سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ ۱۵:۵۴ ۱۸ بازديد
با هزاران گزینه موجود، چگونه میتوانید همه آنها را بررسی کنید و بهترین افزونههای WooCommerce را برای فروشگاه خود پیدا کنید؟ نگران نباشید - ما بیش از 20 افزونه را بررسی کرده و انتخاب کرده ایم که می توانند به روش های مختلف به فروشگاه آنلاین شما کمک کنند. بعد از طراحی سایت فروشگاهی نوبت به نصب افزونه های ووکامرس می رسد.
در جستجوی بهترین افزونههای ووکامرس هستید؟ فراتر از انعطافپذیری ذاتی وردپرس، یکی از مزایای بزرگی که ووکامرس نسبت به سایر پلتفرمهای تجارت الکترونیک دارد، مجموعه عظیم افزونههای رایگان و ممتاز WooCommerce است. با این حال، با هزاران گزینه موجود، چگونه میتوانید همه آنها را بررسی کنید و بهترین افزونههای WooCommerce را برای فروشگاه خود پیدا کنید؟ ممکن است نیازی به استفاده از هر افزونه نداشته باشید و ممکن است به افزونه ای نیاز داشته باشید که در این لیست نباشد. اما هدف اصلی جمع آوری پلاگین هایی است که برای اکثر فروشگاه های WooCommerce دارای امتیاز بالا و مفید هستند. و فراموش نکنید، میتوانید بسیاری از این افزونهها را با Elementor's WooCommerce Builder جایگزین کنید.هنگام انتخاب افزونه ووکامرس چه نکاتی را باید در نظر گرفتاگرچه WooCommerce یک پلت فرم کامل تجارت الکترونیک است، اما هنوز بسیاری از ویژگی های اضافی وجود دارد که فقط با افزونه ها در دسترس هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید گواهی هدیه ارائه دهید، محموله ها را ردیابی کنید، ظاهر فروشگاه خود را بهبود بخشید، رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کنید، یا به یک سرویس ارسال SMTP متصل شوید.
با افزونه های WooCommerce، می توانید عملکرد فروشگاه تجارت الکترونیک خود را گسترش دهید. قبل از انتخاب یک افزونه، ابتدا مشخص کنید که کدام ویژگی در فروشگاه WooCommerce شما وجود ندارد و برای بهبود عملکرد کسب و کار شما باید چه ویژگی هایی را در خود جای دهید. سپس، افزونه ای را پیدا کنید که بهترین ویژگی های مورد نیاز را ارائه می دهد. همچنین باید افزونههای موجود را بررسی کنید، قیمتها، ویژگیها، گزینههای پشتیبانی را مقایسه کنید و نظرات کاربران را بخوانید. در زیر، ما لیست خود را از 21 بهترین افزونه WooCommerce برای سال 2021 تنظیم کرده ایم.
برای بررسی آنها آماده اید؟ بیایید حفاری کنیم 22 بهترین افزونه ووکامرس برای همه فروشگاه ها
1. Elementor Pro
اگر آشنا نیستید، Elementor یک افزونه سازنده صفحه بصری و کشیدن و رها کردن است. با Elementor Pro، تعدادی ابزار برای اعمال Elementor در فروشگاه WooCommerce خود دریافت می کنید. ابتدا به Elementor WooCommerce Builder دسترسی پیدا میکنید که به شما امکان میدهد با استفاده از رابط بصری، کشیدن و رها کردن Elementor، قالبهای آرشیو فروشگاه و صفحات تک محصول خود را طراحی کنید. برای کمک به دستیابی به این هدف، به 19 ویجت مختلف WooCommerce دسترسی خواهید داشت که به شما امکان میدهد همه چیز را از عنوان محصول گرفته تا قیمت، سهام، فروش بیشتر و موارد دیگر نمایش دهید. همچنین میتوانید چندین قالب ایجاد کنید و آنها را به محصولات مختلف اختصاص دهید، که به شما کمک میکند طرحبندی هر صفحه محصول را بهینه کنید. علاوه بر ویجتهای WooCommerce، شما همچنین به سایر ویژگیهای Elementor Pro، از جمله Elementor Popup Builder دسترسی دارید. با قابلیت Popup Builder می توانید انواع پاپ آپ ها را نیز برای فروشگاه WooCommerce خود طراحی کنید. شما به رابط کامل Elementor و تمام ویجت های WooCommerce فوق الذکر دسترسی دارید که به این معنی است که می توانید از پنجره های بازشو برای تبلیغ استفاده کنید: یک یا چند محصول (از جمله دکمه افزودن به سبد خرید)فروش و سایر تبلیغاتشرکت در بازاریابی ایمیلی با ویجت Form (به عنوان مثال برای دریافت کوپنی به آدرس ایمیل شما مشترک شوید)قیمت: پلاگین هسته Elementor به صورت رایگان در دسترس است. Elementor Pro که اکثر ویژگی های WooCommerce را دارد، از 49 دلار شروع می شود. 2. HubSpot برای WooCommerceشما احتمالا HubSpot را به عنوان یک پلت فرم CRM پیشرو می شناسید. اما آیا می دانستید که آنها یک افزونه قدرتمند برای فروشگاه WooCommerce شما نیز ارائه می دهند؟ افزونه HubSpot for WooCommerce یک ابزار قوی است که به شما امکان می دهد عملکرد بازاریابی را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید. با استفاده از این افزونه رایگان، می توانید به راحتی داده های سفارشات ووکامرس و مشتریان خود را با CRM قدرتمند HubSpot همگام کنید. هر زمان که مشتری چیزی را در سایت شما خریداری می کند، می توانید آن داده ها را به عنوان یک معامله همگام سازی کنید. و هنگام شروع، حتی میتوانید دادههای تاریخی مشتری را همگامسازی کنید تا باز کردن اطلاعات از دادههای موجودتان آسانتر شود. به جای مدیریت چندین پلاگین بازاریابی برای فروشگاه خود، می توانید ارزش همه در یک را از HubSpot دریافت کنید. این افزونه شامل ویژگی هایی است که به طور خاص برای مشاغل WooCommerce طراحی شده است. این ویژگی ها عبارتند از: ایجاد کمپین های پیگیری با مخاطبینی که مواردی را در سبد خرید خود رها کرده اندراه اندازی کمپین هایی برای استقبال از مشتریان جدیدفعال کردن کمپین های تعامل مجدد برای بازدیدکنندگانی که مدتی است به سایت شما نرفته اندقیمت: افزونه HubSpot for WooCommerce برای نصب و استفاده رایگان است. مجموعه کامل نرم افزار HubSpot رایگان شروع می شود، اما ویژگی های خاصی در طرح Pro (50 دلار در ماه) و بالاتر در دسترس است. 3. تقویت کننده برای ووکامرسWooCommerce به نوعی مانند افزونه Jetpack است ... اما برای فروشگاه WooCommerce شما. یعنی به جای انجام یک کار، با بیش از 100 ترفند مختلف برای فروشگاه WooCommerce شما همراه است. با این حال نگران نباشید - همه چیز مدولار است، که به شما امکان می دهد از نفخ جلوگیری کنید. میتوانید دقیقاً کدام ماژولها را فعال کنید، و ماژولهای غیرفعال شده فروشگاه شما را سنگین نمیکنند. Booster for WooCommerce به هشت دسته تقسیم می شود: قیمت و ارزبرچسب دکمه و قیمتمحصولاتسبد خرید و پرداختدرگاه های پرداختارسال و سفارشاتفاکتورهای پی دی اف و بسته بندیایمیل ها و موارد متفرقهباز هم، بیش از 100 ماژول جداگانه وجود دارد، بنابراین ما نمی توانیم هر یک را فهرست کنیم. می توانید همه آنها را در اینجا مرور کنید. قیمت: نسخه رایگان در WordPress.org. نسخه Pro از 49.99 دلار شروع می شود. شما می توانید ماژول های مختلف موجود در رایگان در مقابل Pro را در این صفحه مشاهده کنید. 4. متوریکMetorik یک ابزار اتوماسیون گزارش و ایمیل برای فروشگاههای WooCommerce با یکی از زیباترین و کاربرپسندترین رابطهایی است که با آن مواجه خواهید شد. این توسط برایس آدامز، یک مهندس سابق Automattic که قبل از خروج برای راهاندازی Metorik روی پلاگین اصلی WooCommerce کار میکرد، میآید. اول از همه، Metorik گزارش WooCommerce را در مورد استروئیدها قرار می دهد. میتوانید دادههای خود را با جزئیات بررسی کنید، اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را با بخشهایی بر اساس صدها فیلتر فیلتر کنید، و حتی داشبوردهای سفارشی ایجاد کنید. اگر از WooCommerce برای عضویت در سایت استفاده میکنید، میتوانید اطلاعات مهم اشتراک مانند درآمد ماهیانه (MRR)، ریزش و غیره را نیز ثبت کنید. Metorik همچنین میتواند تمام دادههای تاریخی شما را وارد کند، به این معنی که اگر شروع به استفاده از آن کنید چیزی را از دست نخواهید داد. Metorik به عنوان یک ابزار گزارشدهی خالص شروع به کار کرد، اما برایس از آن زمان ویژگیهایی مانند: ایمیل های سبد خرید رها شدهادغامهای پشتیبانی - پروفایلهای مشتری و تاریخچه سفارشها را درست در ابزار پشتیبانی خود (مانند Zendesk یا Help Scout) یکپارچه کنید.قیمت: بر اساس حجم سفارش ماهانه فروشگاه شما. برنامه ها از 20 دلار در ماه برای 100 سفارش در ماه شروع می شود
- ۰ ۰
- ۰ نظر