چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چطور یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

چطور یک محتوای سئو شده بنویسیم؟

۳۱ بازديد
هر کسی می‌تواند مقاله بنویسد، اما برای نوشتن مقالات بهینه‌شده سئو نیاز به تمرین خاصی دارد.
 
در این مقاله نکاتی را برای نوشتن مقالات بهینه شده با سئو به اشتراک می گذارم که در موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهند داشت.
من چندین وبلاگ را اجرا می کنم و چندین نویسنده داریم که شبانه روز کار می کنند تا این سایت ها را با محتوای تازه و با کیفیت به روز نگه دارند. با این حال، گاهی اوقات کیفیت ممکن است کاهش یابد (که معمولاً به دلیل کمبود دانش اتفاق می افتد).
برای آگاهی از تعرفه سئو سایت و تولید محتوای متنی با مشاورین وبکده تماس بگیرید.
هر پست وبلاگ از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو مانند یک صفحه وب است و می توانید هر پست را با کلمات کلیدی خاصی برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
 
هنگام نوشتن این مقالات سئو دوستانه، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 
هر زمان که نویسنده جدیدی را برای کار در یکی از وبلاگ‌هایمان استخدام می‌کنم، باید ورودی‌ها و چک‌لیست‌های دستی به او بدهم تا به آنها در نوشتن مقالات بهتر کمک کنم. جدای از انتخاب موضوعات، یک چک لیست کامل سئو وجود دارد که باید رعایت شود.
همچنین، توجه داشته باشید که در این پست من به تحقیق کلمات کلیدی نمی پردازم زیرا به یک پست مفصل نیاز دارد.
 
چگونه یک مقاله سئو شده بنویسیم؟
 مرحله 1- با تحقیق شروع کنیداگر واقعاً می‌خواهید بدون تحقیق تفاوتی برای خود یا مشتریانتان ایجاد کنید، به سادگی در تاریکی عکس می‌گیرید. در این مرحله می‌خواهید چند مورد را مشخص کنید: کلمه کلیدی به هدفطول مقالهنوع مقالهمقالات موجود را برای طرح کلی تجزیه و تحلیل کنیدمردم هم سوال می پرسندبه خودتان لطف کنید و ابتدا ابزاری مانند SEMrush دریافت کنید. SEMrush آزمایشی رایگان ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا در مورد موضوع خود تحقیق بهتری داشته باشید و به بهینه سازی مناسب کلمه کلیدی کمک کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید کلمه کلیدی مناسبی که باید هدف قرار دهید چیست.

