پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

طراحی سایت فروشگاهی یوزر فرندلی (قسمت دوم)

۱۳ بازديد

 

در مقاله قبل به دو ویژگی اساسی در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و یوزر فرندلی اشاره کردیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی سایر پارامترهای لازم می پردازیم. 
3. یک قالب را انتخاب کنید و سفارشی سازی وب سایت خود را شروع کنید.
هنگامی که یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب کردید، وقت آن است که یک قالب (یا طراحی یک قاب سیمی) برای وب سایت خود انتخاب کنید. سبک‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف قالب، محیط فروشگاه مجازی را تغییر می‌دهند، بنابراین هنگام طراحی تجربه مشتری خود، این را در نظر داشته باشید. یک تاکتیک خوب این است که ابتدا قالب ها و تم های موجود در پلتفرم خود را برای ایده ای از گزینه های خود مرور کنید. سپس، یک قلم و کاغذ بردارید تا قاب سیمی خود را بکشید، یا یک نمای کلی از ناوبری وب سایت خود داشته باشید. شما می خواهید عناصر مشترک زیر را در نقشه راه خود بگنجانید: 
صفحه اصلی (آنچه مشتریان ابتدا می بینند) صفحات دسته بندی، از جمله صفحه محصول برای مرور و انتخاب سبد خرید و صفحات پرداخت درباره ما (چه کسی هستید، چه چیزی می فروشید، ماموریت برند شما) اطلاعات تماس موتور جستجو در سایت شما فرم اشتراک ایمیل اطلاعات حقوقی، مانند شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی برای الهام گرفتن از سایر وب سایت های تجارت الکترونیکی که محصولات مشابه را به مخاطبان مشابه می فروشند، نگاهی بیندازید. وقتی احساس راحتی کردید، می‌توانید با پلتفرم بازی کنید تا فروشگاه آنلاین خود را سفارشی کنید. شما باید مطمئن شوید که کاربران می توانند در فروشگاه مجازی شما به همان راحتی که در یک فروشگاه آجر و ملات انجام می دهند، حرکت کنند، زیرا روی دکمه ها کلیک می کنند، برای یک حساب ثبت نام می کنند و با کارت اعتباری خود اقلام خریداری می کنند.
 4. فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.در مرحله بعد، زمان بارگذاری محصولات خود در صفحه است. عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول منطبق بر برند به محصولات شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوند. اگر پیشنهاد گسترده ای دارید، ممکن است بخواهید صفحه را به دسته بندی هایی مانند رنگ، طرح یا نوع محصول جدا کنید. ممکن است بخواهید به مشتریان اجازه دهید بر اساس قیمت، ورودی های جدید یا رتبه بندی مرتب کنند یا فیلتر کنند. با فرض اینکه محصولات راه اندازی اولیه خود را آماده کرده اید، باید روش های حمل و نقل و پرداخت را برای اطمینان از خدمات دقیق و راحت به مشتریان آماده کنید. موجودی شما باید با آنچه در وب سایت موجود است مطابقت داشته باشد و روش پرداخت باید به حساب بانکی کسب و کار شما متصل شود. می توانید به راحتی پرداخت را در سایت هایی مانند Shopify یا با افزونه های خارجی مانند Square یا Stripe تنظیم کنید.
5. تجارت خود را بازاریابی کنید و برای راه اندازی آماده شوید.بعد از اینکه وب سایت خود را نهایی کردید، زمان راه اندازی کسب و کارتان فرا می رسد. می توانید تجربه بازاریابی دیجیتال را برای برند خود آغاز کنید. شاید بتوانید با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک برای ارسال تصاویر سبک زندگی از محصول یا خدمات خود شروع کنید. نسخه تبلیغاتی باید مزایا و ارزش های برند شما را تبلیغ کند. تبلیغات راه اندازی با استفاده از پست ها یا تبلیغات حمایت شده می تواند به افزایش آگاهی از برند شما و نفوذ به مخاطبان هدف شما کمک کند. تبلیغات گوگل و فیس بوک می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا در روزهای اولیه فعالیت خود را جذب و در معرض دید قرار دهند، در حالی که بازاریابی محتوا (مانند ایمیل ها و خبرنامه ها) می تواند طرفدارانی ایجاد کند. هزینه ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک چقدر است؟
ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک نباید گران باشد. شما می توانید در ابتدا یک سایت تجارت الکترونیکی حداقلی بسازید و بعداً آن را با یک طراح یا توسعه دهنده ارتقا دهید. برای شروع ناب، به موارد زیر نیاز دارید: پلتفرم تجارت الکترونیک: یک طرح اولیه Shopify 29 دلار در ماه یا 348 دلار برای سال است و همه چیزهایی را که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود نیاز دارید ارائه می کند [1]. با این نوع پلتفرم‌های فراگیر، می‌توانید تنها در چند ساعت یک وب‌سایت کاملاً کارآمد ایجاد کنید. میزبانی دامنه و نام: برخی از پلتفرم ها دارای گزینه ای برای نام دامنه و میزبانی هستند، در حالی که سایر پلتفرم ها نیاز به خرید جداگانه دارند. یک دامنه می تواند حداقل 1 دلار در سال هزینه داشته باشد، در حالی که میزبانی می تواند از چند دلار تا 700 دلار در ماه متغیر باشد. هنگامی که کسب و کار شما شروع به فروش کرد و سودآور شد، ممکن است بخواهید طرح های برند خود را ارتقا دهید، به یک برنامه معمولی Shopify بروید یا با یک توسعه دهنده کار کنید تا یک وب سایت کاملاً سفارشی شده را از ابتدا طراحی کنید. با این حال، تعداد زیادی افزونه برای بهبود Shopify به صورت رایگان در دسترس هستند.نکاتی برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک کاربر پسندیک وب‌سایت کاربرپسند و کاربردی می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت برند شما جذب کند، زیرا آنها از طریق یک تجربه خرید آنلاین که احساس می‌کند متناسب با نیازها و خواسته‌های آن‌ها است، حرکت می‌کنند. در اینجا چند نکته برای ارائه طراحی تجربه کاربری با کیفیت بالا آورده شده است:
 طرح‌بندی ساده و تمیز: فضای سفید زیادی بین عناصری مانند تصاویر، کلمات و دکمه‌ها برای ایجاد یک جریان طبیعی برای پیمایش در وب‌سایت ایجاد کنید. سلسله مراتب بصری مهم است –
کاربران چه چیزی را اول، دوم و آخر می بینند؟ چگونه چشم آنها از یک مورد به مورد دیگر می رود؟ Quip، شرکتی که محصولات بهداشتی دندان متمرکز بر کاربر را می فروشد، نمونه ای از یک وب سایت با استفاده موثر از فضای سفید است. تمرکز بر تماس برای اقدام (CTA): چه بخواهید کاربران پول اهدا کنند یا اقلام فروش را خریداری کنند، باید یک CTA واضح داشته باشید. به طور معمول، این شامل هدایت مشتریان به خرید، ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان، یا اشتراک در خبرنامه ایمیل می شود. Squarespace، سازنده وب‌سایت‌هایی که دارای قالب‌های مدرن است، یک CTA برای شروع کار کاربران دارد (با یک دوره آزمایشی رایگان) زیرا آنها متقاعد شده‌اند که پس از امتحان کردن از محصول خود می‌خواهید به استفاده از آن ادامه دهید. برندسازی ثابت: برندسازی ثابت با یک استراتژی برند مستحکم شروع می شود. این شامل رنگ‌ها، سبک‌های فونت، گرافیک، نمادها، لحن و محتوای وبلاگ و توضیحات محصول، لوگو و بسته‌بندی می‌شود. نام تجاری شما باید در بین کانال ها ثابت باشد. Dropbox، یک پلتفرم به اشتراک گذاری فایل مبتنی بر ابر، دارای طراحی ثابت و پیام های سرگرم کننده و پر جنب و جوش در سراسر رسانه های اجتماعی و وب سایت خود است.
سازگار با موبایل: نسخه موبایلی وب سایت شما باید همان عملکرد و ثبات برند را ارائه دهد که وب و برنامه تلفن همراه آن است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که ۷۰ درصد از ترافیک وب از تلفن‌های همراه می‌آید، در حالی که ۸۰ درصد از وب‌سایت‌های دارای رتبه برتر، سازگار با موبایل هستند [3]. عملکرد، سرعت و تصاویر Google Maps در سراسر وب سایت، وب سایت تلفن همراه و برنامه تلفن همراه آن یکسان است تجارت الکترونیک را با Coursera شروع کنیدبرای راه اندازی کسب و کار خود و شروع فروش محصولات به صورت آنلاین، گواهینامه حرفه ای بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیکی Google را در نظر بگیرید. شما بهترین روش ها را برای ساختن یک وب سایت یاد خواهید گرفت و ابزارهای ضروری برای بازاریابی تجارت الکترونیک خود را به دست خواهید آورد. این را با یک پروژه هدایت‌شده تکمیل کنید. اگر بیشتر به نحوه بازاریابی وب سایت تجارت الکترونیک خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی علاقه مند هستید، پس گواهی حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی از متا ممکن است برای شما مناسب باشد.

