری کلمه کلیدی می تواند متفاوت باشد. برخی ممکن است حجم های بالا با سختی کمتر داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است حجم های پایین تر و نمرات دشواری بالاتری داشته باشند. بستگی به جایگاه شما دارد! برای مثالی که با آن کار می کنیم، «جشنواره های موسیقی کشور» را به عنوان کلیدواژه اصلی مقاله انتخاب کردم.نحوه انتخاب کلمات کلیدی اضافی برای سئومحتواکلمات کلیدی اضافی باید با کلمه کلیدی اصلی شما ارتباط نزدیکی داشته باشند تا درج آنها تمرکز مقاله را تغییر ندهد، بلکه از کلمه کلیدی اصلی پشتیبانی کند. می‌توانید آن‌ها را از دسته‌های موضوعی در سمت چپ یا برگه‌های «مرتبط» و «سوالات» در بالا در ابزار Keyword Magic انتخاب کنید.
 2. در مورد موضوع خود تحقیق کنید
در سئو، نوشتن محتوای عالی کلید اصلی است. برای نوشتن محتوای عالی، باید دو چیز را بدانید: مخاطب شما کیست (راهنمای ما برای یافتن مخاطب هدف شما می تواند کمک کند)تا بدانند چه موضوعاتی برایشان مهم است. اگر قبلاً مخاطبان خود را تعریف کرده اید، باید برای پاسخ به سؤالات آنها برنامه ریزی کنید و راه حل هایی برای آنها ارائه دهید.می توانید از ابزار تحقیق موضوعی ما برای کمک به شروع استفاده کنید. این ابزار به یافتن علایق مخاطبان شما کمک می‌کند و طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط، عناوین مقالات پرطرفدار، و سوالاتی که مردم برای کلمه کلیدی اصلی شما می‌پرسند را نشان می‌دهد. با چسبیدن به کلمه کلیدی "جشنواره موسیقی" ما، می توانید هنگام جستجوی کلمه کلیدی، بینش بیشتری در مورد نیازهای مخاطبان خود دریافت کنید.موضوع تحقیق منبع عالی برای نوشتن سئو است. این می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید و سپس ایده هایی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید محتوایی را ایجاد کنید. 2. هدف جستجو را تعیین کنید و فرمت مناسب را شناسایی کنیدهدف جستجو را می توان به عنوان چیزی که کاربر در جستجوی آن است تعریف کرد. گوگل توجه زیادی را به آموزش الگوریتم‌ها برای ارزیابی صحیح قصد کاربر اختصاص می‌دهد و سازندگان محتوا، سئو نویسان و مدیران وب را تشویق می‌کند تا به درخواست‌ها با مطالب مرتبط پاسخ دهند.
 قالب محتوایی که انتخاب می‌کنید، پیامی که منتقل می‌کنید و فراخوانی که می‌گذارید باید به هدف جستجوی یک کلمه کلیدی بستگی داشته باشد. هدف جستجو را می توان به چهار نوع متمایز تقسیم کرد و هر نوع مجموعه ای از اصطلاحات استاندارد خاص خود را دارد که انتظار دارید با هر یک از آنها مرتبط شوید.
 1. اطلاعاتی همانطور که از نام آن پیداست، کلمات کلیدی اطلاعاتی آنهایی هستند که توسط شخصی که به دنبال یک اطلاعات خاص است استفاده می شود. برخی از کلیدواژه‌های مرتبط در این دسته شامل «راهنما»، «آموزش»، «دستور العمل» یا کلمات سؤالی مانند «چگونه»، «چی» یا فهرست‌هایی با «برترین»، «بهترین»، «چک لیست» در عنوان هستند. به عنوان مثال، "بهترین جشنواره های موسیقی در سال 2021" یک نمایش عالی از قصد اطلاعاتی است.