 مرحله 2- نوع محتوا: هدف جستجوی کلمه کلیدیهمچنین، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در جستجوی گوگل قرار دهید تا ببینید در حال حاضر چه نوع مقالاتی رتبه بندی می شوند. این بخشی از تحقیق است و به شما کمک می‌کند بفهمید که گوگل چه نوع مقاله‌ای را برای چنین پرسش‌هایی بهتر می‌داند. ممکن است متوجه الگوی خاصی در نتیجه جستجو شوید. به عنوان مثال، درخواست‌های خاص فقط فهرست‌هایی را که در تصویر زیر نشان داده شده است نشان می‌دهند:
مرحله 3- طول مقاله را بی‌حرکت بیابیداز یک دستیار نوشتن SEMrush برای شناسایی محدودیت کلمات بیکار که باید برای افزایش شانس خود برای رتبه بندی در صفحه اول داشته باشید، استفاده کنید. برای استفاده از این، به داشبورد SEMrush وارد شوید (14 روز آزمایش رایگان را از اینجا دریافت کنید)در زیر صفحه و فناوری سئو > قالب محتوای سئوهمانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، میانگین کلمه صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظر من 2182 است. من طبیعتاً مطمئن می شوم که مقاله بهینه سازی شده سئو من باید حداقل 2100 کلمه باشد. من در واقع در راهنمای قبلی خود در مورد "محتوای طولانی برای SEO" در مورد این عمیق صحبت کرده ام. بسیار خوب، هنگامی که ما با این داده ها آماده شدیم، اکنون زمان ایجاد یک طرح کلی است. 10 نتیجه برتر را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود تجزیه و تحلیل کنید. می‌دانم که این کارها بسیار زیاد است، اما باز هم، اگر هدف شما کسب رتبه 1 در جستجو است، باید این گام‌های اضافی را بردارید تا متمایز شوید. بر اساس درک خود، یک طرح کلی از محتوای خود ایجاد کنید. زمان خوبی برای یادگیری طوفان فکری و طرح کلی از این راهنمای رایگان است. 
مرحله 4- از قسمت People also ask گوگل استفاده کنیدکلمه کلیدی مورد نظر خود را در جستجوی گوگل جستجو کنید، بخشی به نام "مردم نیز می پرسند" را نشان می دهد.سوالاتی را که با هدف مقاله شما منطقی هستند انتخاب کنید و در مقاله خود به آنها پاسخ دهید. اما، در اینجا متوقف نشوید، زیرا وقتی روی یکی از سؤالات کلیک می کنید، گوگل سؤالات بیشتری را بعد از آن اضافه می کند.این یک راه هوشمند برای اطمینان از اینکه محتوای بهینه شده سئوی شما به سوالاتی که مردم به دنبال آن هستند پاسخ می دهد است. بسیار خوب، اکنون زمان آن است که شروع به نوشتن و بهینه سازی مقاله خود برای سئو کنید. در حال حاضر، من از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می کنم و حتی اگر از چیز دیگری استفاده می کنید، نکات بعدی در مورد کپی رایتینگ SEO برای شما قابل اجرا است. اگر هر مرحله خاصی برای شما منطقی نیست، بخش نظرات ما را بررسی کنید زیرا پر از سوالات و پاسخ های مفید است.
 1. عنوان پست و عنوان متاابتدا باید تفاوت بین عنوان پست و عنوان متا را درک کنید. عنوان پست: خواننده شما چگونه عنوان پست را در وب سایت شما می بیند.عنوان متای پست: چگونه موتورهای جستجو پست شما را در نتایج جستجو نشان می دهند.اگر عنوان متا را در تنظیمات سئو خود مشخص نکرده باشید، عنوان پست شما به عنوان عنوان متا در نظر گرفته می شود. مهم است که کلمات کلیدی خود را در عنوان متا داشته باشید.شما می توانید بیشتر در مورد این در اینجا بخوانید: چگونه عنوان پست را برای خوانندگان و موتورهای جستجو بهینه کنیمنکته حرفه ای: عنوان پست خود را کمتر از 66 کاراکتر نگه دارید. 
2. توضیحات متا پست
هر افزونه سئو وردپرس به شما امکان می دهد توضیحات متا را به یک پست اضافه کنید. این توضیحات نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارند. توضیح متا را به عنوان یک نسخه فروش برای پست وبلاگ خود در نظر بگیرید: در 156 کاراکتر، باید کلمات کلیدی خود را اضافه کنید و توضیحی ایجاد کنید که به اندازه کافی اغوا کننده باشد تا کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند.اگر در گذشته توضیحات متا را اضافه نکرده اید، باید بلافاصله شروع به انجام آن کنید. مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا اضافه کنید و آن را هدفمند کنید.توضیحات متا بسیار مهم هستند. شما باید به هر یک از پست های منتشر شده قبلی خود که دارای توضیحات متا نیستند برگردید و یکی را اضافه کنید. با بهینه سازی توضیحات متا پست خود، اطمینان حاصل می کنید که هر پستی که می نویسید دارای پتانسیل ایجاد حداکثر ترافیک به سایت شما است. گوگل هر پست وبلاگ را به عنوان یک صفحه وب متفاوت می بیند، بنابراین شما می توانید هر پست را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید. توضیحات متا مکان های خوبی برای قرار دادن کلمات کلیدی هستند.