24 افزونه ضروری برای ووکامرس (قسمت چهارم)

۱۳ بازديد
در مقالات قبلی به 20 پلاگین موثر و ضروری در سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در قسمت آخر سری مقالات 24 افزونه ضروری برای ساخت سایت فروشگاهی به بررسی 4 مورد نهایی و آخر می پردازیم.
با ما همراه باشید.
 
  1. 21. تاریخ تحویل سفارش برای ووکامرس
اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید که تحویل محلی انجام می دهد، خریداران شما می خواهند بتوانند تاریخ تحویل سفارش را انتخاب کنند تا از در دسترس بودن آن مطمئن شوند.
 
با افزونه Order Delivery Date، خریداران شما می توانند تاریخ تحویل دلخواه خود را در صفحه پرداخت انتخاب کنند.
 
برای اطمینان از اینکه می توانید آن تاریخ تحویل را رعایت کنید، می توانید:
 
حداقل زمان مورد نیاز را تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر یک روز طول می کشد تا تحویل را آماده کنید، می توانید حداقل 24 ساعت را تنظیم کنید.
روزهایی را که تحویل نمی‌دهید، استثنا کنید، مانند تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.
حداکثر تعداد تحویل در روز را تنظیم کنید.
با نسخه پولی، شما همچنین این توانایی را دارید:
 
ارسال های خود را با تقویم Google همگام کنید.
به خریداران اجازه دهید زمان دقیق تحویل خود را انتخاب کنند (به جای اینکه فقط تاریخی که نسخه رایگان اجازه می دهد).
ارسال های تکراری (با اشتراک WooCommerce) ایجاد کنید.
به مشتریان اجازه دهید تاریخ تحویل خود را از صفحه «حساب من» ویرایش کنند.
قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه پولی از 99 دلار شروع می شود.
 
  1. AfterShip
حتی اگر در تاریخ های خاصی تحویل محلی انجام نمی دهید (افزونه قبلی)، خریداران شما همچنان می خواهند بدانند چه زمانی می توانند بسته های خود را انتظار داشته باشند.
 
AfterShip به شما کمک می کند تا با ارائه اطلاعات ردیابی محموله زنده به خریداران، تجربه بهبود یافته ای را ارائه دهید. با بیش از 679 حامل حمل و نقل مختلف خارج از جعبه ادغام می شود.
 
با نسخه رایگان، می توانید صفحه ردیابی مارک خود را ایجاد کنید که در آن خریداران می توانند اطلاعات ردیابی محموله را مرور کنند.
 
اگر مایل به پرداخت هستید، می‌توانید با به‌روزرسانی‌های تحویل بی‌درنگ به مشتریان اطلاع دهید. به عنوان مثال، می توانید بر اساس محرک های زیر برای آنها ایمیل ارسال کنید:
 
در حال حمل و نقل
برای تحویل
تحویل داده شده
تلاش برای تحویل ناموفق
قیمت: رایگان برای 50 ردیابی در ماه با یک صفحه مارک. ردیابی ها و اعلان های اضافی از 9 دلار در ماه شروع می شود.
 
  1. تعویض ارز WooCommerce (WOOCS)
Currency Switcher یا به اختصار WOOCS محبوب ترین افزونه تعویض ارز است. اگر افرادی دارید که از سرتاسر دنیا خرید می‌کنند، به آنها اجازه دهید با ارز محلی خود خرید کنند، راهی عالی برای بهبود تجربه کاربری فروشگاه شما است. با افزونه می توانید: اجازه دهید خریداران ارز مورد نظر خود را انتخاب کنند.قیمت محصولات را بر اساس نرخ ارز لحظه ای محاسبه کنید.به خریداران اجازه دهید به ارز انتخابی خود پرداخت کنند (اختیاری- ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید یا نخواهید).می‌توانید با استفاده از یک کد کوتاه، تعویض‌کننده ارز را در هر نقطه از فروشگاه خود قرار دهید. نسخه رایگان این افزونه به شما امکان می دهد یک ارز جدید اضافه کنید. این اجازه می دهد تا دو ارز مجموع (پول پیش فرض شما، به علاوه یک گزینه جدید). با نسخه پریمیوم، می توانید ارزهای نامحدودی را ارائه دهید. همچنین به ویژگی های دیگری مانند: هدف گذاری جغرافیایی برای تنظیم ارز پیش فرض برای بازدیدکنندگان جدید.قوانین مختلف حمل و نقل / کوپن بر اساس ارز.ادغام با WPML و Polylang برای تنظیم خودکار ارز بر اساس زبان کاربر.قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه Pro با به روز رسانی مادام العمر 30 دلار قیمت دارد. 24. ورود به سیستم اجتماعی WooCommerce
ورود به سیستم اجتماعی WooCommerce به شما کمک می کند تا رسانه های اجتماعی را با ورود اجتماعی به فروشگاه WooCommerce خود وارد کنید.
 
با کاهش اصطکاک مشتریان خود برای ایجاد یک حساب کاربری، می توانید فرآیند ساده تری را برای مشتریان جدید و مشتریان بازگشتی ارائه دهید.
 
WooCommerce Social Login از همه محبوب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند، از جمله:
 
فیس بوک
گوگل (در واقع دیگر یک شبکه اجتماعی نیست!)
توییتر
لینکدین
برای مشتریانی که اولین بار هستند، می‌توانید از آنها بخواهید قبل از بررسی وارد شوند. یا می‌توانید برای شروع به آنها اجازه دهید به‌عنوان مهمان بررسی کنند. سپس، پس از پرداخت، می توانید به آنها گزینه ای بدهید تا به حساب اجتماعی خود پیوند دهند.
 
البته مشتریان بازگشتی نیز می توانند با شبکه اجتماعی خود وارد شوند.
 
قیمت: 39 دلار با به روز رسانی مادام العمر.
 
نتیجه
این خلاصه مجموعه ما از بهترین افزونه های WooCommerce است که به اکثر فروشگاه ها کمک می کند.
 
البته، هزاران افزونه وجود دارد، بنابراین ما نمی‌توانیم تک تک افزونه‌های مفید را پوشش دهیم. بنابراین – اگر افزونه‌های WooCommerce دیگری را می‌شناسید که فکر می‌کنید اکثر فروشگاه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند، لطفاً آن‌ها را در نظرات به اشتراک بگذارید!

24 افزونه ضروری برای ووکامرس (قسمت سوم)

۱۰ بازديد
در مقاله قبل به معرفی  12 پلاگین لازم در ووکامرس پرداختیم. پس از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای بعتر است برای بهتر نتیجه گرفتن در سئو و دیده شدن در سرپ گوگل از پلاگین های ضروری ووکامرس استفاده کنید.
امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی چند افزونه دیگر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
 
 
  1. WooThumbs
 
WooThumbs چند راه مختلف برای بهبود تصاویر محصول WooCommerce شما ارائه می دهد.
 
با آن می توانید:
 
طرح‌بندی‌های گالری محصولات مختلف، از جمله نوار لغزنده افقی، لغزنده عمودی، یا افکت محو را انتخاب کنید.
برای کمک به خریداران برای دیدن جزئیات محصول (از جمله پشتیبانی از کوچک کردن و زوم کردن تلفن همراه) بزرگنمایی نرم ارائه دهید.
ویدیوها را در گالری محصول قرار دهید. از منابع شخص ثالث مانند YouTube، Vimeo و دیگران پشتیبانی می کند.
تصاویر اضافی برای تغییرات محصول اضافه کنید. شما همچنین می توانید فقط تصاویری از تغییراتی را که یک خریدار انتخاب کرده است نمایش دهید.
اساسا، این یک جعبه ابزار برای تصاویر و گالری های بهتر محصول است.
 
قیمت: 79 دلار می توانید آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید.
 
هاست بگیرید
وب سایت WP
فورا
بیشتر بدانید
  1. فاکتورها و برگه های بسته بندی PDF WooCommerce
 
WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips به شما کمک می کند تا برگه های بسته بندی ایجاد کنید که می توانید در بسته هایی که برای خریداران ارسال می کنید قرار دهید.
 
همچنین می توانید به صورت خودکار یک فاکتور PDF را به ایمیل های تایید سفارش خود پیوست کنید.
 
شما می توانید از بین الگوهای مختلف برای فاکتورها / برگه های بسته بندی خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید قالب‌ها را سفارشی کنید (اگرچه برای این کار باید از HTML/CSS استفاده کنید).
 
