جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۱۴ بازديد
در مقاله قبل به یکی از فاکتورهای اساسی در افزایش نرخ تبدیل سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی 5 عامل دیگر می پردازیم.برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی به وبکده مراجعه کنید.

 2. در مورد مخاطبان خود ذهنی باز داشته باشیداغلب، ممکن است متوجه نباشید چه کسی محصول یا خدمات شما را می‌خرد: مخاطبان اولیه جیمی، زنان شیک پوش در دهه 20 و 30 زندگی‌شان بودند. با این حال، پس از خواندن نظرات مشتریان و تماشای تصاویر افرادی که جواهرات او را در شبکه‌های اجتماعی می‌پوشند، تعجب کرد که چگونه بسیاری از نوجوانان و سالمندان از هر جنسیت جواهرات او را پوشیده‌اند.
او تحقیقاتی را در مورد این بازار جدید انجام داد و با استفاده از گروه‌های متمرکز، نظرسنجی‌های ایمیلی و مصاحبه‌ها مشخص کرد که آن‌ها چه چیزی را در مورد برندش دوست دارند و چه کاری می‌تواند برای پاسخگویی بهتر به نیازهای جواهرات آنها انجام دهد.
و یکی از مواردی که مدام ظاهر می شد، درخواست مصرف کنندگان برای حمل و نقل بین المللی بود. برای بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک، حمل و نقل به خارج از کشور شما می تواند پرهزینه باشد، اما گسترش آن به بازارهای جدید سودمند است. با در نظر گرفتن این نگرش، جیمی تصمیم گرفت حمل و نقل بین المللی را برای افزایش حضور جهانی ارائه دهد. از طریق این بهبودها، او متوجه نرخ تبدیل بالاتر و فروش بیشتر در عرض چند ماه شد.
ارائه حمل و نقل بین المللی را در نظر بگیرید و در مورد گسترش مخاطبان خود برای دستیابی به دسترسی گسترده تر فکری باز داشته باشید. جیمی با ارائه خدمات به مخاطبان وسیع‌تری از آنچه که در ابتدا تصور می‌کرد و ارائه حمل‌ونقل بین‌المللی در سایت خود، مشتریان جدیدی به دست آورد. او تلاش زیادی کرد تا مشتریان جدید احساس خوش آمد گویی کنند و تاثیر اولیه مثبت و ماندگاری از خود به جای بگذارند - و شما هم باید همین کار را انجام دهید. با مشتریان خود تماس بگیرید و صفحات رسانه های اجتماعی آنها را کشف کنید. مانند جیمی، شما باید همیشه به دنبال فرصت هایی برای درک بهتر مصرف کنندگان خود باشید. شما می توانید با توجه به آنها و نیازهای آنها، نرخ تبدیل خود را تا حد زیادی افزایش دهید.  
3. هویت برند خود را تقویت کنیدبه این فکر کنید که برند شما چگونه بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. با بازگشت به سایت جیمی، فروشگاه او فضایی سرگرم‌کننده و مد روز با رنگ‌های پر جنب و جوش دارد که به شیوه‌ای ظریف چیده شده‌اند، زیرا فکر می‌کرد این زیبایی‌شناسی برای نوجوانان و بزرگسالان جوان بسیار جذاب است. به نظر می رسد، بسیاری از افراد مسن نیز به سمت آن کشیده شده اند. مشتریان بیشتر به معنای نرخ تبدیل بالاتر است. همانطور که هرکسی شخصیت خاص خود را دارد، برند شما نیز باید این کار را انجام دهد. از برند جواهرات لوکس BVLGARI استفاده کنید. آنها هویت برند منحصر به فرد و پر زرق و برقی را از طریق یک طراحی وب مینیمالیستی ایجاد می کنند و افراد مشهور برجسته و مشتاق را در تبلیغات مجلل به نمایش می گذارند. همه چیز در برندسازی آنها سازگار است. همه چیز گران به نظر می رسداین را با یک برند جواهرات دیگر مانند کلر مقایسه کنید.
