دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چک لیست بازطراحی سایت (قسمت سوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

چک لیست بازطراحی سایت (قسمت سوم)

۲۰ بازديد
 
در مقالات قبل به 7 فاکتور از چک لیست بازطراحی سایت پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله 5 عامل مهم دیگر از چک لیست ریدیزاین سایت را بررسی خواهیم کرد.
 
مرحله 8: الهام بخش و رقابت را تجزیه و تحلیل کنید
در حالی که روی استراتژی خود کار می کنید، می توانید به طراحی نیز فکر کنید (در نهایت!).
 
انجام این کار هوشمندانه است زیرا 1) روند را سرعت می بخشد و 2) استراتژی باید طراحی را دیکته کند. اما طراحی می‌تواند عملکرد را دیکته کند (به عنوان مثال، ما می‌دانیم که ماژول قیمت‌گذاری در صفحه می‌خواهیم، ​​و یک طراح UX عالی در مورد بهترین راه برای ارائه آن ورودی خواهد داشت).
 
توصیه می کنم در دو یا سه وب سایت رقیب و همچنین یک یا دو وب سایت خارج از صنعت خود غواصی عمیق انجام دهید. این به شما دیدی از استانداردهای صنعت و همچنین جایی که می‌توانید چیزها را کمی تغییر دهید (تا زمانی که به نفع کاربر باشد) به شما می‌دهد.
 
جمع آوری این دارایی ها همچنین به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک تیم درباره عناصر و سبک های بصری که می خواهید ترکیب کنید بحث کنید. این در نهایت کمک می کند تا تأیید کنید که کل تیم شما در جهت بصری طراحی مجدد شما همسو هستند و با اهداف کلی پروژه همسو هستند.
برای اطلاع از هزینه بازسازی سایت اینجا کلیک کنید.

 
هنگامی که به دنبال الهام هستید، سعی کنید به سوالاتی مانند:
 
بازدیدکننده هنگام بازدید از سایت شما چه احساسی باید داشته باشد؟
سایت جدید شما چه ابزارها و ویژگی های جدیدی باید داشته باشد؟
از چه نوع تصاویر و گرافیکی باید استفاده کنید؟
همانطور که برای سایت جدید خود الهام می گیرید، مطمئن شوید که عناصر مختلفی را که دوست دارید ذخیره می کنید. بهترین راه برای انجام این کار، قرار دادن یک تابلوی خلق و خوی است که تیم شما در مرحله طراحی طراحی مجدد شما به آن ارجاع دهد.
برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی به وبکده مراجعه کنید.
 
اگر با تابلوهای خلق و خوی آشنا نیستید، آنها را به عنوان کلاژی از تصاویر و متن های مختلف در نظر بگیرید که به صورت بصری مسیری را که می خواهید طرح های خود را ببرید توضیح دهید.
 
تابلوی خلق و خوی می‌تواند شامل مواردی مانند سبک‌های تایپوگرافی، نمونه‌های طرح‌بندی، پردازش تصاویر، نمادنگاری، پالت‌های رنگی یا حتی کل وب‌سایت‌ها باشد.
تعداد زیادی پلتفرم مختلف وجود دارد که به شما در ایجاد تابلوهای خلق و خوی کمک می کند. می‌توانید از ابزارهای رایگانی مانند Pinterest یا Canva استفاده کنید یا برای تجربه‌ای برتر با گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، می‌توانید از ابزارهای پولی مانند Invision Boards نیز استفاده کنید.
 
هر ابزاری که استفاده می کنید در نهایت به شما و تیم شما بستگی دارد. فقط مطمئن شوید که الهاماتی که جمع آوری می کنید را مستند می کنید.
 
مرحله 9: محتوای خود را بسازید
یکی از سخت ترین کارهایی که تیم ها در طول طراحی مجدد انجام می دهند، تمرکز روی محتوا پس از طراحی است.
 
برای تیم‌ها آسان است که بیش از حد مشتاق باشند و بخواهند مستقیماً وارد طراحی شوند تا بتوانند شروع کار سخت خود را ببینند. به علاوه، بیایید صادق باشیم، این معمولا سرگرم کننده ترین بخش است.
 
آنها تصور می کنند، "ما فقط محتوا را بعد از آن می نویسیم و آن را در طرح هایی که ایجاد کرده ایم قرار می دهیم."
 
این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید در طراحی مجدد وب سایت مرتکب شوید.
 