اگر می‌خواهید برای یک یا چند افزونه ممتاز هزینه کنید، می‌توانید به الگوهای بیشتری و همچنین گزینه ایجاد دسترسی داشته باشید:
 
پیش فاکتورها
یادداشت های اعتباری (برای بازپرداخت)
برگه های بسته بندی ایمیل
قیمت: نسخه رایگان در WordPress.org. نسخه Pro 59 یورو قیمت دارد، یا می توانید قالب های اضافی را با قیمت 39 یورو خریداری کنید.
 
  1. کوپن های پیشرفته
Advanced Coupons یک افزونه مفید است که سیستم کوپن بومی WooCommerce را با تعداد زیادی گزینه جدید گسترش می دهد.
 
اگر کمپین‌های تخفیف زیادی را در فروشگاه خود اجرا می‌کنید، کوپن‌های پیشرفته به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای نحوه راه‌اندازی و تبلیغ آنها می‌دهد.
 
برخی از قابل توجه ترین ویژگی های جدید عبارتند از:
 
معاملات BOGO - معاملاتی ایجاد کنید که "X بخرید، X را رایگان دریافت کنید".
برنامه وفاداری – به مشتریان برای خرید امتیاز بدهید که خریداران می توانند با کوپن از آنها استفاده کنند.
زمان‌بندی – کوپن‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا فقط در زمان‌های خاصی اجرا شوند.
کوپن‌های URL – زمانی که شخصی روی یک URL کلیک می‌کند، به‌طور خودکار یک کوپن اعمال می‌کند (برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی عالی است).
برای همه معاملات خود، شرایط سبد خرید زیادی را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد واجد شرایط بودن را کنترل کنید. به عنوان مثال، می توانید شرایطی مانند:
 
محصول(های) خاص
تعداد اقلام در سبد خرید
ارزش سبد خرید
محصولات از آخرین سفارش یک شخص
نقش کاربر
قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه Pro از 39.50 دلار شروع می شود.
 
  1. نمونه های متنوع برای ووکامرس
 
Variation Swatches for WooCommerce به شما کمک می کند تا تجربه کاربری را برای محصولات متغیر بهبود بخشید.
 
به طور معمول، WooCommerce فقط نام متن هر نوع را نمایش می دهد. اما با این افزونه می توانید به جای آن از نمونه های سفارشی استفاده کنید.
 
به عنوان مثال، فرض کنید یک تی شرت دارید که در رنگ های مختلف وجود دارد. به جای اینکه فقط نام هر رنگ را فهرست کنید، می توانید خود رنگ را نمایش دهید (مانند تصویر بالا).
 
علاوه بر رنگ‌ها، می‌توانید از تصاویر سفارشی خود برای هر تنوع نیز استفاده کنید.
 
سایر ویژگی های مفید عبارتند از گزینه هایی برای:
 
مخفی کردن یا متقاطع کردن تغییرات موجود در انبار.
URL های قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید که مستقیماً به ترکیب های تنوع پیوند دارند.
قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه Pro از 49 دلار شروع می شود.
 
  1. Ajax جستجو برای WooCommerce
بخش بزرگی از راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی مؤثر این است که خریداران را برای یافتن محصولات مورد علاقه خود آسان می کند. اگر مردم نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، به جای دیگری می روند.
 
جستجوی Ajax برای WooCommerce به شما کمک می‌کند تا فرآیند جستجوی پیش‌فرض WooCommerce را با نوار جستجوی Ajax کامل با پیشنهادات زنده بهبود بخشید. این رویکرد را در بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک خواهید دید.
 
با انتخاب نمایش یا عدم نمایش هر محصول می‌توانید نتایج جستجو را سفارشی کنید:
 
تصویر
قیمت
شرح
SKU
شما همچنین چند گزینه اساسی برای کنترل نحوه عملکرد جستجو دریافت می کنید. به عنوان مثال، خریداران می توانند بر اساس عنوان، توضیحات طولانی و کوتاه جستجو کنند.
 
با نسخه پریمیوم، ویژگی های بیشتری برای کنترل عملکرد جستجو دریافت می کنید. می‌توانید به خریداران اجازه دهید در موارد زیر جستجو کنند:
 
فیلدهای سفارشی
ویژگی های محصول
دسته بندی ها
برچسب ها
نسخه حرفه ای نیز بر اساس شاخص معکوس است که باید عملکرد جستجوی سریع تری را حتی برای فروشگاه های بزرگ ارائه دهد. اگر فروشگاه شما بیش از 500 محصول دارد، برای بهبود عملکرد آن باید به سراغ نسخه پولی بروید.
 
قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه Pro از 49 دلار برای حداکثر 10000 محصول شروع می شود.
 
  1. کوپن های هوشمند
 
مانند کوپن های پیشرفته، کوپن های هوشمند به شما کمک می کند کوپن های انعطاف پذیرتری را در فروشگاه خود ارائه دهید. با این حال، ما عمدتاً به دلیل ویژگی دیگری که ارائه می دهد به این افزونه علاقه مند هستیم
- امکان فروش/ارائه گواهی هدیه WooCommerce.
 
می‌توانید گواهی‌های هدیه را در یک یا چند مقدار ثابت (با استفاده از تغییرات محصول) ارائه دهید. یا می‌توانید به خریداران اجازه دهید مقدار کارت هدیه سفارشی خود را انتخاب کنند.
 
افراد می توانند برای خود گواهی هدیه بخرند. یا می توانند آن را به عنوان هدیه برای شخص دیگری خریداری کنند و گواهی هدیه را برای آن شخص ایمیل کنند.
 
آن شخص یک کد برای گواهی هدیه دریافت می کند. سپس، آنها می توانند آن گواهی هدیه را بازخرید کنند و ارزش آن را در منطقه "حساب من" خود دنبال کنند.
 
مدیران فروشگاه همچنین می توانند تمام گواهی های هدیه برجسته را از داشبورد WooCommerce ردیابی کنند.
 
علاوه بر ویژگی کارت هدیه، برخی از ویژگی‌های کوپن عمومی را نیز شامل می‌شود که کوپن‌های پیشرفته ارائه می‌دهند مانند:
 
URL های کوپن قابل اشتراک گذاری
معاملات BOGO
کوپن جایزه با خرید محصول
ارسال رایگان
پس چرا ما هنوز هم از گنجاندن کوپن‌های پیشرفته زحمت می‌کشیم؟ از آنجایی که کوپن های هوشمند بیش از دو برابر قیمت دارند – بنابراین اگر به عملکرد گواهی هدیه نیاز ندارید، می توانید با کوپن های پیشرفته در هزینه خود صرفه جویی کنید.
 
قیمت: 99 دلار
 
  1. حمل و نقل پیشرفته WooCommerce
Advanced Shipping یک افزونه محبوب و مقرون به صرفه برای ارسال نرخ جدول WooCommerce است. بیش از 11000 فروش در CodeCanyon دارد در حالی که تقریباً در 450 بررسی رتبه تقریباً عالی 4.91 ستاره را حفظ کرده است. اگر با حمل و نقل نرخ جدول آشنایی ندارید، ایده اصلی این است که یک "جدول" از قیمت ها را بر اساس شرایط مختلف مانند وزن، مقدار کالا، قیمت و غیره ایجاد کنید. به عنوان مثال: سفارش های زیر 5 پوند 5 دلار، سفارش های بین 5 تا 10 پوند، 15 دلار، سفارش های بالای 10 پوند، 25 دلار قیمت دارند. این برخلاف افزونه‌های ارسال بلادرنگ است که نرخ‌های حمل و نقل زنده را از USPS، FedEx و غیره محاسبه می‌کنند. WooCommerce Advanced Shipping به شما امکان می دهد قوانین حمل و نقل نامحدود را بر اساس هر ترکیبی از شرایط ایجاد کنید: مکان کاربر (کد پستی، شهر، ایالت یا کشور)نقش کاربر وردپرسوزنجمع فرعیمقدار موردحاوی محصولشامل کلاس حمل و نقلکوپنابعاد (عرض، ارتفاع و/یا طول)دسته بندیقیمت: 18 دلار با به روز رسانی مادام العمر. 20. قیمت گذاری و تخفیف پویا ووکامرس
همانطور که از نام آن پیداست، WooCommerce Dynamic Pricing & Discounts به شما کمک می کند قیمت محصول پویا را در فروشگاه خود تنظیم کنید. این یکی از محبوب ترین پلاگین ها برای این منظور است، با بیش از 17700 فروش در CodeCanyon و امتیاز 4.59 ستاره در تقریباً 500 بررسی.
 
شما می توانید قوانین قیمت گذاری مختلفی ایجاد کنید، مانند:
 
قیمت انبوه - کاهش قیمت برای همه واحدها بر اساس مقدار کل.
قیمت گذاری ردیف - کاهش قیمت بر اساس طبقات (به جای اعمال تخفیف برای همه محصولات مانند قیمت عمده).
X بخرید، Y را دریافت کنید – X را بخرید، قیمت X را دریافت کنید.
تخفیف گروهی – زمانی که شخصی مجموعه خاصی از محصولات را خریداری می کند، تخفیف اعمال کنید.
قوانین زیادی برای اعمال منطق مشروط دریافت می کنید، که به شما امکان می دهد اساساً سناریوهای قیمت گذاری نامحدود را مدیریت کنید.
 
