شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1401

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

10 تکنیک برای افزایش ترافیک سایت

۱۷ بازديد
صرف نظر از اینکه چه کسب و کاری دارید، حضور آنلاین می تواند به شما کمک کند شهرت خوبی داشته باشید و دائماً مشتریان جدید جذب کنید. با این حال، قبل از اینکه از مزایای جامعه آنلاین بهره مند شوید، ابتدا باید مردم را در مورد خودتان آگاه کنید. ایجاد وب سایت اولین قدم است که به نظر می رسد ساده ترین مرحله نیز باشد. صدها وب سایت مشابه وجود دارد، و شما باید راهی برای متمایز شدن از رقبا پیدا کنید.
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید رتبه بندی کنید و ترافیک را افزایش دهید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا متوجه شوید. ما کارآمدترین تکنیک ها را برای افزایش ترافیک در وب سایت شما جمع آوری کرده ایم که در واقع می تواند منجر به سود شود.
شما می توانید سفارش طراحی سایت و طراحی پورتال خود را به ما بسپارید.
 
نویسنده مهمان شوید
برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود، می توانید در ازای ذکر محصول یا خدمات خود با یک لینک، مقاله و پست برای وب سایت های دیگر بنویسید. مطمئن شوید که وب سایت یا وبلاگی را پیدا کرده اید که به جایگاه شما مرتبط باشد و بتواند از اطلاعات شما بهره مند شود. اگرچه نوشتن مهمان زمان بر است، و ممکن است دسترسی به وب سایت های قابل اعتماد دشوار باشد. به همین دلیل است که همیشه می توانید پیوندهای ارتباطی را درخواست کنید. از آنجایی که وب سایت شما جدید است و چندان شناخته شده نیست، در ابتدا می توانید اینفلوئنسرهای کوچک یا وبلاگ نویسان کمتر موفق را هدف قرار دهید.
 
مخاطب هدف خود را مشخص کنید
قبل از اینکه به برنامه بازاریابی بپردازید، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. فروش کورکورانه به همه سود زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. بدون داده، افرادی را هدف قرار خواهید داد که هیچ علاقه ای به پیشنهاد شما ندارند.
 
اگر از قبل تعداد زیادی مشتری دارید، بهتر است ابتدا آنها را تجزیه و تحلیل کنید. می‌توانید آماری از محصول یا خدماتی که معمولاً خریداری می‌کنند، سن، جنسیت و مکان آن‌ها ایجاد کنید. همچنین می توانید ویژگی ها و مزایای خدمات یا محصول خود را فهرست کنید و ببینید چه گروهی از افراد می توانند از کسب و کار شما بهره مند شوند. کاوش در رقبا و مخاطبان هدف به شما کمک می کند شرکت خود را در بازاری خاص و متفاوت از سایرین ایجاد کنید.
اگر هنوز مشتری جذب نکرده‌اید، باید تجزیه و تحلیل کنید که خدمات یا محصول شما به چه گروهی از افراد کمک می‌کند، چه نوع افرادی آن را مفید می‌دانند. به جزئیات بپردازید و تلاش خود را برای جذب مخاطبان هدف خود انجام دهید.

 سئو را درک کنید
به شدت توصیه می شود که وقت خود را برای یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) صرف کنید تا توضیح دهید چگونه می توانید جایگاه خود را در صفحه اول گوگل به دست آورید. فعالیت های آنلاین شما باید با قوانین الگوریتم گوگل مطابقت داشته باشد تا ترافیک را افزایش دهد. سئو را می توان به درون سایت و خارج از سایت تقسیم کرد. اولی نکات فنی صفحه وب شما را پوشش می دهد و دومی بر جذب بازدیدکنندگان خارج از پلت فرم شما تمرکز دارد. در سایت زمانی است که وب سایت شما باید هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجو به خوبی بهینه شده باشد، به این معنی که جزئیاتی مانند برچسب عنوان، URL ایمن، کیفیت محتوا و تجربه کاربر برای بهبود رتبه شما حیاتی هستند. سئوی خارج از سایت زمانی است که روی بهبود قدرت خود کار می کنید. که شامل نوشتن یک پست برای دیگران با پیوند شما، استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و ایجاد لینک است.

 محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید
اگر محتوای شما تقاضای بالایی داشته باشد بسیار عالی خواهد بود، به این معنی که بسیاری از افرادی که موضوعات خاصی را جستجو می کنند متوجه وب سایت شما می شوند و روی آن کلیک می کنند. همچنین باید قوانین ویرایش را تنظیم کنید تا محتوا یکسان و یکسان به نظر برسد. می‌توانید فونت و اندازه‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهید به آن بچسبید، روی جملات کوتاه و واضح تمرکز کنید و تصمیم بگیرید که چه سبک نوشتاری برای وب‌سایت شما مناسب‌تر است. اطلاعاتی که در وب سایت خود قرار می دهید باید قابل اعتماد و معتبر باشد. در غیر این صورت، ممکن است به دلیل دروغگویی یا سرقت ادبی دچار مشکل شوید. همچنین می توانید از ویدیوهای توضیح دهنده برای بهبود محتوای خود استفاده کنید. 

با اینفلوئنسرها تماس بگیرید
اینفلوئنسرها تعداد زیادی فالوور دارند و همکاری با آنها به این معنی است که در کمترین زمان ترافیک خود را افزایش خواهید داد. خرید اینستاگرام در بین کاربران بسیار محبوب است و شانس زیادی وجود دارد که تازه واردان پیشنهادات شما را امتحان کنند. برای افزایش آگاهی شرکت خود، باید با یک تأثیرگذار مرتبط با محصول یا خدمات شما در تماس باشید. همچنین می‌توانید نمونه‌های رایگانی از آنچه می‌فروشید را به اشتراک بگذارید و بازخورد روشنگرانه‌ای را از یک تأثیرگذار با تجربه دریافت کنید. مردم افراد مشهور و وبلاگ نویسان را دنبال می کنند زیرا به انتخاب های آنها اعتماد دارند و بازخورد مثبت آنها را تشویق می کند تا از شما خرید کنند.اگر هنوز مشتری جذب نکرده‌اید، باید تجزیه و تحلیل کنید که خدمات یا محصول شما به چه گروهی از افراد کمک می‌کند، چه نوع افرادی آن را مفید می‌دانند. به جزئیات بپردازید و تلاش خود را برای جذب مخاطبان هدف خود انجام دهید. 

سئو را درک کنید
به شدت توصیه می شود که وقت خود را برای یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) صرف کنید تا توضیح دهید چگونه می توانید جایگاه خود را در صفحه اول گوگل به دست آورید. فعالیت های آنلاین شما باید با قوانین الگوریتم گوگل مطابقت داشته باشد تا ترافیک را افزایش دهد. سئو را می توان به درون سایت و خارج از سایت تقسیم کرد. اولی نکات فنی صفحه وب شما را پوشش می دهد و دومی بر جذب بازدیدکنندگان خارج از پلت فرم شما تمرکز دارد. در سایت زمانی است که وب سایت شما باید هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجو به خوبی بهینه شده باشد، به این معنی که جزئیاتی مانند برچسب عنوان، URL ایمن، کیفیت محتوا و تجربه کاربر برای بهبود رتبه شما حیاتی هستند. سئوی خارج از سایت زمانی است که روی بهبود قدرت خود کار می کنید. که شامل نوشتن یک پست برای دیگران با پیوند شما، استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و ایجاد لینک است.

سئوی داخلی یا On Page Seo چیست؟

۱۹ بازديد
تجزیه و تحلیل و نظارت به عنوان پیش نیاز برای بهینه سازی صفحه
بهینه سازی موثر در صفحه نیاز به ترکیبی از چندین عامل دارد. اگر قصد دارید عملکرد خود را به روشی ساختاریافته بهبود
ببخشید، دو چیز کلیدی باید رعایت کنید، تجزیه و تحلیل و نظارت منظم. بهینه سازی ساختار یا محتوای یک وب سایت
اگر این فرآیند در جهت دستیابی به اهداف نباشد و بر اساس ارزیابی دقیق مسائل اساسی ساخته نشده باشد، فایده چندانی ندارد.
در موارد شدید، اقدامات بهینه‌سازی که مبتنی بر یک طرح مستحکم و مبتنی بر شواهد نیستند، می‌توانند تأثیری
معکوس با آنچه مورد نظر دارند داشته باشند - به طور بالقوه به ثبات رتبه‌بندی کلمات کلیدی آسیب می‌رسانند
یا باعث کاهش نرخ تبدیل می‌شوند.
برای آنکه یک سئو حرفه ای روی سایت خود انجام دهید می بایست تمام نکات لازم را با دقت پیاده سازی کنید.
 
عناصر بهینه سازی صفحه داخلی
هیچ گردش کار استاندارد و شناخته شده جهانی برای بهینه سازی صفحه وجود ندارد. با این حال، تجزیه و تحلیل
و اقدامات برای پیاده سازی باید تا حد امکان جامع باشد تا اطمینان حاصل شود که از هر فرصتی برای بهبود رتبه
بندی موتورهای جستجو (یا سایر KPIها) استفاده می شود.
 