 3. ویژگی Alt Imageگوگل نمی تواند تصاویر را بخواند. متن نحوه تشخیص تصویر توسط گوگل است.برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو می توانند بفهمند یک تصویر در مورد چیست، باید مطمئن شوید که از نام های مناسب تصاویر استفاده کنید. بسیاری از افراد با آپلود تصاویر با نام هایی مانند image001.jpg اشتباه می کنند. این یک اشتباه بزرگ است!هنگام نامگذاری یک تصویر، نام مربوط به خود تصویر را حفظ کنید. به عنوان مثال، اگر از داشبورد AdSense اسکرین شات بگیرید و نام آن را AdSense بگذارید، هدف قرار نمی گیرد. در عوض، باید از نامی مانند «AdSense-dashboard» استفاده کنید. به این ترتیب، هنگامی که افراد در جستجوی تصویر گوگل، تصویری را جستجو می کنند، در یکی از پست های وبلاگ ما روی تصویری قرار می گیرند. همیشه می توانید هنگام آپلود یک تصویر، ویژگی های alt را به صورت دستی اضافه کنید. من هنگام استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر تصویر (و همچنین هنگام نامگذاری یک تصویر) نتایج مثبتی دیده ام، بنابراین حداقل باید از کلمات کلیدی در متن جایگزین تصویر خود استفاده کنید.
 4. Interlink و Anchor Textهنگام نوشتن یک پست جدید، همیشه ایده خوبی است که به پست های وبلاگ قدیمی پیوند دهید تا خوانندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما بمانند و همچنین موتورهای جستجو بتوانند دوباره این پست های قدیمی را بررسی کنند. این به ناوبری بهتر سایت شما کمک می کند که نرخ پرش - یکی دیگر از عوامل مهم SEO - را کاهش می دهد. هنگامی که به یکدیگر پیوند می دهید، باید از تکنیک متن لنگر استفاده کنید. به عبارت ساده، هنگامی که به یک پست وبلاگ لینک می دهید، گزینه ای برای افزودن پیوند و عنوان می بینید. اطمینان حاصل کنید که عنوان پست را با کلمات کلیدی اصلی پستی که به آن پیوند می دهید پر کنید. 
5. پیوند یکتا را بهینه کنیدکلماتی مانند حروف اضافه و بسیاری دیگر که در اینجا فهرست شده اند توسط موتور جستجو نادیده گرفته می شوند را از پیوند یکتا حذف کرده و تا جای ممکن آن را کوتاه کنید. عناوین پست ما معمولا حاوی تعداد زیادی از کلمات توقف هستند. به عنوان مثال، وقتی پستی با عنوان می نویسیم: 3 راه برای ایجاد یک طرح تجاری وبلاگپیوند ثابت پست ما، به طور پیش فرض، این خواهد بود: domain.com/3-ways-to-a-a-blog-business-plan.html"to" و "a" کلمات توقف در مثال بالا هستند. می‌توانید روی ویرایش پیوند ثابت کلیک کنید و پیوند ثابت را به «blog-business-plan» تغییر دهید، بنابراین کلمات توقف را حذف کنید.
 6. تگ های H1، H2، H3استفاده از تگ های عنوان مناسب یکی دیگر از جنبه های مهم کپی رایتینگ SEO است. شما نباید یکی از مهمترین جنبه های سئو را نادیده بگیرید: استفاده از تگ های مناسب H1، H2 و H3.به‌طور پیش‌فرض، در هر تم بهینه‌سازی شده برای سئو، عنوان پست از تگ عنوان H1 استفاده می‌کند. بنابراین برای عنوان فرعی بعدی، می توانید از یک عنوان H2 و سپس یک عنوان H3 و غیره استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که از تگ های عنوان مناسب برای نوشتن سئوی موثر استفاده کنید، به خصوص زمانی که در حال نوشتن یک پست طولانی هستید. لطفاً برای درک بهتر نحوه استفاده از برچسب‌های عنوان در پست‌های وبلاگ، به برچسب‌های عنوان برای SEO مراجعه کنید. 
با توجه به جامعه سئو، ایده خوبی است که از کلمات کلیدی خود در تگ های H1، H2 و H3 استفاده کنید. در زمان ایجاد طرح کلی خود (در مرحله تحقیق)، باید تصمیم بگیرید که تگ های عنوان شما چه باشد. چک لیست نهایی: تحقیق برای کلمه کلیدیمحدودیت کلمات مناسب را مشخص کنیدجستجوی گوگل برای یافتن قالب مناسب برای مقاله خودبا تجزیه و تحلیل 10 نتیجه برتر، یک طرح کلی ایجاد کنیدفهرستی از سؤالات را از بخش «مردم هم می پرسند» جستجو تهیه کنیدعنوان پست برای خوانندگان و عنوان متا برای موتور جستجو (کلمات کلیدی در عنوان).توضیحات متا را ارسال کنید (آن را برای CTR بهتر بهینه کنید و یک بار از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید).متن جایگزین تصویر (از کلمه کلیدی استفاده کنید).با استفاده از متن لنگر خوب، درون یک پست به هم پیوند دهید.ارسال پیوند ثابت (حذف کلمات توقف از پیوند ثابت).از تگ های عنوان مناسب (کلمات کلیدی در تگ های H1، H2، H3  ) استفاده کنید.
 
منبع: https://www.shoutmeloud.com/write-seo-content.html
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.