قیمت: 49 دلار با به روز رسانی مادام العمر.

24 افزونه ضروری برای ووکامرس

۱۷ بازديد

با هزاران گزینه موجود، چگونه می‌توانید همه آنها را بررسی کنید و بهترین افزونه‌های WooCommerce را برای فروشگاه خود پیدا کنید؟ نگران نباشید - ما بیش از 20 افزونه را بررسی کرده و انتخاب کرده ایم که می توانند به روش های مختلف به فروشگاه آنلاین شما کمک کنند. بعد از طراحی سایت فروشگاهی نوبت به نصب افزونه های ووکامرس می رسد.

در جستجوی بهترین افزونه‌های ووکامرس هستید؟ فراتر از انعطاف‌پذیری ذاتی وردپرس، یکی از مزایای بزرگی که ووکامرس نسبت به سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک دارد، مجموعه عظیم افزونه‌های رایگان و ممتاز WooCommerce است. با این حال، با هزاران گزینه موجود، چگونه می‌توانید همه آنها را بررسی کنید و بهترین افزونه‌های WooCommerce را برای فروشگاه خود پیدا کنید؟ ممکن است نیازی به استفاده از هر افزونه نداشته باشید و ممکن است به افزونه ای نیاز داشته باشید که در این لیست نباشد. اما هدف اصلی جمع آوری پلاگین هایی است که برای اکثر فروشگاه های WooCommerce دارای امتیاز بالا و مفید هستند. و فراموش نکنید، می‌توانید بسیاری از این افزونه‌ها را با Elementor's WooCommerce Builder جایگزین کنید.

 

هنگام انتخاب افزونه ووکامرس چه نکاتی را باید در نظر گرفتاگرچه WooCommerce یک پلت فرم کامل تجارت الکترونیک است، اما هنوز بسیاری از ویژگی های اضافی وجود دارد که فقط با افزونه ها در دسترس هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید گواهی هدیه ارائه دهید، محموله ها را ردیابی کنید، ظاهر فروشگاه خود را بهبود بخشید، رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کنید، یا به یک سرویس ارسال SMTP متصل شوید. 
با افزونه های WooCommerce، می توانید عملکرد فروشگاه تجارت الکترونیک خود را گسترش دهید. قبل از انتخاب یک افزونه، ابتدا مشخص کنید که کدام ویژگی در فروشگاه WooCommerce شما وجود ندارد و برای بهبود عملکرد کسب و کار شما باید چه ویژگی هایی را در خود جای دهید. سپس، افزونه ای را پیدا کنید که بهترین ویژگی های مورد نیاز را ارائه می دهد. همچنین باید افزونه‌های موجود را بررسی کنید، قیمت‌ها، ویژگی‌ها، گزینه‌های پشتیبانی را مقایسه کنید و نظرات کاربران را بخوانید. در زیر، ما لیست خود را از 21 بهترین افزونه WooCommerce برای سال 2021 تنظیم کرده ایم.
 برای بررسی آنها آماده اید؟ بیایید حفاری کنیم 22 بهترین افزونه ووکامرس برای همه فروشگاه ها
1. Elementor Pro
اگر آشنا نیستید، Elementor یک افزونه سازنده صفحه بصری و کشیدن و رها کردن است. با Elementor Pro، تعدادی ابزار برای اعمال Elementor در فروشگاه WooCommerce خود دریافت می کنید. ابتدا به Elementor WooCommerce Builder دسترسی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد با استفاده از رابط بصری، کشیدن و رها کردن Elementor، قالب‌های آرشیو فروشگاه و صفحات تک محصول خود را طراحی کنید. برای کمک به دستیابی به این هدف، به 19 ویجت مختلف WooCommerce دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد همه چیز را از عنوان محصول گرفته تا قیمت، سهام، فروش بیشتر و موارد دیگر نمایش دهید. همچنین می‌توانید چندین قالب ایجاد کنید و آنها را به محصولات مختلف اختصاص دهید، که به شما کمک می‌کند طرح‌بندی هر صفحه محصول را بهینه کنید. علاوه بر ویجت‌های WooCommerce، شما همچنین به سایر ویژگی‌های Elementor Pro، از جمله Elementor Popup Builder دسترسی دارید. با قابلیت Popup Builder می توانید انواع پاپ آپ ها را نیز برای فروشگاه WooCommerce خود طراحی کنید. شما به رابط کامل Elementor و تمام ویجت های WooCommerce فوق الذکر دسترسی دارید که به این معنی است که می توانید از پنجره های بازشو برای تبلیغ استفاده کنید: یک یا چند محصول (از جمله دکمه افزودن به سبد خرید)فروش و سایر تبلیغاتشرکت در بازاریابی ایمیلی با ویجت Form (به عنوان مثال برای دریافت کوپنی به آدرس ایمیل شما مشترک شوید)قیمت: پلاگین هسته Elementor به صورت رایگان در دسترس است. Elementor Pro که اکثر ویژگی های WooCommerce را دارد، از 49 دلار شروع می شود. 2. HubSpot برای WooCommerceشما احتمالا HubSpot را به عنوان یک پلت فرم CRM پیشرو می شناسید. اما آیا می دانستید که آنها یک افزونه قدرتمند برای فروشگاه WooCommerce شما نیز ارائه می دهند؟ افزونه HubSpot for WooCommerce یک ابزار قوی است که به شما امکان می دهد عملکرد بازاریابی را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید. با استفاده از این افزونه رایگان، می توانید به راحتی داده های سفارشات ووکامرس و مشتریان خود را با CRM قدرتمند HubSpot همگام کنید. هر زمان که مشتری چیزی را در سایت شما خریداری می کند، می توانید آن داده ها را به عنوان یک معامله همگام سازی کنید. و هنگام شروع، حتی می‌توانید داده‌های تاریخی مشتری را همگام‌سازی کنید تا باز کردن اطلاعات از داده‌های موجودتان آسان‌تر شود. به جای مدیریت چندین پلاگین بازاریابی برای فروشگاه خود، می توانید ارزش همه در یک را از HubSpot دریافت کنید. این افزونه شامل ویژگی هایی است که به طور خاص برای مشاغل WooCommerce طراحی شده است. این ویژگی ها عبارتند از: ایجاد کمپین های پیگیری با مخاطبینی که مواردی را در سبد خرید خود رها کرده اندراه اندازی کمپین هایی برای استقبال از مشتریان جدیدفعال کردن کمپین های تعامل مجدد برای بازدیدکنندگانی که مدتی است به سایت شما نرفته اندقیمت: افزونه HubSpot for WooCommerce برای نصب و استفاده رایگان است. مجموعه کامل نرم افزار HubSpot رایگان شروع می شود، اما ویژگی های خاصی در طرح Pro (50 دلار در ماه) و بالاتر در دسترس است. 3. تقویت کننده برای ووکامرسWooCommerce به نوعی مانند افزونه Jetpack است ... اما برای فروشگاه WooCommerce شما. یعنی به جای انجام یک کار، با بیش از 100 ترفند مختلف برای فروشگاه WooCommerce شما همراه است. با این حال نگران نباشید - همه چیز مدولار است، که به شما امکان می دهد از نفخ جلوگیری کنید. می‌توانید دقیقاً کدام ماژول‌ها را فعال کنید، و ماژول‌های غیرفعال شده فروشگاه شما را سنگین نمی‌کنند. Booster for WooCommerce به هشت دسته تقسیم می شود: قیمت و ارزبرچسب دکمه و قیمتمحصولاتسبد خرید و پرداختدرگاه های پرداختارسال و سفارشاتفاکتورهای پی دی اف و بسته بندیایمیل ها و موارد متفرقهباز هم، بیش از 100 ماژول جداگانه وجود دارد، بنابراین ما نمی توانیم هر یک را فهرست کنیم. می توانید همه آنها را در اینجا مرور کنید. قیمت: نسخه رایگان در WordPress.org. نسخه Pro از 49.99 دلار شروع می شود. شما می توانید ماژول های مختلف موجود در رایگان در مقابل Pro را در این صفحه مشاهده کنید. 4. متوریکMetorik یک ابزار اتوماسیون گزارش و ایمیل برای فروشگاه‌های WooCommerce با یکی از زیباترین و کاربرپسندترین رابط‌هایی است که با آن مواجه خواهید شد. این توسط برایس آدامز، یک مهندس سابق Automattic که قبل از خروج برای راه‌اندازی Metorik روی پلاگین اصلی WooCommerce کار می‌کرد، می‌آید. اول از همه، Metorik گزارش WooCommerce را در مورد استروئیدها قرار می دهد. می‌توانید داده‌های خود را با جزئیات بررسی کنید، اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را با بخش‌هایی بر اساس صدها فیلتر فیلتر کنید، و حتی داشبوردهای سفارشی ایجاد کنید. اگر از WooCommerce برای عضویت در سایت استفاده می‌کنید، می‌توانید اطلاعات مهم اشتراک مانند درآمد ماهیانه (MRR)، ریزش و غیره را نیز ثبت کنید. Metorik همچنین می‌تواند تمام داده‌های تاریخی شما را وارد کند، به این معنی که اگر شروع به استفاده از آن کنید چیزی را از دست نخواهید داد. Metorik به عنوان یک ابزار گزارش‌دهی خالص شروع به کار کرد، اما برایس از آن زمان ویژگی‌هایی مانند: ایمیل های سبد خرید رها شدهادغام‌های پشتیبانی - پروفایل‌های مشتری و تاریخچه سفارش‌ها را درست در ابزار پشتیبانی خود (مانند Zendesk یا Help Scout) یکپارچه کنید.قیمت: بر اساس حجم سفارش ماهانه فروشگاه شما. برنامه ها از 20 دلار در ماه برای 100 سفارش در ماه شروع می شود