حتی اگر هیچ راهنمای گام به گام ساده ای برای بهبود جنبه های صفحه وب سایت ها وجود نداشته باشد، لیست
زیر سعی دارد اکثر رایج ترین عناصر را که در چهار حوزه اصلی طبقه بندی شده اند پوشش دهد:
1. بهینه سازی فنی
سه جزء فنی اصلی یک وب سایت وجود دارد که می توان آنها را بهینه کرد:
 
1.1. سرعت سرور:
 
از آنجایی که زمان بارگذاری وب سایت توسط موتورهای جستجو به عنوان بخشی از ارزیابی آنها برای اهداف رتبه بندی
در نظر گرفته می شود، افزایش سرعت پاسخ سرور بخش مهمی از بهینه سازی صفحه است.
 
1.2. کد منبع:
 
یک کد منبع کارآمد می تواند به بهبود عملکرد وب سایت کمک کند. توابع اضافی یا بخش های کد اغلب می توانند
حذف شوند یا عناصر دیگر را می توان ادغام کرد تا فهرست کردن سایت برای Googlebot آسان تر شود.
 
1.3. آدرس های IP:
 
از این ها می توان برای فهمیدن اینکه آیا برای مثال مشکل محله بدی دارید یا خیر استفاده می شود. در حالت ایده آل،
همیشه باید یک آدرس IP منحصر به فرد برای هر پروژه وب داشته باشید. این به گوگل و سایر موتورهای جستجو
نشان می دهد که وب سایت منحصر به فرد است.
 
2. محتوا
تولید محتوای سایت، در این زمینه، تنها به عناصر قابل مشاهده روی صفحه مانند متون و تصاویر اشاره نمی کند.
همچنین شامل عناصری است که در ابتدا نامرئی هستند، مانند تگ های alt یا اطلاعات متا.
 
2.1. متن:
برای مدت طولانی، بهینه سازی متن بر اساس چگالی کلمات کلیدی انجام می شد. این رویکرد اکنون جایگزین شده
است، اولاً با وزن دادن به عبارات با استفاده از ابزارهای WDF*IDF و - در سطح بعدی - با استفاده از تجزیه و تحلیل
خوشه موضوعی برای اثبات عبارات و اصطلاحات مرتبط. هدف از بهینه سازی متن باید همیشه ایجاد متنی باشد
که نه تنها حول یک کلمه کلیدی ساخته شده باشد، بلکه ترکیب اصطلاحات و کل ابر کلمات کلیدی را به بهترین
شکل ممکن پوشش دهد. به این ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که محتوا یک موضوع را به دقیق ترین و جامع
ترین شکلی که می تواند توصیف می کند. امروزه دیگر بهینه سازی متون صرفاً برای رفع نیازهای موتورهای جستجو کافی نیست.
 
2.2. عناصر ساختاری متن:
 
این شامل استفاده از پاراگراف‌ها یا فهرست‌های نقطه‌ای، تگ‌های h-heading و پررنگ یا مورب کردن عناصر یا کلمات متنی است.
 
2.3. گرافیک:
 
همه تصاویر عناصر محتوای مهمی هستند که می توانند بهینه شوند. آنها می توانند به افزایش ارتباط محتوا کمک کنند
و تصاویر بهینه شده به تنهایی در جستجوی تصویر گوگل رتبه بندی شوند. در عین حال، آنها می توانند جذابیت یک وب
سایت را برای کاربران افزایش دهند. گالری تصاویر جذاب همچنین می تواند زمان صرف کاربران در سایت را افزایش دهد.
نام فایل های گرافیکی بخشی از بهینه سازی تصویر است.
 
2.4. فیلم های:
 
بیشتر مواردی که در مورد تصاویر اعمال می شود در مورد ویدیوها نیز صدق می کند. سئوکاران و مدیران وب‌سایت‌ها
باید توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای سمعی و بصری ارائه شده در صفحات آنها واقعاً
توسط کاربران قابل مشاهده است.
 