این برچسب خیابانی با استفاده از تصاویر شاد و رنگ‌های روشن و پرانرژی، مخاطبان هدف خود را در کودکان و نوجوانان پیدا می‌کند. درک اینکه مخاطبان شما چگونه هویت برند شما را دریافت می کنند بسیار مهم است. آیا زبان و تصویری که استفاده می کنید در سطح احساسی با آنها ارتباط برقرار می کند؟ آیا هر تعاملی که آنها با برند شما دارند، یک تجربه به یاد ماندنی مثبت است؟
 یکی دیگر از مزایای اجرای گروه های متمرکز با مخاطبان، تجزیه و تحلیل برند شما است. و یک هویت برند مستمر قوی، معتبر و قابل باور اعتماد مصرف کننده را ایجاد می کند. تجربه، محصول یا خدماتی را به آنها ارائه می دهد که می توانند به آنها اعتماد کنند. با این کار در کنار شما، می توانید احساس امنیت کنید که مصرف کنندگان به اندازه کافی به شما اعتماد دارند تا شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند. 4. کار را برای کاربر آسان کنیدتجربه کاربری در هر وب سایتی نقشی حیاتی دارد.
بازدیدکنندگان باید بدون زحمت از سایت شما استفاده کنند. اگر استفاده و پیمایش سایت شما آسان باشد، نرخ تبدیل شما بالا خواهد رفت. طبق گفته سازمان مشاوره و تحقیقات Forrester، "یک رابط کاربری خوب طراحی شده می تواند نرخ تبدیل وب سایت شما را تا 200٪ افزایش دهد و یک طراحی UX بهتر می تواند نرخ تبدیل را تا 400٪ ایجاد کند." خریداران همیشه باید بتوانند به راحتی کارهای معمولی مانند ایجاد حساب کاربری و چک کردن را انجام دهند. اگر دست‌اندازی در جاده وجود داشته باشد، احتمالاً برای صاف کردن چیزها به اطراف نمی‌چسبند.جیمی نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت او را از طریق آزمایش قابلیت استفاده، که شامل جمع آوری بازخورد زنده از کاربران محصولات شما است، مورد مطالعه قرار داد.
او از آنها خواست تا بررسی کنند و برای یک خبرنامه ثبت نام کنند. او نه تنها مشتریان خود را بهتر درک می کرد، بلکه متوجه شد که آنها در کجا مشکل دارند و از چه چیزی در مورد سایت او لذت می برند. ظاهراً، بسیاری از کاربران فرآیند پرداخت را در فروشگاه جواهرات او بسیار پیچیده می‌دانستند، بنابراین او آن را ساده کرد و در نتیجه تراکنش‌های کامل‌تر انجام شد. با بهینه سازی موارد زیر، باید نرخ تبدیل بالاتری کسب کنید: سایت خود را ریسپانسیو کنید،
به این معنی که می تواند با دستگاه های مختلف سازگار شودناوبری بی دردسر را پیاده سازی کنید تا کاربران بتوانند به سرعت وظایف خود را انجام دهندعملکرد جستجوی قوی با فیلترهایی برای کمک به کاربران برای محدود کردن نتایج جستجوبرای صرفه جویی در زمان و کاهش بار شناختی، وظایف کاربر مانند ثبت نام و پرداخت را ساده کنیدهمیشه مشتریان خود را برای تعامل بهتر و رضایت مشتری در نظر داشته باشید

5. عملکرد فروشگاه اینترنتی خود را بهینه کنیداگر صفحات شما چند ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شوند، کاربران پرش می کنند یا ترک می کنند. شما، من و جیمی همه سایت‌هایی را ترک کرده‌ایم که بارگیری آنها برای همیشه طول کشید. زمان بارگذاری طولانی یکی از بزرگترین تأثیرات منفی بر نرخ تبدیل است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود، زیرا باعث می شود تا برای کسانی که اتصال سریع به اینترنت ندارند، در دسترس تر باشد و بازدیدکنندگان را درگیر کند. و اولویت بندی کاربران تلفن همراه با طراحی اول موبایل را فراموش نکنید: بیش از نیمی از مصرف کنندگان آنلاین از دستگاه های تلفن همراه خود خرید می کنند.