چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

6 دلیل برای داشتن سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

6 دلیل برای داشتن سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۲۰ بازديد
 
در مقاله قبل به سه فاکتور اساسی در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی سه عامل ضروری دیگر خواهیم پرداخت.
 4. قوانین خود را برای سایت تجارت الکترونیک خود تعیین کنید
با راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود، این آزادی به دست می آید که مستقیماً بر سفر مشتری و تجربه کاربر تأثیر بگذارد: می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای محصول را در مکان‌های خاصی اضافه کنید.می‌توانید طرح‌بندی و ناوبری را تغییر دهید.می توانید طرح رنگ و تم وب سایت را تغییر دهید.می توانید محل قرارگیری دکمه و متن را ویرایش کنید.شما می توانید داستان شرکت خود را بگویید.می توانید یک وبلاگ اضافه کنید.شما می توانید مشتریان خاصی را معرفی کنید.مهمتر از همه، لازم نیست نگران ظاهر شدن محصولات رقبا در کنار محصولات شما مانند بازار باشید.
سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که وب سایت خود را با دسته بندی محصولات واضح، توضیحات محصول، تصاویر محصول و سایر ویژگی های تجارت الکترونیکی سازماندهی کنید که به صاحبان فروشگاه یک راه حل طراحی تجارت الکترونیک سفارشی می دهد. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چگونه محصولات را گروه بندی و قیمت گذاری کنید و آیا می خواهید ارسال رایگان ارائه دهید یا خیر.
ارائه چیزی به صورت رایگان در فرآیند تسویه حساب می تواند بر رفتار مصرف کننده آنلاین تأثیر بگذارد، زیرا مشتریان می خواهند باور کنند که معامله خوبی دریافت می کنند. با وب‌سایت خودتان، آزمایش این نوع پیشنهاد آسان‌تر است، زیرا هیچ قانون یا مقررات سخت‌گیری وجود ندارد که باید از آن پیروی کنید. همچنین لازم نیست نگران تأثیر این تغییرات بر تبدیل‌هایتان باشید، زیرا مانند یک بازار، درصدی از هر فروش را به شخص ثالث بدهکار نیستید. با یک وب سایت، شما در نهایت ویترین فروشگاه خود را کنترل می کنید و می توانید آنچه را که برای کسب و کار آنلاین شما مفید است آزمایش و تأیید کنید.
 5. با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک plug-and-play هرگز آسان‌تر نبوده است 
با ظهور پلتفرم های تجارت الکترونیک خارج از جعبه مانند Shopify، Magento، Squarespace و WooCommerce، ایجاد یک وب سایت می تواند یک فرآیند بسیار ساده و سریع باشد. با افزونه های فروشگاه ساز که اداره کسب و کار کوچک شما را آسان تر از همیشه می کند. می‌توانید جزئیات خود را وارد کنید، از بین قالب‌های رایگان یا ارزان انتخاب کنید، و تجربه خریدی را که می‌خواهید برای مشتریانتان در زمان واقعی با سازندگان سایت ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های فروشگاه تجارت الکترونیک را به دلخواه خود بکشید و رها کنید.
 بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی که امروزه در دسترس هستند میزبانی می‌شوند و نگهداری آنها آسان است، بدون نیاز به توسعه‌دهنده وب یا تیم طراحی. این ابزارهایی که خودتان انجام می دهید، به روز رسانی محتوا، افزودن محصولات و سایر تنظیمات را به تنهایی آسان می کند. هنگامی که وب سایت شما راه اندازی و اجرا می شود، حتی می توان به راحتی آن را با نرم افزارهای دیگری که استفاده می کنید ادغام کرد. یک مثال رایج، اتصال پلت فرم تجارت الکترونیک خود به سیستمی است که برای مدیریت انجام سفارش استفاده می کنید. اگر انجام کار را به 3PL برون سپاری کنید، این می تواند جریان اطلاعات را ساده کند و نیازی به ارسال سفارشات خود به 3PL در هر روز از بین ببرد. این بدان معناست که فروشگاه شما به‌طور خودکار سفارش‌ها را به ارائه‌دهنده خدمات شما ارسال می‌کند تا فرآیند برداشت، بسته‌بندی و ارسال را آغاز کند.
 6. کمپین های بازاریابی خلاقانه را اجرا کنید
فقط به این دلیل که شما وب سایت خود را دارید به این معنی نیست که مشتریان به طور خودکار به سمت شما می آیند. هنگامی که یک فروشگاه دارید، باید برای جذب خریداران به آنجا کار کنید. اولین قدم برای جذب مشتری، هدایت ترافیک به سایت شما از طریق ترکیبی از استراتژی های سئو و حضور آنلاین قوی در رسانه های اجتماعی است. راه اندازی کمپین های مناسب همیشه آسان نیست.
با این حال، با روش هایی که می توانید مردم را وادار به پیدا کردن و خرید از شما کنید، انعطاف بسیار بیشتری دارید. کسب و کارهای تجارت الکترونیک می توانند استراتژی بازاریابی خود را متناسب با مخاطبان و عادات خرید خاص خود سفارشی کنند. برخی از تاکتیک‌های رایج شامل استفاده از تبلیغات فیس‌بوک و گوگل برای دستیابی به مخاطبانتان است. همچنین می توانید با تحقیق و ترکیب کلمات کلیدی که افراد برای جستجوی راه حلی مانند شما استفاده می کنند، برای وب سایت خود محتوا ایجاد کنید.
شما این توانایی را دارید که تبلیغات یا فروش فوری برای ایجاد علاقه و هدف قرار دادن مجدد خریداران قبلی انجام دهید. به گفته کلاچ، 37 درصد از خریداران می گویند که تخفیف ها یا کوپن ها می توانند آنها را به وب سایت های خرده فروشان بازگردانند. به طور کلی، راه‌های بی‌شماری برای جذب افراد به برند شما وجود دارد - از ایجاد ویدیو گرفته تا اجرای یک مسابقه - که می‌تواند منجر به فروش شود.
 نتیجه گیری 
داشتن وب سایت خود بخش مهمی از استراتژی تجارت الکترونیک شما است. این یک راه عالی برای رشد نام تجاری خود، به دست آوردن مشتریان وفادار، به دست آوردن بینش های جدید و خلاقیت در بازاریابی است.
با این حال، تکیه بر یک کانال واحد برای تمام فروش های شما نیز می تواند مشکل ساز باشد. تنوع بخشیدن به محل فروش آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان جدید دست پیدا کنید، به خصوص که تجارت الکترونیک رقابتی تر می شود. اگر به یک شریک برای کمک به انجام سفارشات تجارت الکترونیک از فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید، ShipBob را بررسی کنید. ShipBob سفارشات را برای وب سایت ها و بازارها از طریق یکپارچه سازی مستقیم انجام می دهد. با چند کلیک، می توانید پلت فرم تجارت الکترونیک خود را بدون نیاز به کدنویسی به ShipBob متصل کنید. سپس، ShipBob سفارشات شما را در شبکه انبارهای خود واقع در بزرگترین شهرهای ایالات متحده انجام می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.