 

افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۱۳ بازديد
در مقاله قبل به یکی از فاکتورهای اساسی در افزایش نرخ تبدیل سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی 5 عامل دیگر می پردازیم.برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی به وبکده مراجعه کنید.

 2. در مورد مخاطبان خود ذهنی باز داشته باشیداغلب، ممکن است متوجه نباشید چه کسی محصول یا خدمات شما را می‌خرد: مخاطبان اولیه جیمی، زنان شیک پوش در دهه 20 و 30 زندگی‌شان بودند. با این حال، پس از خواندن نظرات مشتریان و تماشای تصاویر افرادی که جواهرات او را در شبکه‌های اجتماعی می‌پوشند، تعجب کرد که چگونه بسیاری از نوجوانان و سالمندان از هر جنسیت جواهرات او را پوشیده‌اند.
او تحقیقاتی را در مورد این بازار جدید انجام داد و با استفاده از گروه‌های متمرکز، نظرسنجی‌های ایمیلی و مصاحبه‌ها مشخص کرد که آن‌ها چه چیزی را در مورد برندش دوست دارند و چه کاری می‌تواند برای پاسخگویی بهتر به نیازهای جواهرات آنها انجام دهد.
و یکی از مواردی که مدام ظاهر می شد، درخواست مصرف کنندگان برای حمل و نقل بین المللی بود. برای بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک، حمل و نقل به خارج از کشور شما می تواند پرهزینه باشد، اما گسترش آن به بازارهای جدید سودمند است. با در نظر گرفتن این نگرش، جیمی تصمیم گرفت حمل و نقل بین المللی را برای افزایش حضور جهانی ارائه دهد. از طریق این بهبودها، او متوجه نرخ تبدیل بالاتر و فروش بیشتر در عرض چند ماه شد.
ارائه حمل و نقل بین المللی را در نظر بگیرید و در مورد گسترش مخاطبان خود برای دستیابی به دسترسی گسترده تر فکری باز داشته باشید. جیمی با ارائه خدمات به مخاطبان وسیع‌تری از آنچه که در ابتدا تصور می‌کرد و ارائه حمل‌ونقل بین‌المللی در سایت خود، مشتریان جدیدی به دست آورد. او تلاش زیادی کرد تا مشتریان جدید احساس خوش آمد گویی کنند و تاثیر اولیه مثبت و ماندگاری از خود به جای بگذارند - و شما هم باید همین کار را انجام دهید. با مشتریان خود تماس بگیرید و صفحات رسانه های اجتماعی آنها را کشف کنید. مانند جیمی، شما باید همیشه به دنبال فرصت هایی برای درک بهتر مصرف کنندگان خود باشید. شما می توانید با توجه به آنها و نیازهای آنها، نرخ تبدیل خود را تا حد زیادی افزایش دهید.  
3. هویت برند خود را تقویت کنیدبه این فکر کنید که برند شما چگونه بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. با بازگشت به سایت جیمی، فروشگاه او فضایی سرگرم‌کننده و مد روز با رنگ‌های پر جنب و جوش دارد که به شیوه‌ای ظریف چیده شده‌اند، زیرا فکر می‌کرد این زیبایی‌شناسی برای نوجوانان و بزرگسالان جوان بسیار جذاب است. به نظر می رسد، بسیاری از افراد مسن نیز به سمت آن کشیده شده اند. مشتریان بیشتر به معنای نرخ تبدیل بالاتر است. همانطور که هرکسی شخصیت خاص خود را دارد، برند شما نیز باید این کار را انجام دهد. از برند جواهرات لوکس BVLGARI استفاده کنید. آنها هویت برند منحصر به فرد و پر زرق و برقی را از طریق یک طراحی وب مینیمالیستی ایجاد می کنند و افراد مشهور برجسته و مشتاق را در تبلیغات مجلل به نمایش می گذارند. همه چیز در برندسازی آنها سازگار است. همه چیز گران به نظر می رسداین را با یک برند جواهرات دیگر مانند کلر مقایسه کنید.
این برچسب خیابانی با استفاده از تصاویر شاد و رنگ‌های روشن و پرانرژی، مخاطبان هدف خود را در کودکان و نوجوانان پیدا می‌کند. درک اینکه مخاطبان شما چگونه هویت برند شما را دریافت می کنند بسیار مهم است. آیا زبان و تصویری که استفاده می کنید در سطح احساسی با آنها ارتباط برقرار می کند؟ آیا هر تعاملی که آنها با برند شما دارند، یک تجربه به یاد ماندنی مثبت است؟
 یکی دیگر از مزایای اجرای گروه های متمرکز با مخاطبان، تجزیه و تحلیل برند شما است. و یک هویت برند مستمر قوی، معتبر و قابل باور اعتماد مصرف کننده را ایجاد می کند. تجربه، محصول یا خدماتی را به آنها ارائه می دهد که می توانند به آنها اعتماد کنند. با این کار در کنار شما، می توانید احساس امنیت کنید که مصرف کنندگان به اندازه کافی به شما اعتماد دارند تا شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند. 4. کار را برای کاربر آسان کنیدتجربه کاربری در هر وب سایتی نقشی حیاتی دارد.
بازدیدکنندگان باید بدون زحمت از سایت شما استفاده کنند. اگر استفاده و پیمایش سایت شما آسان باشد، نرخ تبدیل شما بالا خواهد رفت. طبق گفته سازمان مشاوره و تحقیقات Forrester، "یک رابط کاربری خوب طراحی شده می تواند نرخ تبدیل وب سایت شما را تا 200٪ افزایش دهد و یک طراحی UX بهتر می تواند نرخ تبدیل را تا 400٪ ایجاد کند." خریداران همیشه باید بتوانند به راحتی کارهای معمولی مانند ایجاد حساب کاربری و چک کردن را انجام دهند. اگر دست‌اندازی در جاده وجود داشته باشد، احتمالاً برای صاف کردن چیزها به اطراف نمی‌چسبند.جیمی نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت او را از طریق آزمایش قابلیت استفاده، که شامل جمع آوری بازخورد زنده از کاربران محصولات شما است، مورد مطالعه قرار داد.
او از آنها خواست تا بررسی کنند و برای یک خبرنامه ثبت نام کنند. او نه تنها مشتریان خود را بهتر درک می کرد، بلکه متوجه شد که آنها در کجا مشکل دارند و از چه چیزی در مورد سایت او لذت می برند. ظاهراً، بسیاری از کاربران فرآیند پرداخت را در فروشگاه جواهرات او بسیار پیچیده می‌دانستند، بنابراین او آن را ساده کرد و در نتیجه تراکنش‌های کامل‌تر انجام شد. با بهینه سازی موارد زیر، باید نرخ تبدیل بالاتری کسب کنید: سایت خود را ریسپانسیو کنید،
به این معنی که می تواند با دستگاه های مختلف سازگار شودناوبری بی دردسر را پیاده سازی کنید تا کاربران بتوانند به سرعت وظایف خود را انجام دهندعملکرد جستجوی قوی با فیلترهایی برای کمک به کاربران برای محدود کردن نتایج جستجوبرای صرفه جویی در زمان و کاهش بار شناختی، وظایف کاربر مانند ثبت نام و پرداخت را ساده کنیدهمیشه مشتریان خود را برای تعامل بهتر و رضایت مشتری در نظر داشته باشید

