شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

یک سایت طلافروشی باید چه صفحاتی داشته باشد?

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

یک سایت طلافروشی باید چه صفحاتی داشته باشد?

۵ بازديد

طراحی سایت اختصاصی طلا و جواهر به سادگی نیست و باید موارد زیادی را از جمله کارپسند بودن و سهولت در استفاده از آن را اولویت قرار داد. شاید در نگاه اول بگویید که برای طراحی سایت طلافروشی کافیست که یک صفحه محصول، تماس با ما و درباره ما داشته باشید. اما این تصور کاملا اشتباه است. در ادامه این مطلب باهم ویژگی های مهم برای داشتن یک سایت حرفه ای را خواهیم گفت.

1. نرم افزار وب سایت مخصوص جواهرات

یک نرم افزار جواهرات به شما در دسته بندی و برچسب زدن جواهرات کمک می کند. این نرم افزار برای مدیریت موجودی، بررسی مشخصات و مراقبت از همه چیز از فروش گرفته تا حسابداری طراحی شده است. این کار شما را موثرتر و راحت تر می کند.

2.وب سایت کاربر پسند

طرح‌بندی پیچیده، گیج‌کننده یا پیچیده یک وب‌سایت، یک تغییر بزرگ برای هر مشتری است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما ساده، زیبا و دارای طراحی تمیز است و به مشتریان امکان می دهد محصولات را تنها با چند کلیک کشف کنند. هر چیزی که ارائه می دهید باید در صفحه اصلی قابل مشاهده باشد. یک وب سایت کاربر پسند منجر به رضایت مشتریان می شود.

3.صفحه درباره ما

خرید جواهرات یک تجربه شخصی است. چه برای روز عروسی باشد و چه برای هدیه دادن به کسی، به اشتراک گذاری داستان شخصی شما ارتباط برقرار می کند و اعتماد ایجاد می کند.

4.شرایط و ضوابط صفحه

نکته مهم بعدی صفحه شرایط و ضوابط است که شامل تمام خط مشی های شما است. خرید آنلاین جواهرات به اندازه خرید آفلاین آن خطرناک است و یک تجارت گران قیمت است.

5.جزئیات قطعات جواهرات

وقتی مشتری وارد یک جواهرفروشی فیزیکی می شود، با فروشنده در مورد آن قطعه، مقدار طلای استفاده شده، جواهرات استفاده شده، ارزش، هدر رفت و نرخ آن بحث و گفتگو می کند. اما، مردم هنگام خرید آنلاین مردد هستند. آنها نمی توانند با کسی صحبت کنند یا محصول را لمس و احساس کنند.

6.توضیحات کامل محصول

باز هم ناگفته نماند که توضیحات محصول ضروری است. اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما فریبنده، جامع، آموزنده و دقیق هستند. توضیحات محصول نقش بزرگی در ایجاد اعتماد بین کاربران و ایجاد وب سایت های قانونی و صیقلی دارد. همچنین با سئوی وب سایت شما نیز خواهد شد

7.عکاسی تفصیلی

این بدون شک باید بزرگترین ویژگی باشد که وب سایت شما باید داشته باشد. قطعات جواهرات پیچیده و دقیق هستند. عکس های سایت شما باید روی پس زمینه سفید و از چندین زاویه کلیک کنید.

8.پیشنهاد جدایی قیمت

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که وب سایت شما باید داشته باشد، ارائه تقسیم قیمت است. اکثر فروشندگان قیمت جواهرات را پنهان می کنند و فقط یک قیمت برای قطعه جواهر نشان می دهند.

9. گزینه های پرداخت امن و چندگانه

داشتن گزینه های پرداخت امن تعدادی مزیت دارد مانند:

10.بیمه ترانزیت

طلا، الماس و سایر جواهرات گران هستند و آسیب یا سرقت می تواند تهدید بزرگی برای شرکت و مصرف کننده باشد. ارائه "بیمه حمل و نقل" می تواند این خطر را تا حد زیادی کاهش دهد. اما اگر بخواهند بیمه را به صورت اختیاری یا اجباری ارائه دهند به صلاحدید شرکت است.