این افراد را به این ذهنیت سوق می دهد که محتوا بیشتر یک فکر بعدی است که همیشه می تواند بعدا انجام شود.
 
ناگفته نماند که تلاش برای تقویت محتوا در یک طرح موجود، عناصری را ایجاد می کند که به ندرت به درستی در یک راستا قرار می گیرند و معمولاً شما را مجبور می کنند یا اصلاحات پیش بینی نشده در طراحی انجام دهید یا کیفیت محتوای خود را قربانی کنید.
 
محتوای شما همیشه باید چیدمان صفحات وب سایت شما را دیکته کند. طراحی به منظور ارتقای پیام شما است، نه اینکه حواس شما را از آن منحرف کند یا بر آن غلبه کند.
 
بسیاری از مردم به رویکرد اول طراحی گرایش دارند زیرا مطمئن نیستند که هنگام ایجاد محتوای خود از کجا شروع کنند. مثل نگاه کردن به یک لوح خالی است.
 
خوشبختانه، لازم نیست این احساس را داشته باشید.
 
اینجاست که استراتژی های صفحه وارد عمل می شوند. پس از تکمیل چارچوب StoryBrand و BrandScript، توصیه می‌کنیم استراتژی‌های صفحه ایجاد کنید که نشان دهد داستان چگونه در صفحه قرار می‌گیرد.
 
به مواردی مانند مکان‌هایی که فراخوان برای اقدام برای محتوای ممتاز می‌توان معرفی کرد، پرسش‌های متداول و مکان‌هایی که محتوای وبلاگ/مرکز یادگیری را می‌توان معرفی کرد، توجه داشته باشید. این طراحی را هدایت می کند.
 
با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه صفحات به استراتژی نیاز ندارند.
 
مردم باید فقط روی 20 درصد وب سایت خود تمرکز کنند که 80 درصد از تبدیل ها را هدایت می کند (به عنوان مثال، صفحه اصلی، قیمت، جزئیات خدمات/محصول، و یک صفحه فرود مستقیم در انتهای قیف). صفحاتی از این دست مسیر اصلی را که کاربران را از بالا به پایین قیف می برد مشخص می کنند.
برای سازماندهی این صفحات می توانید از ابزارهایی مانند Trello یا GatherContent استفاده کنید.
 
با سازمان‌دهی صفحات خود در بخش‌های کار قابل مدیریت‌تر، شروع به ایجاد قاب‌های محتوایی کنید که دقیقاً محتوای و اطلاعاتی را که باید در هر صفحه وجود داشته باشد، تجزیه می‌کند.
 
این به شما کمک می کند تا روی داستانی که برای هر صفحه می گویید تمرکز کنید و احساس نگاه کردن به یک صفحه خالی را درمان کنید.
 
هنگام ایجاد محتوای خود مطمئن شوید که دائماً به دنبال فرصت هایی برای آموزش بازدیدکنندگان خود هستید.
 
یک تمرین ساده برای اینکه ببینید چقدر به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهید، طوفان فکری 25 سؤالی است که دائماً از خریداران درباره محصول یا خدمات خود می‌شنوید. مطمئن شوید که به این سؤالات در صفحات سایت جدید خود پاسخ می دهید.
 
همچنین به دنبال فرصت هایی باشید تا موارد زیر را در محتوای خود بگنجانید:
 
ابزارهای خود انتخابی
محتوای ممتاز مانند کتاب‌های الکترونیکی، کاغذهای سفید و راهنمای خرید
ویدئو
اثبات اجتماعی مانند توصیفات، نظرات مشتریان و مطالعات موردی
اینها دارایی های قدرتمندی هستند که می توانند برای آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه استفاده شوند و آنها را در فرآیند خرید حفظ کنند.
 
اگر وسوسه شدید که رویکرد اول محتوا را نادیده بگیرید، فقط به یاد داشته باشید که در حالی که اولین برداشت یک شخص از یک وب سایت بر اساس تصاویر است، محتوای قوی و مفید است که او را درگیر می کند و بیشتر می خواهد.
 
مرحله 10: شروع به طراحی کنید
من به عنوان یک طراح، کمی تعصب دارم، اما این بهترین بخش است. اکنون زمانی است که هفته های سخت کوشی شما جان گرفته و شروع به شکل گیری می کند.
 
ممکن است وسوسه انگیز باشد که وارد شوید و شروع به طراحی همه صفحات خود کنید، اما در عوض، باید آن را آهسته پیش ببرید و مطمئن شوید که در طول مسیر بازخورد و خرید دائمی دریافت می کنید.
 