5. عملکرد فروشگاه اینترنتی خود را بهینه کنیداگر صفحات شما چند ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شوند، کاربران پرش می کنند یا ترک می کنند. شما، من و جیمی همه سایت‌هایی را ترک کرده‌ایم که بارگیری آنها برای همیشه طول کشید. زمان بارگذاری طولانی یکی از بزرگترین تأثیرات منفی بر نرخ تبدیل است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود، زیرا باعث می شود تا برای کسانی که اتصال سریع به اینترنت ندارند، در دسترس تر باشد و بازدیدکنندگان را درگیر کند. و اولویت بندی کاربران تلفن همراه با طراحی اول موبایل را فراموش نکنید: بیش از نیمی از مصرف کنندگان آنلاین از دستگاه های تلفن همراه خود خرید می کنند.در اینجا چند نکته برای بهینه سازی زمان بارگذاری صفحه آورده شده است: اگر از یک مدیر سایت مانند Shopify، Webflow و WordPress استفاده می کنید، افزونه های غیر ضروری را حذف کنید تا زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید.تعداد عناصر تعاملی مانند تعاملات و ویدیوهای دارای کد را کاهش دهیدکد اضافی را حذف کنیداز حجم فایل های کوچکتر برای تصاویر و فیلم ها استفاده کنید، به خصوص برای کسانی که سرعت اینترنت پایینی دارند6. مشوق و پاداش ارائه دهیدهمیشه مراقب رقبای برند خود باشید. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان فشارسنج برای آنچه که به خوبی انجام می‌دهید و جایی که می‌توانید پیشرفت کنید استفاده کنید. به علاوه، شما حتی می توانید از آنها الهام بگیرید! جیمی خاطرنشان کرد که قیمت های او کمی بالاتر از رقبای خود است. . پس از کاهش آنها، او متوجه شد که قیمت رقابتی خود را حفظ می کند و جواهرات بیشتری می فروشد. مصرف کنندگان عاشق پس انداز پول هستند. جیمی با دانستن این موضوع، یک برنامه پاداش را بر اساس میزان پولی که مشتری در فروشگاه خرج می کند، اجرا کرد. به وفاداری مشتری از طریق تخفیف پاداش دهید، چه از طریق ارائه ارسال رایگان، کوپن یا برنامه های تخفیف. این باعث ایجاد روابط و اعتماد با آنها می شود و مشتریان را برای بازگشت به فروشگاه شما تشویق می کند. یک برنامه پاداش می تواند پیوند بین خریداران جدید و تکراری و برند شما را تقویت کند. چه راه فوق العاده ای برای تقویت نرخ تبدیل شما!جیمی اکنون ویژگی ها و مشوق های مختلفی را در سایت تجارت الکترونیک خود ارائه می دهد.
او پس از اجرای بخش سیاست حفظ حریم خصوصی در سایت خود، با افشای نحوه محافظت از حریم خصوصی مشتریان، اعتماد خود را با مشتریان ایجاد کرد. او همچنین یک پلتفرم پشتیبانی چت را تعبیه کرده است تا کاربران بتوانند به سرعت کمک دریافت کنند یا در مورد محصولات اطلاعات کسب کنند. و جیمی یک برنامه وفاداری و پاداش برای مشتریان بازگشتی ایجاد کرد که منجر به افزایش مصرف کنندگان ثابت شد. با ارائه حمل و نقل رایگان و گزینه های پرداخت متعدد، برند Jamie بهتر می توانست با سایر جواهرات فروشی ها رقابت کند. تعبیه توصیفات مشتریان و رسانه های اجتماعی در صفحات محصول به این معنی بود که جیمی توانست اعتبار و اعتماد بیشتری را در بین پایگاه مشتریان خود ایجاد کند. با خیال راحت از هر یک از ویژگی‌ها و ایده‌هایی که جیمی پیاده‌سازی کرده است استفاده کنید - ممکن است منجر به افزایش اندازه مناسب در نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شما شود. داستان هایی از گنجینه نرخ تبدیل-اگر به سناریوی کوچک خود فکر کنیم، می بینیم که جیمی توانسته است نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را به روش های بی شماری افزایش دهد. او با مشتریان مصاحبه کرد، بازخورد آنها را پس از انجام تست قابلیت استفاده اجرا کرد، مشوق‌ها و پاداش‌هایی ارائه کرد، سئوی خود را بهینه کرد و فرآیند پرداخت را ساده کرد. همه این عوامل منجر به افزایش فروش و مشتریان جدید و بازگشت بیشتر شد. حالا جیمی با جواهرات فروشی اش لبخند می زند و شما هم می توانید همینطور باشید. نرخ تبدیل شما می تواند کلید موفقیت سایت شما باشد. مانند دزدان دریایی که بی وقفه در جستجوی طلا هستند، همیشه به دنبال فرصت هایی برای افزایش نرخ تبدیل خود باشید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی لحظات ارزشمندی را با مشتریان خود رقم خواهید زد. آیا می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما یک تجربه کاربری یکپارچه و زیبا را ارائه دهد؟طراحان با استعداد ما از آن مراقبت خواهند کرد.

6 افزونه عالی برای سایت فروشگاهی (قسمت دوم) 

۱۳ بازديد
در مقاله قبل درباره 3 افزونه عالی برای ساخت سایت فروشگاهی صحبت کردیم. اگر شما هم یک سایت فروشگاهی دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
 چرا این یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است؟
این بهترین کار را برای فروش دانلودهای دیجیتال دارد، زیرا ویژگی های محصولات فیزیکی را پاک می کند و راه حل های پیشرفته تری برای مواردی مانند کتاب های الکترونیکی و موسیقی دارد.کتابخانه افزونه مملو از ده ها افزونه است. بنابراین، می‌توانید یک فروشگاه دیجیتال پیشرفته‌تر ایجاد کنید، مانند اجازه دادن به ارسال‌های ظاهری یا شامل مجوز نرم‌افزار.همچنین گزینه های زیادی برای انتخاب درگاه پرداخت خود وجود دارد.پلاگین اولیه کاملا رایگان است. یک کسب و کار کوچک یا هنرمند معمولی در اجرای این امر و انجام فرآیند فروش به خوبی مشکلی نخواهد داشت.
توسعه دهندگان پیشرفته از EDD نیز استفاده می کنند. آنها می توانند از API RESTful برای کنترل کامل بر سفارشی سازی ها استفاده کنند.Easy Digital Downloads دارای یک جامعه بزرگ و فعال از وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان و علاقه مندان است. این بدان معنی است که شما هرگز از یک پست وبلاگ برای حل مشکلات خود یا یک برنامه افزودنی جدید که ممکن است به فروشگاه شما کمک کند خیلی دور نیستید.ویژگی های اصلی شامل سبد خرید کامل، مدیریت مشتری، کدهای تخفیف و گزارش داده می شود. همچنین ابزارهایی برای ردیابی بازپرداخت، سیستم های وابسته، لیست های پستی و موارد دیگر دریافت می کنید.راهنمای عمیق ما را در مورد نحوه نصب و پیکربندی Easy Digital Downloads بررسی کنید.
3. Cart66 Cloud
Cart66 Cloud پلاگین خود را بر اساس یک پلتفرم هوشمند برای همه نوع افراد ساخته است. این رویکردی را برای به حداقل رساندن تعداد افزونه‌های مورد نیاز برای عملکرد روان پلاگین در پیش گرفته است، زیرا اغلب کار کردن سایت شما با مجموعه‌ای از افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی دشوار است. بنابراین، Cart66 Cloud یک افزونه تجارت الکترونیک وردپرس را با اکثر ویژگی‌های داخلی آن ارائه می‌کند. پیکربندی آن ساده است و نظرات کاربران عمدتاً مثبت است. مقابله با WooCommerce در فضای تجارت الکترونیک دشوار است،
اما Cart66 Cloud جایگاه خوبی دارد. ما آن را بیشتر برای کسانی دوست داریم که نمی خواهند با افزونه ها سر و کله بزنند. در واقع، Cart66 Cloud ممکن است برای افراد معمولی که خود را توسعه‌دهنده نمی‌دانند بهتر باشد. بخش جالب دیگر Cart66 Cloud این است که این شرکت بازار فروشندگان خود را ارائه می دهد. اگرچه من شخصاً این را به عنوان یک مزیت بزرگ نمی‌دانم (از آنجایی که یک فرد معمولی قصد ندارد از طریق بازار Cart66 به صورت آنلاین خرید کند)، اما راه دیگری برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار شما است. به طور کلی، Cart66 خود را به عنوان پلت فرم تجارت الکترونیک همه افراد می بیند. هنگام مقایسه خود با WooCommerce، Cart66 بیان می کند که WooCommerce بیشتر برای توسعه دهندگانی است که به دنبال ایجاد یک سیستم تجارت الکترونیک پیچیده هستند.
در حالی که این کاملاً دقیق نیست، این واقعیت که Cart66 همه ویژگی های خود را در خود دارد قطعاً یک مزیت است. برای قیمت، Cart66 یک پلاگین اصلی رایگان دارد، اما بهترین ویژگی ها با نسخه پریمیوم با قیمت 49 دلار در ماه (با 14 روز آزمایشی رایگان) وارد بازی می شوند. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که Cart66 نظرات مثبتی در مورد پشتیبانی مشتری خود دارد. بنابراین، اگر در مورد یک سیستم پیچیده عصبی هستید و دوست دارید برخی از افراد در کنار شما شما را راهنمایی کنند، Cart66 یک راه حل عالی به نظر می رسد.