2.5. برچسب های متا:
 
عناوین متا، به عنوان یک عنصر صفحه مرتبط با رتبه‌بندی، و توضیحات متا، به عنوان یک عامل غیرمستقیم که بر
CTR (نرخ کلیک) در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر می‌گذارد، دو جزء مهم بهینه‌سازی صفحه هستند. حتی
اگر فوراً برای کاربران قابل مشاهده نباشند، همچنان بخشی از محتوا در نظر گرفته می شوند زیرا باید در کنار متون
و تصاویر بهینه سازی شوند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بین کلمات کلیدی و موضوعات تحت
پوشش محتوا و موارد استفاده شده در متا تگ ها مطابقت نزدیکی وجود دارد.
3. پیوندهای داخلی و ساختار
پیوند داخلی می تواند برای راهنمایی بازدید ربات از دامنه شما و همچنین برای بهینه سازی ناوبری برای کاربران
واقعی استفاده شود.
 
3.1. ساختار منطقی و عمق خزیدن:
 
هدف در اینجا این است که منوها را با دقت ساختار دهیم و اطمینان حاصل کنیم که سلسله مراتب وب سایت
بیش از چهار سطح ندارد. هرچه سطوح کمتری وجود داشته باشد، ربات سریع‌تر می‌تواند به تمام صفحات فرعی دسترسی پیدا کند و بخزد.
 
3.2. پیوند داخلی:
 
این نحوه مدیریت و توزیع لینک juice در یک دامنه را تعیین می کند و می تواند به افزایش ارتباط یک صفحه فرعی
در مورد یک کلمه کلیدی خاص کمک کند. یک نقشه سایت خوب یکی از مهمترین اصول اولیه سئوی داخلی
صفحه است که هم برای کاربرانی که سعی در پیمایش در دامنه و هم برای خزنده های موتورهای جستجو دارند، بسیار مرتبط است.
 
3.3. Canonization:
 
راه‌های اجتناب از محتوای تکراری شامل استفاده مناسب از برچسب‌های متعارف موجود و/یا اختصاص صفحات با ویژگی noindex است.
 
3.4. ساختار URL:
 
این جنبه شامل بررسی اینکه آیا URL های مناسب موتور جستجو استفاده می شود و آیا URL های موجود به طور
منطقی با یکدیگر مرتبط هستند یا خیر، می باشد. طول URL را می توان به عنوان بخشی از بهینه سازی صفحه نیز در نظر گرفت.
 
3.5. تمرکز:
 
صفحاتی که حاوی محتوای مفید خاصی نیستند و می توانند برای نمایه گوگل بی معنی در نظر گرفته شوند، باید
با متاتگ روبات "noindex" تگ شوند که از قرار گرفتن آنها در نتایج جستجو جلوگیری می کند.
 
4. طراحی
یکی از فاکتورهای اصلی در طراحی وب امروز، قابلیت استفاده است. گرافیک های پیچیده (مانند استفاده از Flash)
اغلب با جایگزین های ساده تری جایگزین می شوند تا عملکرد صفحه افزایش یابد. همین امر می تواند در مورد
سایر عناصر مانند برنامه های جاوا اسکریپت نیز صدق کند.
 
4.1. بهینه سازی موبایل:
 
این به معنای تطبیق محتوای دسکتاپ یک وب سایت به گونه ای است که بتوان به راحتی در دستگاه های تلفن
همراه مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی به آن دسترسی داشت و مشاهده کرد.
 
4.2. اندازه فایل:
 
تصاویر یا گرافیک های بیش از حد بزرگ می توانند زمان بارگذاری صفحه را به شدت افزایش دهند. به عنوان بخشی
از بهینه سازی صفحه خود، سئوکاران و طراحان گرافیک باید اندازه فایل ها را تا حد امکان کوچک نگه دارند.
 
4.3. فراخوانی برای اقدام:
 
عناصر صفحه خاص باید برای تحریک یک اقدام کاربر از طریق تشویق تعامل با وب سایت استفاده شوند. اطلاعات
بیشتر در مورد بهینه‌سازی درون صفحه (و خارج از صفحه) را می‌توانید در مطالعات Searchmetrics Ranking Factors پیدا کنید.
 
اکنون بیاموزید که محتوای درون صفحه و عناصر صفحه خود را برای رتبه بندی عناصر جستجوی جهانی و گسترده بهینه کنید.
 
 

 

راهنمای ساخت و طراحی وبسایت شخصی

۱۹ بازديد
نحوه ایجاد وب سایت خود احتمالاً متداول ترین سؤال در تقریباً کل جامعه مدرن است که توسط آمار جستجوها در موتورهای جستجو تأیید می شود. تعداد زیادی از سایت های مختلف با ارائه مثال ها و توضیحات مختلف سعی در پاسخ به این سوال دارند. هر یک از ما اغلب با چنین "سایت های آموزنده" روبرو می شویم که به شما می گوید چگونه به تنهایی یک سایت از ابتدا ایجاد کنیم.
نمونه طراحی سایت شخصی را در وبکده ببینید.
 