11. خدمات مشتری در اشکال مختلف

خدمات مشتری شما می تواند مشتریان وفادار شرکت شما را ایجاد یا شکست دهد. کار به محض انجام فروش تمام نمی شود، بلافاصله پس از آن شروع می شود. برخی از نکات مهم که باید در نظر داشت عبارتند از

  • شما باید بیش از یک راه برای تماس مشتریان با شما داشته باشید، قبل و بعد از فروش، و مطمئن شوید که همه این راه ها فعال هستند. جزئیات واضح تماس را که به وضوح قابل مشاهده است ارائه دهید.
  • با مشتریان خود تماس بگیرید تا بدانید اگر محصول را در شرایط خوبی دریافت کرده اند یا خیر، و اگر نه، چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
  • از طریق ایمیل هایی درباره نظرات، پیشنهادات جدید، محصولات جدید و غیره با مشتریان خود در تماس باشید.

12.سفارشی سازی

در صورت امکان، می توانید به مشتریان خود گزینه ای برای سفارشی سازی جواهرات خود ارائه دهید. این مزیت فوق العاده ای است که فروشگاه های آفلاین دارند، اما می توانید از مزایای آن نیز بهره مند شوید. وب سایت جواهرات می تواند مشتریان را قادر سازد تا یک قطعه را طراحی کنند یا راه ساده تری می تواند انتخاب فلز یا جواهری باشد که دوست دارند.

13.بهینه سازی موتور جستجو

راه اندازی یک وب سایت کار آسانی نیست. این احتمال وجود دارد که وب سایت شما با وجود داشتن تمام ویژگی های لازم، فروش نداشته باشد. بنابراین، SEO- بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است.

14.بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

مردم با درک بهتر شما می دانند که شما چه کار می کنید و چگونه آن را انجام می دهید. همچنین، بررسی ها نقش مهمی در تبدیل یک مشتری بالقوه به مشتری وفادار دارند. فعال بودن اجتماعی، تعامل با مشتریان از طریق پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و غیره، نشان دادن نظرات مثبت و تشویق به بازخورد راهی عالی برای ایجاد اعتماد و روابط با مشتریان فعلی و جدید شما است.

15.ارائه محتوای ارزش افزوده

وب سایت شما باید با افرادی که در آن قرار می گیرند تعامل داشته باشد. پر کردن سایت ما با ویدیوهای اطلاعاتی و سرگرم کننده، داشتن صفحه چت زنده، و نشان دادن پیشنهادات و کوپن هایی که کاربرانی که برای اولین بار می توانند از آنها استفاده کنند، همگی راه های تعاملی عالی هستند. با این حال، اگرچه همه این راه‌ها عالی هستند، اما باید در نظر داشته باشید که همه این پنجره‌های بازشو نباید قدرتمند باشند و مشتری شما را از خود دور نکنند.

16. ریسپانسیو موبایل

آیا می دانید که تقریباً 53.4 درصد از ترافیک وب سایت از تلفن های همراه است؟ آیا می دانید که برای وب سایت شما برای موبایل ریسپانسیو بودن ضروری است؟ اگر وب سایت جواهرات شما برای استفاده در گوشی های هوشمند قالب بندی نشده باشد، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. آنها وب سایت شما را رد می کنند و هرگز باز نمی گردند.

17. سرعت صفحه

آیا تا به حال بررسی کرده اید که چقدر طول می کشد تا وب سایت شما باز شود؟ اگر بیش از 5 ثانیه طول بکشد، مشتریان خود را مجبور به ترک وب سایت و بازدید از رقبای خود می کنید.

18. سایر ویژگی ها

برخی از ویژگی ها وجود دارد که می توانید انتخاب کنید یا از آنها اجتناب کنید

  • وبلاگ گذاشتن
  • گارانتی و ضمانت بازگشت وجه

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.