چرا این یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است؟
تیم پشتیبانی مشتری به عنوان یکی از بهترین ها در این تجارت شناخته می شود.شما می توانید بین ویژگی های تجارت الکترونیک رایگان و ممتاز یکی را انتخاب کنید.همه ویژگی‌ها در افزونه تعبیه شده‌اند، بنابراین نیازی به جستجو و پیکربندی افزونه‌ها نیست. همچنین لازم نیست یک توسعه دهنده استخدام کنید یا یاد بگیرید که چگونه خودتان کدنویسی کنید.بسیاری از کارهای توسعه توسط تیم Cart66 در پشت صحنه تکمیل شده است. یک بار دیگر، این یک دلیل قوی برای مبتدیان است که Cart66 را نسبت به WooCommerce در نظر بگیرند.بازاریابی ایمیلی از Cart66 قوی تر از برخی از رقبا است. به عنوان مثال، شما ابزارهایی برای تقسیم بندی لیست، کمپین های قطره ای، و ایمیل های پیگیری زمان بندی شده دریافت می کنید –
همه از راحتی داشبورد وردپرس خود.Cart66 از محصولات فیزیکی و دیجیتال پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر می خواهید همزمان چند کتاب الکترونیکی و کفش بفروشید، این امکان وجود دارد.این افزونه بیش از 100 درگاه پرداخت داخلی را ارائه می دهد، برخلاف اکثر افزونه های تجارت الکترونیکی که نیاز به نصب افزونه ها دارند.محدودیت محتوا، پرداخت‌های مکرر و اشتراک‌ها با افزونه Cart66 بسته‌بندی می‌شوند. یک بار دیگر، این ویژگی‌ها معمولاً از شما می‌خواهند که برای یک افزونه اضافی با افزونه‌هایی مانند WooCommerce هزینه کنید.

4. سبد خرید Ecwid Ecommerce
سبد خرید Ecwid Ecommerce دارای رتبه بندی عالی و تنظیماتی است که شبیه WooCommerce است اما در واقع کاملاً متفاوت است. یکی از تفاوت های اصلی این است که Ecwid را می توان در هر وب سایتی که می خواهید استفاده کرد. اگر سایت دروپال دارید، می توانید از Ecwid برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید. همین امر در مورد Tumblr، Facebook، WordPress و بسیاری موارد دیگر نیز صدق می کند. از طرف دیگر، WooCommerce فقط یک افزونه وردپرس است. این یک سیستم خوب است، اما شما به آن یک سیستم مدیریت محتوا محدود هستید. من همچنین استدلال می‌کنم که Ecwid ممکن است در نهایت از WooCommerce و سایر افزونه‌های تجارت الکترونیک وردپرس ارزان‌تر باشد، زیرا این واقعیت ساده است که به یک برنامه پرداخت ماهانه معقول پایبند است.
نه تنها این، بلکه افزونه اصلی کاملاً رایگان است و شما در مقایسه با کتابخانه ای از افزونه ها، ویژگی های داخلی بیشتری دریافت می کنید. به همین دلیل، ما تصور می کنیم که بسیاری از کاربران اگر به دنبال ابزارهای داخلی بیشتری باشند، Ecwid را ترجیح می دهند. این شبیه به Cart66 است، که در آن ویژگی‌ها از قبل وجود دارند و در اطراف کتابخانه یا توسعه‌دهندگان شخص ثالث پراکنده نیستند. طرح رایگان از نظر فروشگاه اینترنتی عمومی قدرتمند است. شما یک سبد خرید پاسخگو، پشتیبانی از حداکثر 10 محصول و توانایی فروش در چندین سایت دریافت می کنید.
بدیهی است که 10 محدودیت محصول برخی از کاربران را دور می کند، اما این فقط طرح رایگان است. پس از آن، از 100 محصول با قیمت 15 دلار در ماه، 2500 محصول با قیمت 35 دلار در ماه، یا محصولات نامحدود با قیمت 99 دلار در ماه پشتیبانی دریافت می کنید. در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که Ecwid به وضوح گرانتر از امثال WooCommerce است. اما من اغلب آن را برعکس می بینم، بسته به فروشگاه شما. WooCommerce برای بسیاری از فروشگاه های آنلاین به برخی از افزونه های گران قیمت نیاز دارد. هک، بسیاری از درگاه‌های پرداخت اولیه دارای برچسب قیمت هستند. با این حال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک با کمتر از 100 محصول آنلاین فقط باید 15 دلار در ماه بپردازد و برخی از ویژگی های زیر را دریافت کند: یک فروشگاه فیس بوکیک نقطه فروش موبایلیک سایت شروع رایگان.کوپن های تخفیف.محافظ سبد خرید رها شده.ابزار رسانه های اجتماعی
پیکسل فیس بوک.محاسبه خودکار مالیاتپشتیبانی Google Shopping.و می‌توانید استدلال کنید که حتی بالا رفتن از طرح نامحدود 99 دلاری ممکن است باعث صرفه‌جویی در پول شما شود – بسته به اینکه چقدر می‌خواهید با افزونه‌های WooCommerce خرج کنید. اما به طور کلی، Ecwid یک رابط فوق‌العاده تمیز و یک فرآیند راه‌اندازی روان دارد. می توانید افزونه رایگان را آزمایش کنید و ببینید آیا هزینه اضافی ماهانه ارزش آن را دارد یا خیر. به طور کلی، من استدلال می‌کنم که اگر می‌خواهید بیش از حد برای افزونه‌های WooCommerce هزینه کنید، یا اگر کانال‌های فروش متعددی (مانند بازارها، eBay و فیس‌بوک) می‌خواهید، Ecwid یک افزونه با کیفیت به نظر می‌رسد.چرا این یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است؟Ecwid یک طرح رایگان برای حداکثر 10 محصول ارائه می دهد. پس از آن، فرآیند نصب، رابط کاربری و مجموعه ویژگی های زیبایی را با هزینه های ماهانه معقول ارائه می دهد.اگرچه این یک مقاله مبتنی بر وردپرس است، Ecwid به دلیل اینکه می‌تواند با اکثر سازندگان وب‌سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا ادغام شود، شناخته شده است. این شامل همه چیز از WordPress گرفته تا Squarespace و Adobe Muse تا Wix است.

چرا مردم ترجیح می دهند به صورت آنلاین جواهرات بخرند؟

۱۲ بازديد
وقتی جواهراتی در یک مغازه به نمایش گذاشته می‌شود و صدها طرح دیگر که هم‌زمان شما را خیره می‌کنند احاطه شده است، انتخاب چیزی که درست است دشوار است. این فرآیند را به صورت آنلاین انجام دهید و در بهترین وب‌سایت‌ها، مجموعه‌ای انتخاب‌شده از قطعات متناسب با بودجه و ترجیحات سبک به شما ارائه می‌شود - همه در چند کلیک.
 
ما وب را جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین مجموعه‌ها را در وب‌سایت‌های با کاربرد آسان پیدا کنیم که انتخاب یک طرح منحصربه‌فرد را ساده‌تر می‌کند که سایرین را نخواهید دید.به چه دلیل  طراحی سایت جواهرات لازم است؟
 
بسیاری از مردم در فروشگاه های محبوب تجارت الکترونیک و موتورهای جستجو جستجو می کنند تا هر آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. در حالی که خرید آنلاین محصولات دارای معایبی است، مزایا و مزایای بسیار بیشتری نیز وجود دارد.
 
در اینجا 5 مزیت برتر خرید جواهرات به صورت آنلاین آورده شده است:
 
راحت
همانطور که همه ما می دانیم، خرید آنلاین راحت است. شما به راحتی می توانید از وب سایت برند ترجیحی خود بازدید کنید، محصول مورد نظر خود را بیابید بدون اینکه وقت خود را از دست بدهید. بیایید یک انگشتر را مثال بزنیم، شما چند حلقه بینی L شکل می خواهید، می توانید به راحتی آن را از طریق خرید آنلاین دریافت کنید. همچنین راحت است زیرا نیازی نیست منتظر باز شدن فروشگاه باشید. اگر ساعت‌های نامنظم کار می‌کنید یا خیلی شلوغ هستید، احتمالاً وقت بازدید از فروشگاه را ندارید. این به شما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به برنامه خود چیزهایی بخرید.
 