استفاده از ابزارهایی مانند InVision یا Zeplin می تواند به ساده سازی بازخورد شما کمک کند و روند طراحی را بسیار مشارکتی تر کند. هر دو ابزار طراحی با اکثر برنامه های طراحی امروزی ادغام می شوند.
 
محبوب ترین راه برای شروع فرآیند طراحی، ایجاد وایرفریم است. اینها می توانند طرح های سیاه و سفید ساده ای باشند که نشان می دهد چگونه می خواهید محتوا را در هر صفحه قرار دهید.
Wireframes شما را بر روی محتوا متمرکز می کند و به شما امکان می دهد تا مطمئن شوید که محتوا را به بهترین شکل ممکن منتشر می کنید.
 
هنگامی که برای ایجاد طرح های تمام صفحه آماده هستید، با طراحی سه یا چهار بخش اول یک صفحه با تاثیر بالا (من دوست دارم با صفحه اصلی شروع کنم) شروع کنید و سپس طرح را برای بازخورد به تیم بازگردانید.
 
این می تواند با اطمینان از اینکه طراحی شما در جهت درست پیش می رود، در زمان و تجدید نظرهای غیر ضروری در طولانی مدت صرفه جویی کند.
 
هنگامی که تیم شما به طور کامل در جهت طراحی هماهنگ شد، به مسابقات می روید. راه خود را در هر صفحه دنبال کنید، مطمئن شوید که بازخورد و خرید مداوم از تیم دریافت می کنید.
 
مرحله 11: سایت خود را توسعه دهید
توسعه معمولاً آخرین مرحله برای هر طراحی مجدد است و چک لیست طراحی مجدد وب سایت ما تفاوتی ندارد.
 
برای رسیدن به این مرحله فرآیند طولانی بوده است، بنابراین اضطراب زیادی وجود دارد که می تواند همراه با این مرحله باشد، اما توسعه عجله می تواند دستور العملی برای فاجعه و تاخیر باشد.
 
زمان کافی را برای کدنویسی تمیز سایت، با پیروی از بهترین شیوه های سئو و صنعت – و همچنین طرحی که عاشق آن شده اید، اختصاص دهید.
 
در این مرحله، تیم شما، داخلی یا خارجی، مدل‌های طراحی مسطح ایجاد شده را به HTML، CSS و زبان‌های دیگر منتقل می‌کند.
 
همانطور که صفحات توسعه می یابند، مطمئن شوید که عملکرد مرورگر متقابل را بررسی می کنید تا از تجربه یکنواخت برای همه کاربران اطمینان حاصل کنید. این به شما آرامش می دهد که مهم نیست از چه مرورگری استفاده می شود، سایت شما دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده نمایش داده می شود و همچنین تضمین می کند که کاربران شما یک تجربه کاملاً بهینه را دریافت می کنند.
 
همین امر در مورد دستگاه های تلفن همراه نیز صدق می کند. بررسی اندازه های مختلف صفحه نمایش زمان می برد.
معمولاً این ایده خوبی است که محبوب ترین دستگاه ها را تعیین کرده و آنها را آزمایش کنید. گوگل آنالیتیکس می تواند به شما کمک کند. این به شما یک عکس فوری واقعی از ظاهر سایت شما در دستگاه‌های مختلف می‌دهد و دوباره تجربه کاربری ثابتی را تضمین می‌کند که کسی را ناامید نمی‌کند.
 
مرحله 12: سایت جدید خود را راه اندازی کنید!
 
تو موفق شدی! پس از ماه ها ممیزی، برنامه ریزی، طراحی و توسعه، بالاخره آماده راه اندازی سایت جدید خود هستید. این فوق العاده هیجان انگیز است!
 
قبل از راه‌اندازی، مطمئن شوید که قبل از راه‌اندازی سایت خود را بررسی کرده‌اید تا تأیید کنید که همه چیز در سایت جدیدتان مرتب و آماده است. بررسی قبل از راه اندازی شما باید شامل موارد زیر باشد:
 
بررسی پیوندهای خراب
اطمینان حاصل کنید که تغییر مسیرهای 301 شما آماده است
بررسی صحت توضیحات متا و عنوان صفحه برای هر صفحه
بررسی تصاویر شکسته یا گم شده
بررسی مجدد همه این موارد نه تنها شما را از سردرد آینده ناشی از عجله در تلاش برای رفع مشکلات پس از راه‌اندازی نجات می‌دهد، بلکه انتقال آرامی را برای افراد از استفاده از وب‌سایت قدیمی به استفاده از وب‌سایت جدید تضمین می‌کند.
 
