دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

چرا یک جواهرفروشی به وب سایت نیاز دارد؟

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

چرا یک جواهرفروشی به وب سایت نیاز دارد؟

۵ بازديد

طراحی وب سایت طلا و جواهر  یک راه آسان برای جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر برای صاحبان این نوع کسب و کار است. مشتریان با استفاده از سایت طلا و جواهر می توانند تنها با یک کلیک جواهرات را انتخاب و خریداری کنند و بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه شما جواهرات را در وب سایت شما مشاهده کنند و همچنین می توانید از طریق فضای مجازی و دنیای اینترنت مشتریان زیادی را جذب کنید.

چرا یک جواهرفروشی به وب سایت نیاز دارد؟

با توجه به اینکه امروزه تمامی کسب و کارها و خریدهای مردم به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین داشتن وب سایت اینترنتی برای هر کسب و کاری ضروری است. از این رو طراحی سایت طلا فروشی برای صاحبان این مشاغل اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که امروزه به دلیل مشغله کاری همه افراد سعی می کنند طلا و جواهراتی را که می خواهند برای عزیزانشان بخرند یا حتی برای پس انداز خود به صورت اینترنتی تهیه کنند تا بتوانند در وقت خود صرفه جویی کنند و بتوانند طلا و جواهرات بخرند. آنچه را که می خواهند همراه با فاکتور درب منزل تحویل دهند. براین اساس، در‌صورتی‌که صاحب و مالک یک مغازه طلا و جواهرات می باشید، میتوانید با طراحی وب مغازه طلا و جواهرات خویش به صورت  یک فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات راه اندازی نمایید تا مشتریان و فروش خویش را چندین برابر کنید.

طراحی وب سایت طلا و جواهرات به دو شکل اجرا می شود:

وبسایت معرفی طلافروشی: ممکنه شما بخواهید سایتی را پیاده سازی نمایید که تنها بتوانید در کارت مغازه خود قرار دهید و یا اینکهدبرای افزایش اعتبار راه اندازی کنید و مشتریان فقط آدرس فروشگاه، شماره تماس و ... شما را ببینند، چنین سایتی فقط برای معرفی کسب و کار شما راه اندازی شده است.

وب سایت طلا و جواهر: گاهی اوقات تمایل دارید علاوه بر مشتریان حضوری، مشتریان مجازی نیز به دست آورید تا مردم بتوانند به صورت آنلاین از فروشگاه شما جواهرات خریداری کنند.

طراحی سایت طلا فروشی چه ویژگی هایی دارد؟

قابلیت وامکان درج محصول‌ها در وبسایت طلا و جواهرات وجود دارد.چنانچه طلافروشی دارید و محصول‌ها متعددی مانند انگشتر، پلاک، گوشواره و حتی سکه طلا دارید، می توانید تمام این محصولات را به همراه عکس آنها در وب سایت طلافروشی خود قرار دهید تا زمانی که مشتریان وارد سایت شما می شوند، تصور کنند فرم فیزیکی آنها وارد سایت شما شده اند و از شما خرید آنلاین انجام می دهند.

دسته بندی محصولات

یکی از بهترین ویژگی های طراحی سایت برای فروش طلا دسته بندی محصولات است. به عنوان مثال فرض کنید می خواهید سکه های طلا را از قسمت حلقه ها جدا کنید، در این صورت می توانید از طراح سایت خود بخواهید که آنها را در دسته بندی جداگانه قرار دهد و یک صفحه اختصاصی برای انواع محصولات قرار دهد. با این کار سایت طلا و جواهرات شما مانند فروشگاه شما از نظم خاصی برخوردار خواهد بود.

 

بخش صدور فاکتور فروش

دریافت فاکتور فروش از فروشنده برای مشتریانی که طلا و جواهرات خریداری می کنند ضروری است تا از اصالت کالای خود مطمئن شوند. همچنین می توانید برای طراحی وب سایت طلا خود فاکتور فروش را نیز در نظر بگیرید تا زمانی که مشتری جواهری را از سایت شما خریداری می کند، فاکتور فروش حاوی قیمت طلا، نام خریدار، نام فروشگاه، وزن طلا و ... به صورت پی دی اف در اختیار مشتری قرار گیرد.

بخش جستجو

همه کاربرانی که وارد سایت شما می شوند و قصد خرید طلا یا جواهرات را دارند ممکن است دچار سردرگمی شوند و کالای مورد نظر خود را پیدا نکنند. با قرار دادن قسمت جستجو در وب سایت خود می توانید به کاربران کمک کنید تا کالای مورد نظر خود را جستجو کنند و از سایت طلا فروشی خود خرید کنند.

درج درصد بهره، مالیات

شما می توانید در پایین هر محصول در سایت طلافروشی خود میزان سود، مالیات و کارمزد ساخت را مشخص کنید تا مشتریان با خیالی آسوده از شما خرید کنند. شما می توانید به کاربران کمک کنید تا کالای مورد نظر خود را جستجو کرده و از وب سایت فروشگاه طلای خود خرید کنند.

آدرس وشماره تلفن

شاید برخی از مشتریان پس از دیدن طلا و جواهرات شما در وب سایت شما بخواهند آنها را به صورت حضوری از شما خریداری کنند. بنابراین با قرار دادن آدرس و شماره تلفن خود در وب سایت خود می توانید مشتریان دیگری را به دست آورید.

تعیین نرخ روز طلا، سکه و...

امروزه بیشتر افراد روزانه قیمت سکه، دلار و ... را بررسی می کنند زیرا اطلاع از قیمت آن قبل از خرید برایشان بسیار مهم است. بنابراین می توانید با قرار دادن نرخ روز طلا، سکه، دلار و ... در وب سایت خود از ترافیک بالایی برای وب سایت خود برخوردار شوید.

محاسبه خودکار قیمت محصولات

طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر دارای فرمولی برای محاسبه قیمت محصولات می باشد. به این ترتیب مشتری پس از انتخاب محصولات و ورود به سبد خرید، می تواند قیمت محصولات انتخابی را مشاهده کرده و به صورت آنلاین وجه آن را پرداخت کند. طراحان وب سایت باید در هنگام طراحی سایت طلا فروشی این ویژگی ها را برای سایت شما در نظر بگیرند و چندین بار آن را تست کنند تا مشتریان در آینده دچار مشکل نشوند و به راحتی خرید کنند.

سئو سایت طلا فروشی

علاوه بر طراحی وب سایت طلافروشی، می توانید آن را از نظر سئو و بهینه سازی نیز ارتقا دهید. به عنوان مثال، فرض کنید پس از سفارش طراحی سایت طلافروشی خود، عبارت خرید گوشواره را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنید، اما با خود می گویید که چگونه سایت شما دارای دسته بندی از محصولات گوشواره است، اما در صفحه نمایش داده نمی شود. نتایج گوگل اینجاست که سئوی سایت طلافروشی خودش را نشان می دهد و اکثر طلافروشان و کسانی که سایتشان را در بین نتایج برتر گوگل می بینید از نظر سئو سایت خود را بهبود بخشیده اند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.