  1. تنوع
 
اکثر فروشگاه های جواهرات فیزیکی دارای مجموعه محدودی از محصولات هستند. آنها فقط می توانند موارد زیادی را در خود جای دهند، و اغلب سیاست های زیادی وجود دارد که بر در دسترس بودن محصولات تأثیر می گذارد. برای مثال، ممکن است مورد خاصی وجود داشته باشد که فقط برای نسخه‌هایی از کسب‌وکار موجود در بازار موجود باشد. خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که بسیاری از محصولات را پیدا کنید که نمی توانید آنها را در یک فروشگاه فیزیکی پیدا کنید.
3. قیمت های بهتر اغلب اوقات، مردم در مورد خرید جواهرات بدن دچار سردرگمی می شوند. معاملات ارزان و قیمت های بهتر به صورت آنلاین در دسترس هستند، زیرا محصولات مستقیماً از تولید کننده یا فروشنده بدون دخالت واسطه به شما می رسد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین جواهرات کوپن های تخفیف و تخفیف نیز ارائه می دهند. جدا از این، فروشگاه‌های آنلاین تنها در صورتی ملزم به دریافت مالیات بر فروش هستند که موقعیت فیزیکی در ایالت ما داشته باشند، حتی اگر از فروشگاهی در سراسر جهان خرید کنیم. 4. مقایسه قیمت مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت آنها به صورت آنلاین بسیار ساده تر است. همچنین، ما این امکان را داریم که اطلاعات و نظرات را با سایر خریدارانی که تجربه دست اولی با یک محصول یا خرده فروش دارند به اشتراک بگذاریم. 5. بدون ازدحام اگر مثل من هستید، هنگام خرید از شلوغی متنفرید. به خصوص در طول جشنواره ها یا رویدادهای خاص، آنها می توانند سردرد بزرگی باشند. همچنین، وقتی ازدحام جمعیت بیشتری بیرون می‌آیند، آشفتگی بیشتر می‌شود و این گاهی اوقات باعث می‌شود احساس عجله یا عجله کنیم. افراد بداخلاق، مزاحم و بدبو نیز هنگام خرید بیرون من را آزار می دهند. به علاوه، پارکینگ به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود. هنگام خرید آنلاین می توان از همه این مشکلات جلوگیری کرد.
 
 

6 دلیل برای داشتن سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۱۹ بازديد
 
در مقاله قبل به سه فاکتور اساسی در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی سه عامل ضروری دیگر خواهیم پرداخت.
 4. قوانین خود را برای سایت تجارت الکترونیک خود تعیین کنید
با راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود، این آزادی به دست می آید که مستقیماً بر سفر مشتری و تجربه کاربر تأثیر بگذارد: می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای محصول را در مکان‌های خاصی اضافه کنید.می‌توانید طرح‌بندی و ناوبری را تغییر دهید.می توانید طرح رنگ و تم وب سایت را تغییر دهید.می توانید محل قرارگیری دکمه و متن را ویرایش کنید.شما می توانید داستان شرکت خود را بگویید.می توانید یک وبلاگ اضافه کنید.شما می توانید مشتریان خاصی را معرفی کنید.مهمتر از همه، لازم نیست نگران ظاهر شدن محصولات رقبا در کنار محصولات شما مانند بازار باشید.
سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که وب سایت خود را با دسته بندی محصولات واضح، توضیحات محصول، تصاویر محصول و سایر ویژگی های تجارت الکترونیکی سازماندهی کنید که به صاحبان فروشگاه یک راه حل طراحی تجارت الکترونیک سفارشی می دهد. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چگونه محصولات را گروه بندی و قیمت گذاری کنید و آیا می خواهید ارسال رایگان ارائه دهید یا خیر.
ارائه چیزی به صورت رایگان در فرآیند تسویه حساب می تواند بر رفتار مصرف کننده آنلاین تأثیر بگذارد، زیرا مشتریان می خواهند باور کنند که معامله خوبی دریافت می کنند. با وب‌سایت خودتان، آزمایش این نوع پیشنهاد آسان‌تر است، زیرا هیچ قانون یا مقررات سخت‌گیری وجود ندارد که باید از آن پیروی کنید. همچنین لازم نیست نگران تأثیر این تغییرات بر تبدیل‌هایتان باشید، زیرا مانند یک بازار، درصدی از هر فروش را به شخص ثالث بدهکار نیستید. با یک وب سایت، شما در نهایت ویترین فروشگاه خود را کنترل می کنید و می توانید آنچه را که برای کسب و کار آنلاین شما مفید است آزمایش و تأیید کنید.
 5. با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک plug-and-play هرگز آسان‌تر نبوده است 
با ظهور پلتفرم های تجارت الکترونیک خارج از جعبه مانند Shopify، Magento، Squarespace و WooCommerce، ایجاد یک وب سایت می تواند یک فرآیند بسیار ساده و سریع باشد. با افزونه های فروشگاه ساز که اداره کسب و کار کوچک شما را آسان تر از همیشه می کند. می‌توانید جزئیات خود را وارد کنید، از بین قالب‌های رایگان یا ارزان انتخاب کنید، و تجربه خریدی را که می‌خواهید برای مشتریانتان در زمان واقعی با سازندگان سایت ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های فروشگاه تجارت الکترونیک را به دلخواه خود بکشید و رها کنید.
 بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی که امروزه در دسترس هستند میزبانی می‌شوند و نگهداری آنها آسان است، بدون نیاز به توسعه‌دهنده وب یا تیم طراحی. این ابزارهایی که خودتان انجام می دهید، به روز رسانی محتوا، افزودن محصولات و سایر تنظیمات را به تنهایی آسان می کند. هنگامی که وب سایت شما راه اندازی و اجرا می شود، حتی می توان به راحتی آن را با نرم افزارهای دیگری که استفاده می کنید ادغام کرد. یک مثال رایج، اتصال پلت فرم تجارت الکترونیک خود به سیستمی است که برای مدیریت انجام سفارش استفاده می کنید. اگر انجام کار را به 3PL برون سپاری کنید، این می تواند جریان اطلاعات را ساده کند و نیازی به ارسال سفارشات خود به 3PL در هر روز از بین ببرد. این بدان معناست که فروشگاه شما به‌طور خودکار سفارش‌ها را به ارائه‌دهنده خدمات شما ارسال می‌کند تا فرآیند برداشت، بسته‌بندی و ارسال را آغاز کند.
 6. کمپین های بازاریابی خلاقانه را اجرا کنید
فقط به این دلیل که شما وب سایت خود را دارید به این معنی نیست که مشتریان به طور خودکار به سمت شما می آیند. هنگامی که یک فروشگاه دارید، باید برای جذب خریداران به آنجا کار کنید. اولین قدم برای جذب مشتری، هدایت ترافیک به سایت شما از طریق ترکیبی از استراتژی های سئو و حضور آنلاین قوی در رسانه های اجتماعی است. راه اندازی کمپین های مناسب همیشه آسان نیست.
با این حال، با روش هایی که می توانید مردم را وادار به پیدا کردن و خرید از شما کنید، انعطاف بسیار بیشتری دارید. کسب و کارهای تجارت الکترونیک می توانند استراتژی بازاریابی خود را متناسب با مخاطبان و عادات خرید خاص خود سفارشی کنند. برخی از تاکتیک‌های رایج شامل استفاده از تبلیغات فیس‌بوک و گوگل برای دستیابی به مخاطبانتان است. همچنین می توانید با تحقیق و ترکیب کلمات کلیدی که افراد برای جستجوی راه حلی مانند شما استفاده می کنند، برای وب سایت خود محتوا ایجاد کنید.
شما این توانایی را دارید که تبلیغات یا فروش فوری برای ایجاد علاقه و هدف قرار دادن مجدد خریداران قبلی انجام دهید. به گفته کلاچ، 37 درصد از خریداران می گویند که تخفیف ها یا کوپن ها می توانند آنها را به وب سایت های خرده فروشان بازگردانند. به طور کلی، راه‌های بی‌شماری برای جذب افراد به برند شما وجود دارد - از ایجاد ویدیو گرفته تا اجرای یک مسابقه - که می‌تواند منجر به فروش شود.
 نتیجه گیری 
داشتن وب سایت خود بخش مهمی از استراتژی تجارت الکترونیک شما است. این یک راه عالی برای رشد نام تجاری خود، به دست آوردن مشتریان وفادار، به دست آوردن بینش های جدید و خلاقیت در بازاریابی است.
با این حال، تکیه بر یک کانال واحد برای تمام فروش های شما نیز می تواند مشکل ساز باشد. تنوع بخشیدن به محل فروش آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان جدید دست پیدا کنید، به خصوص که تجارت الکترونیک رقابتی تر می شود. اگر به یک شریک برای کمک به انجام سفارشات تجارت الکترونیک از فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید، ShipBob را بررسی کنید. ShipBob سفارشات را برای وب سایت ها و بازارها از طریق یکپارچه سازی مستقیم انجام می دهد. با چند کلیک، می توانید پلت فرم تجارت الکترونیک خود را بدون نیاز به کدنویسی به ShipBob متصل کنید. سپس، ShipBob سفارشات شما را در شبکه انبارهای خود واقع در بزرگترین شهرهای ایالات متحده انجام می دهد.