جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راهنمای ساخت و طراحی وبسایت شخصی

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

راهنمای ساخت و طراحی وبسایت شخصی

۱۹ بازديد
نحوه ایجاد وب سایت خود احتمالاً متداول ترین سؤال در تقریباً کل جامعه مدرن است که توسط آمار جستجوها در موتورهای جستجو تأیید می شود. تعداد زیادی از سایت های مختلف با ارائه مثال ها و توضیحات مختلف سعی در پاسخ به این سوال دارند. هر یک از ما اغلب با چنین "سایت های آموزنده" روبرو می شویم که به شما می گوید چگونه به تنهایی یک سایت از ابتدا ایجاد کنیم.
نمونه طراحی سایت شخصی را در وبکده ببینید.
 
چگونه خودتان یک وب سایت رایگان بسازید - مزایا و معایب
یک نظر نسبتاً رایج و اشتباه این است که ایجاد یک وب سایت به تنهایی بسیار ساده است و زمان زیادی نمی برد. به لطف CMS-cam های جدید، ایجاد یک سایت می تواند چند دقیقه طول بکشد، اما پر کردن و طراحی آن با محتوای واقعاً باکیفیت و مفید می تواند یک ماه و گاهی حتی سال ها طول بکشد.
 
همچنین یک باور رایج وجود دارد که ایجاد یک وب سایت می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند. این هنوز یک بیانیه نسبی است، ایجاد یک سایت از ابتدا در وردپرس یا جوملا بسیار ساده است، اما ایجاد نوعی پورتال بزرگ از یک "صفحه تمیز"، و همچنین با یک سری اسکریپت PHP، بسیار دشوار است و هیچ کس نیست. باید این کار را متخصص انجام دهد.
در هر صورت، هر دو گزاره تا حدی درست است. اما ما می خواهیم شما به مهم ترین واقعیت پی ببرید که حتی یک دانش آموز هم می تواند یاد بگیرد که چگونه وب سایت ایجاد کند، اما برای ایجاد وب سایت های خوب، ممکن است نه تنها قدرت زیادی، بلکه دانش نیز لازم باشد، اما برای این کار هنوز باید به اندازه کافی یاد بگیرید و برای به دست آوردن دانش لازم، باید ده ها منبع و کتاب را بیل بزنید، در مجموعه ای از سمینارها و وبینارهای مختلف شرکت کنید. پس از همه اینها، ممکن است شروع به درک نحوه ایجاد یک سایت پیچیده با استفاده از PHP و MySQL و احتمالاً XML و همچنین نحوه ایجاد سایت های با کیفیت با استفاده از CMS کنید. پس از آن، به احتمال زیاد می توانید سایت خود را ایجاد کنید، آن را در اینترنت قرار دهید و سپس با مشکل تبلیغ آن و بالا بردن آن به TOP موتورهای جستجو مواجه خواهید شد. 
فن آوری برای خود توسعه سایت
HTML اولین و ابتدایی ترین چیزی است که باید بدانید. این تقریباً ستون فقرات هر وب سایتی است.CSS زبانی است که بدون آن نمی توانید طراحی با کیفیت و جذابی برای سایت خود ایجاد کنید.جاوا اسکریپت - به شما امکان می دهد اسکریپت های مختلفی بنویسید که به سادگی برای سایت ضروری هستند. نوشتن اسکریپت به پویایی و عملکرد بیشتر سایت کمک می کند.
MySQL نرم افزاری برای کار با پایگاه داده های مختلف با استفاده از زبان پرس و جو SQL است. هنگام ایجاد سایت های جدی نمی توانید بدون آن کار کنید.PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی است.
به لطف آن می توانید اسکریپت های مختلفی را برای ثبت نام و اجازه دادن به بازدیدکنندگان در سایت بنویسید، جستجو در سایت را ایجاد و بهینه کنید، یک موتور شخصی بنویسید و غیره.XML آخرین قسمت است و صادقانه بگویم، هیچ ربطی به ایجاد سایت ندارد. اما شما نباید آن را از زبان های لازم برای یادگیری حذف کنید، زیرا مفید بودن آن، درست مانند دامنه کاربرد، بسیار زیاد است.این در واقع تمام است.این در واقع تمام است. اما به این فکر کنید که آیا به همه اینها نیاز دارید یا خیر، دور از واقعیت است که حتی پس از مطالعه همه موارد بالا، سایت شما با کیفیت و کاربردی ظاهر می شود.
بنابراین، ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک وب سایت را از متخصصان ما که سالهاست در حال توسعه و مونتاژ وب سایت هستند سفارش دهید. Studio ART LEMON به شما تبلیغ و ایجاد سایت های شما را با کیفیت بالا ارائه می دهد. تیم طراحی ما هر مشکلی را در ایجاد یک طرح منحصر به فرد و فروش حل خواهد کرد. در مورد آن فکر کنید، آیا ایجاد یک وب سایت از ابتدا به تنهایی واقعاً چنین فعالیت رایگانی است؟
زمانی که بدون شک صرف یادگیری تمام زبان های برنامه نویسی ضروری می شود، می تواند برای کسب سود و ارتباط با مشتریان جدید استفاده شود. وب سایتی را به افراد حرفه ای سفارش دهید و هزینه های شما در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد. 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.