 2. ناوبری هدف ناوبری سناریویی را توصیف می کند که در آن کاربر به دنبال یک وب سایت یا صفحه خاص است. اگر قبلاً یک برند (یا محصولات و خدمات) تثبیت شده داشته باشید و ترافیک سالمی را از منابع مستقیم دریافت کنید، این نوع جستجوها به خوبی کار می کنند. برای مثال، کاربری که «Netflix» را جستجو می‌کند، به دنبال ورود به وب‌سایت است و تا زمانی که چیزی را که می‌خواهد تماشا کند پیدا کند، در آن جابجایی کند. به طور مشابه، شخصی که جستجوی «در واقع» را جستجو می‌کند، پروفایل‌های نامزد یا فهرست‌های شغلی را بررسی می‌کند تا زمانی که آنچه را که به دنبالش هستند بیابد. 
3. تجاری هدف تجاری سناریویی را توصیف می کند که در آن جستجوگر در حال بررسی خرید است و می خواهد گزینه های خود را بررسی کند. کلیدواژه‌های مرتبطی که معمولاً با این جستجوها ظاهر می‌شوند شامل اصلاح‌کننده‌های محصول مانند «ارزان‌ترین»، «بررسی» و «مقایسه» هستند. به عنوان مثال: "ارزان ترین بلیط برای رولینگ استونز."
 4. معامله ایهمانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، قصد تراکنش زمانی را توصیف می کند که جستجوگر آماده خرید چیزی است. انتظار داشته باشید که این هدف را با کلمات کلیدی مانند "خرید"، "قیمت"، "کوپن" یا "معاملات" جفت کنید. با استفاده از مثال قبلی جشنواره موسیقی ما، "بلیت های جشنواره موسیقی فوق العاده" در این دسته قرار می گیرد. این کلمات سرنخ به شما کمک می کند نه تنها تعیین کنید که جستجوگر شما به دنبال چه چیزی است، بلکه به شما کمک می کند تا متوجه شوید که هدف واقعی آنها چیست. فرض کنید شما صاحب یک وب سایت غذاخوری هستید و می خواهید کاربرانی را که در جستجوی دستور العمل های بیسکوی خرچنگ هستند هدف قرار دهید. با استفاده از فیلتر Intent، می توانید کاربری را که در جستجوی خرچنگ بیسکوی هستید با هدف اطلاعاتی در ابزار جادویی کلمه کلیدی جدا کنید:از طرف دیگر، فرض کنید شما یک رستوران دار هستید و می خواهید مشتریانی را که به دنبال بیسکوی خرچنگ هستند هدف قرار دهید. کافی است به فیلتر Intent بروید و تراکنشی را برای مشاهده داده های کلیدی ضروری انتخاب کنید:با توجه به هدف جستجو و نوع کلمه کلیدی، اکنون می توانید بهترین قالب را برای مقاله خود شناسایی کنید.
 اینجاست که جستجوی دستی می‌تواند به شما کمک کند—به صفحات رقبا که قبلاً در 10 مورد برتر برای کلمات کلیدی شما رتبه‌بندی شده‌اند نگاه کنید. آیا آنها راهنمای گام به گام هستند یا شاید لیستی از گزینه های مختلف؟ مقالات به چه چیزی نیاز دارند؟ عنوان آنها چیست، به عنوان مثال، چگونه قطعه خود را برای نتایج جستجو توصیف می کنند؟ همچنین، می‌توانید از «تحقیقات موضوعی» استفاده کنید تا به سرعت دریابید که مردم در اینترنت درباره موضوع چه می‌پرسند. نقشه ذهنی در این ابزار فهرستی آماده از موضوعات بالقوه برای پوشش ارائه می دهد. می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید تا دقیقاً سؤالاتی را که مردم می پرسند مشاهده کنید:اگر از پلتفرم بازاریابی محتوای Semrush استفاده می کنید، می توانید تجزیه و تحلیل رقبا را با قالب محتوای SEO به صورت خودکار انجام دهید. این ابزار 10 نتیجه برتر موتور جستجو را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس آنها توصیه هایی به شما می دهد: کلمات مرتبط معنایی برای گنجاندن در متن، طول متن و امتیاز خوانایی برای هدف. و این ابزار آنچه را که شما نیاز دارید را در یک برگه نشان می دهد - عناوین مقالات برتر و زمینه کلمه کلیدی مورد نظر شما که در یک مقاله ذکر شده است.