در اینجا چند نکته برای بهینه سازی زمان بارگذاری صفحه آورده شده است: اگر از یک مدیر سایت مانند Shopify، Webflow و WordPress استفاده می کنید، افزونه های غیر ضروری را حذف کنید تا زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید.تعداد عناصر تعاملی مانند تعاملات و ویدیوهای دارای کد را کاهش دهیدکد اضافی را حذف کنیداز حجم فایل های کوچکتر برای تصاویر و فیلم ها استفاده کنید، به خصوص برای کسانی که سرعت اینترنت پایینی دارند6. مشوق و پاداش ارائه دهیدهمیشه مراقب رقبای برند خود باشید. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان فشارسنج برای آنچه که به خوبی انجام می‌دهید و جایی که می‌توانید پیشرفت کنید استفاده کنید. به علاوه، شما حتی می توانید از آنها الهام بگیرید! جیمی خاطرنشان کرد که قیمت های او کمی بالاتر از رقبای خود است. . پس از کاهش آنها، او متوجه شد که قیمت رقابتی خود را حفظ می کند و جواهرات بیشتری می فروشد. مصرف کنندگان عاشق پس انداز پول هستند. جیمی با دانستن این موضوع، یک برنامه پاداش را بر اساس میزان پولی که مشتری در فروشگاه خرج می کند، اجرا کرد. به وفاداری مشتری از طریق تخفیف پاداش دهید، چه از طریق ارائه ارسال رایگان، کوپن یا برنامه های تخفیف. این باعث ایجاد روابط و اعتماد با آنها می شود و مشتریان را برای بازگشت به فروشگاه شما تشویق می کند. یک برنامه پاداش می تواند پیوند بین خریداران جدید و تکراری و برند شما را تقویت کند. چه راه فوق العاده ای برای تقویت نرخ تبدیل شما!جیمی اکنون ویژگی ها و مشوق های مختلفی را در سایت تجارت الکترونیک خود ارائه می دهد.
او پس از اجرای بخش سیاست حفظ حریم خصوصی در سایت خود، با افشای نحوه محافظت از حریم خصوصی مشتریان، اعتماد خود را با مشتریان ایجاد کرد. او همچنین یک پلتفرم پشتیبانی چت را تعبیه کرده است تا کاربران بتوانند به سرعت کمک دریافت کنند یا در مورد محصولات اطلاعات کسب کنند. و جیمی یک برنامه وفاداری و پاداش برای مشتریان بازگشتی ایجاد کرد که منجر به افزایش مصرف کنندگان ثابت شد. با ارائه حمل و نقل رایگان و گزینه های پرداخت متعدد، برند Jamie بهتر می توانست با سایر جواهرات فروشی ها رقابت کند. تعبیه توصیفات مشتریان و رسانه های اجتماعی در صفحات محصول به این معنی بود که جیمی توانست اعتبار و اعتماد بیشتری را در بین پایگاه مشتریان خود ایجاد کند. با خیال راحت از هر یک از ویژگی‌ها و ایده‌هایی که جیمی پیاده‌سازی کرده است استفاده کنید - ممکن است منجر به افزایش اندازه مناسب در نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شما شود. داستان هایی از گنجینه نرخ تبدیل-اگر به سناریوی کوچک خود فکر کنیم، می بینیم که جیمی توانسته است نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را به روش های بی شماری افزایش دهد. او با مشتریان مصاحبه کرد، بازخورد آنها را پس از انجام تست قابلیت استفاده اجرا کرد، مشوق‌ها و پاداش‌هایی ارائه کرد، سئوی خود را بهینه کرد و فرآیند پرداخت را ساده کرد. همه این عوامل منجر به افزایش فروش و مشتریان جدید و بازگشت بیشتر شد. حالا جیمی با جواهرات فروشی اش لبخند می زند و شما هم می توانید همینطور باشید. نرخ تبدیل شما می تواند کلید موفقیت سایت شما باشد. مانند دزدان دریایی که بی وقفه در جستجوی طلا هستند، همیشه به دنبال فرصت هایی برای افزایش نرخ تبدیل خود باشید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی لحظات ارزشمندی را با مشتریان خود رقم خواهید زد. آیا می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما یک تجربه کاربری یکپارچه و زیبا را ارائه دهد؟طراحان با استعداد ما از آن مراقبت خواهند کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.