چگونه خودتان یک وب سایت رایگان بسازید - مزایا و معایب
یک نظر نسبتاً رایج و اشتباه این است که ایجاد یک وب سایت به تنهایی بسیار ساده است و زمان زیادی نمی برد. به لطف CMS-cam های جدید، ایجاد یک سایت می تواند چند دقیقه طول بکشد، اما پر کردن و طراحی آن با محتوای واقعاً باکیفیت و مفید می تواند یک ماه و گاهی حتی سال ها طول بکشد.
 
همچنین یک باور رایج وجود دارد که ایجاد یک وب سایت می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند. این هنوز یک بیانیه نسبی است، ایجاد یک سایت از ابتدا در وردپرس یا جوملا بسیار ساده است، اما ایجاد نوعی پورتال بزرگ از یک "صفحه تمیز"، و همچنین با یک سری اسکریپت PHP، بسیار دشوار است و هیچ کس نیست. باید این کار را متخصص انجام دهد.
در هر صورت، هر دو گزاره تا حدی درست است. اما ما می خواهیم شما به مهم ترین واقعیت پی ببرید که حتی یک دانش آموز هم می تواند یاد بگیرد که چگونه وب سایت ایجاد کند، اما برای ایجاد وب سایت های خوب، ممکن است نه تنها قدرت زیادی، بلکه دانش نیز لازم باشد، اما برای این کار هنوز باید به اندازه کافی یاد بگیرید و برای به دست آوردن دانش لازم، باید ده ها منبع و کتاب را بیل بزنید، در مجموعه ای از سمینارها و وبینارهای مختلف شرکت کنید. پس از همه اینها، ممکن است شروع به درک نحوه ایجاد یک سایت پیچیده با استفاده از PHP و MySQL و احتمالاً XML و همچنین نحوه ایجاد سایت های با کیفیت با استفاده از CMS کنید. پس از آن، به احتمال زیاد می توانید سایت خود را ایجاد کنید، آن را در اینترنت قرار دهید و سپس با مشکل تبلیغ آن و بالا بردن آن به TOP موتورهای جستجو مواجه خواهید شد. 
فن آوری برای خود توسعه سایت
HTML اولین و ابتدایی ترین چیزی است که باید بدانید. این تقریباً ستون فقرات هر وب سایتی است.CSS زبانی است که بدون آن نمی توانید طراحی با کیفیت و جذابی برای سایت خود ایجاد کنید.جاوا اسکریپت - به شما امکان می دهد اسکریپت های مختلفی بنویسید که به سادگی برای سایت ضروری هستند. نوشتن اسکریپت به پویایی و عملکرد بیشتر سایت کمک می کند.
MySQL نرم افزاری برای کار با پایگاه داده های مختلف با استفاده از زبان پرس و جو SQL است. هنگام ایجاد سایت های جدی نمی توانید بدون آن کار کنید.PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی است.
به لطف آن می توانید اسکریپت های مختلفی را برای ثبت نام و اجازه دادن به بازدیدکنندگان در سایت بنویسید، جستجو در سایت را ایجاد و بهینه کنید، یک موتور شخصی بنویسید و غیره.XML آخرین قسمت است و صادقانه بگویم، هیچ ربطی به ایجاد سایت ندارد. اما شما نباید آن را از زبان های لازم برای یادگیری حذف کنید، زیرا مفید بودن آن، درست مانند دامنه کاربرد، بسیار زیاد است.این در واقع تمام است.این در واقع تمام است. اما به این فکر کنید که آیا به همه اینها نیاز دارید یا خیر، دور از واقعیت است که حتی پس از مطالعه همه موارد بالا، سایت شما با کیفیت و کاربردی ظاهر می شود.
بنابراین، ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک وب سایت را از متخصصان ما که سالهاست در حال توسعه و مونتاژ وب سایت هستند سفارش دهید. Studio ART LEMON به شما تبلیغ و ایجاد سایت های شما را با کیفیت بالا ارائه می دهد. تیم طراحی ما هر مشکلی را در ایجاد یک طرح منحصر به فرد و فروش حل خواهد کرد. در مورد آن فکر کنید، آیا ایجاد یک وب سایت از ابتدا به تنهایی واقعاً چنین فعالیت رایگانی است؟
زمانی که بدون شک صرف یادگیری تمام زبان های برنامه نویسی ضروری می شود، می تواند برای کسب سود و ارتباط با مشتریان جدید استفاده شود. وب سایتی را به افراد حرفه ای سفارش دهید و هزینه های شما در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.