در مرحله بعد، من همچنین توصیه می کنم قبل از راه اندازی یک ممیزی سایت Semrush انجام دهید و آن را با آنچه در ابتدای فرآیند طراحی مجدد خود انجام دادید مقایسه کنید. مهم است که بتوانید سلامت سایت را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که هیچ چیزی در طول طراحی مجدد کمتر موثر واقع نشده است.
 
وقتی مثبت اندیشید که همه چیز آماده است، آن سایت را به صورت زنده بفرستید و برای خود نوشیدنی بریزید!
بلافاصله پس از راه اندازی، مطمئن شوید که همه صفحات به درستی رندر می شوند، کدهای تجزیه و تحلیل و ردیابی نقشه حرارتی شما در جای خود قرار دارند، و نقشه سایت جدید خود را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کرده اید.
 
بنابراین اکنون می توانید به عقب برگردید و سرنخ ها را تماشا کنید. اما کار شما تمام نشده است.
 
آزمایش ها را برنامه ریزی کنید، سپس بشویید و تکرار کنید
وب سایت کاملاً جدید شما توسعه یافته و راه اندازی شده است، اما سرگرمی در اینجا متوقف نمی شود. اکنون باید شروع به جمع آوری و بررسی داده های کاربری خود در طرح های جدید کنید.
 
با تیم خود برای برنامه‌ریزی آزمایش‌هایی برای آزمایش طرح‌بندی‌ها یا ویژگی‌های مختلف A/B همکاری کنید
 
بهبود سفر کاربر ابتدا روی مهمترین صفحات وب سایت خود تمرکز کنید و مراحل 6-11 را هر چند بار که لازم است طی کنید تا در نهایت به اهداف خود برسید - و سپس موارد جدید را تعیین کنید!
 
گزارش هایی ایجاد کنید، چه در HubSpot، Google Data Studio، Marketo یا پلتفرم دیگری، تا به شما کمک کند عملکرد خود را ببینید. شخصی در بازاریابی باید بتواند معیارهای قبل از راه اندازی را با معیارهای پس از راه اندازی مقایسه کند. بنچمارک کردن سرنخ ها، نرخ تبدیل، رتبه بندی کلمات کلیدی، سرعت سایت و سلامت سایت اهمیت ویژه ای دارند.
 
این آزمایش‌ها و تغییرات بعدی که در نتیجه ایجاد می‌کنید تنها به بهبود تجربه کاربری، تولید سرنخ و اثربخشی کلی وب‌سایت شما کمک می‌کند.
 
به یاد داشته باشید، آماده سازی کلیدی است
این چک لیست طراحی مجدد وب سایت ما است! دنبال کردن آن از طریق کتاب همیشه آسان نیست، به خصوص زمانی که ضرب الاجل های تنگ یا محدودیت های زمانی وجود دارد. با این حال، دنبال کردن آن تا جایی که می‌توانید به دقت به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت جدید خود را به ماشینی که همیشه می‌خواستید، منجر به ترافیک و تولید سرب کنید، تبدیل کنید.
 
به یاد داشته باشید، زمانی که به شروع یک پروژه طراحی مجدد فکر می کنید، اولین قدم این است که همیشه ارزیابی کنید که چرا می خواهید سایت خود را دوباره طراحی کنید. مطمئن شوید که دلیل درستی پشت تصمیم شما وجود دارد.
 
از اینجا، موفقیت طراحی مجدد شما به اختصاص زمان مناسب به آماده سازی و برنامه ریزی بستگی دارد.
 
اطمینان حاصل کنید که چیزهایی مانند دارایی‌های فعلی را که باید با آنها کار کنید، چه بخش‌هایی از سایت را می‌خواهید بهبود ببخشید و چه اهدافی را دنبال می‌کنید تا ببینید آیا طراحی مجدد شما موفق بوده است را درک می‌کنید.
 
این مراحل را دنبال کنید و نمی توانید اشتباه کنید.
 
آیا بازاریابی ورودی را پیاده سازی می کنید و می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی شما تنظیم شده است؟ دوره آموزشی ما را با عنوان Elements of a Great They Ask, You Answer وب سایت را بررسی کنید تا یک وب سایت بازاریابی ورودی عالی چگونه به نظر می رسد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.