یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

24 افزونه ضروری برای ووکامرس (قسمت چهارم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

24 افزونه ضروری برای ووکامرس (قسمت چهارم)

۱۴ بازديد
در مقالات قبلی به 20 پلاگین موثر و ضروری در سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در قسمت آخر سری مقالات 24 افزونه ضروری برای ساخت سایت فروشگاهی به بررسی 4 مورد نهایی و آخر می پردازیم.
با ما همراه باشید.
 
  1. 21. تاریخ تحویل سفارش برای ووکامرس
اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید که تحویل محلی انجام می دهد، خریداران شما می خواهند بتوانند تاریخ تحویل سفارش را انتخاب کنند تا از در دسترس بودن آن مطمئن شوند.
 
با افزونه Order Delivery Date، خریداران شما می توانند تاریخ تحویل دلخواه خود را در صفحه پرداخت انتخاب کنند.
 
برای اطمینان از اینکه می توانید آن تاریخ تحویل را رعایت کنید، می توانید:
 
حداقل زمان مورد نیاز را تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر یک روز طول می کشد تا تحویل را آماده کنید، می توانید حداقل 24 ساعت را تنظیم کنید.
روزهایی را که تحویل نمی‌دهید، استثنا کنید، مانند تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.
حداکثر تعداد تحویل در روز را تنظیم کنید.
با نسخه پولی، شما همچنین این توانایی را دارید:
 
ارسال های خود را با تقویم Google همگام کنید.
به خریداران اجازه دهید زمان دقیق تحویل خود را انتخاب کنند (به جای اینکه فقط تاریخی که نسخه رایگان اجازه می دهد).
ارسال های تکراری (با اشتراک WooCommerce) ایجاد کنید.
به مشتریان اجازه دهید تاریخ تحویل خود را از صفحه «حساب من» ویرایش کنند.
قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه پولی از 99 دلار شروع می شود.
 
  1. AfterShip
حتی اگر در تاریخ های خاصی تحویل محلی انجام نمی دهید (افزونه قبلی)، خریداران شما همچنان می خواهند بدانند چه زمانی می توانند بسته های خود را انتظار داشته باشند.
 
AfterShip به شما کمک می کند تا با ارائه اطلاعات ردیابی محموله زنده به خریداران، تجربه بهبود یافته ای را ارائه دهید. با بیش از 679 حامل حمل و نقل مختلف خارج از جعبه ادغام می شود.
 
با نسخه رایگان، می توانید صفحه ردیابی مارک خود را ایجاد کنید که در آن خریداران می توانند اطلاعات ردیابی محموله را مرور کنند.
 
اگر مایل به پرداخت هستید، می‌توانید با به‌روزرسانی‌های تحویل بی‌درنگ به مشتریان اطلاع دهید. به عنوان مثال، می توانید بر اساس محرک های زیر برای آنها ایمیل ارسال کنید:
 
در حال حمل و نقل
برای تحویل
تحویل داده شده
تلاش برای تحویل ناموفق
قیمت: رایگان برای 50 ردیابی در ماه با یک صفحه مارک. ردیابی ها و اعلان های اضافی از 9 دلار در ماه شروع می شود.
 
  1. تعویض ارز WooCommerce (WOOCS)
Currency Switcher یا به اختصار WOOCS محبوب ترین افزونه تعویض ارز است. اگر افرادی دارید که از سرتاسر دنیا خرید می‌کنند، به آنها اجازه دهید با ارز محلی خود خرید کنند، راهی عالی برای بهبود تجربه کاربری فروشگاه شما است. با افزونه می توانید: اجازه دهید خریداران ارز مورد نظر خود را انتخاب کنند.قیمت محصولات را بر اساس نرخ ارز لحظه ای محاسبه کنید.به خریداران اجازه دهید به ارز انتخابی خود پرداخت کنند (اختیاری- ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید یا نخواهید).می‌توانید با استفاده از یک کد کوتاه، تعویض‌کننده ارز را در هر نقطه از فروشگاه خود قرار دهید. نسخه رایگان این افزونه به شما امکان می دهد یک ارز جدید اضافه کنید. این اجازه می دهد تا دو ارز مجموع (پول پیش فرض شما، به علاوه یک گزینه جدید). با نسخه پریمیوم، می توانید ارزهای نامحدودی را ارائه دهید. همچنین به ویژگی های دیگری مانند: هدف گذاری جغرافیایی برای تنظیم ارز پیش فرض برای بازدیدکنندگان جدید.قوانین مختلف حمل و نقل / کوپن بر اساس ارز.ادغام با WPML و Polylang برای تنظیم خودکار ارز بر اساس زبان کاربر.قیمت: نسخه رایگان محدود. نسخه Pro با به روز رسانی مادام العمر 30 دلار قیمت دارد. 24. ورود به سیستم اجتماعی WooCommerce
ورود به سیستم اجتماعی WooCommerce به شما کمک می کند تا رسانه های اجتماعی را با ورود اجتماعی به فروشگاه WooCommerce خود وارد کنید.
 
با کاهش اصطکاک مشتریان خود برای ایجاد یک حساب کاربری، می توانید فرآیند ساده تری را برای مشتریان جدید و مشتریان بازگشتی ارائه دهید.
 
WooCommerce Social Login از همه محبوب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند، از جمله:
 
فیس بوک
گوگل (در واقع دیگر یک شبکه اجتماعی نیست!)
توییتر
لینکدین
برای مشتریانی که اولین بار هستند، می‌توانید از آنها بخواهید قبل از بررسی وارد شوند. یا می‌توانید برای شروع به آنها اجازه دهید به‌عنوان مهمان بررسی کنند. سپس، پس از پرداخت، می توانید به آنها گزینه ای بدهید تا به حساب اجتماعی خود پیوند دهند.
 
البته مشتریان بازگشتی نیز می توانند با شبکه اجتماعی خود وارد شوند.
 
قیمت: 39 دلار با به روز رسانی مادام العمر.
 
نتیجه
این خلاصه مجموعه ما از بهترین افزونه های WooCommerce است که به اکثر فروشگاه ها کمک می کند.
 
البته، هزاران افزونه وجود دارد، بنابراین ما نمی‌توانیم تک تک افزونه‌های مفید را پوشش دهیم. بنابراین – اگر افزونه‌های WooCommerce دیگری را می‌شناسید که فکر می‌کنید اکثر فروشگاه‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند، لطفاً آن‌ها را در نظرات به اشتراک بگذارید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.