جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۸ بازديد
در قسمت قبل چند نکته از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را بیان کردیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی نکات لازم دیگر می پردازیم.
 وب سایت خرید آنلاین خود را ایجاد کنید
قبل از ایجاد سایت فروشگاهی خود، مطمئن شوید که یک برنامه محکم دارید. زمان و منابعی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید و مرحله به مرحله روند خود را روشن کنید. به نام دامنه خود و قیمت محصولات خود فکر کنید. ارائه دهنده میزبانی وب و پلتفرم تجارت الکترونیکی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. انتخاب‌هایی که باید انجام دهید بی‌پایان هستند، بنابراین ما چند نکته را ارائه کرده‌ایم که باید در طول فرآیند راه‌اندازی یک وب‌سایت خرده‌فروشی در نظر داشته باشید. طرحاطمینان حاصل کنید که سایت فروشگاهی شما طراحی چشم نوازی دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که مشتری جذب خواهید کرد. علاوه بر این، مطمئن شوید که طراحی شما در تلفن همراه به اندازه رایانه رومیزی چشم نواز باشد. امروزه بسیاری از مردم با تلفن های همراه خود مرور و خرید می کنند و شما می خواهید مطمئن شوید که در رقابت جلوتر هستید.
 ویژگی های فروش
شما می توانید فروش و تخفیف هایی را در سایت فروشگاهی خود داشته باشید که می تواند بازدید کننده مردد را متقاعد کند. - مطمئن شوید که چندین گزینه پرداخت برای مطابقت با ترجیحات مشتریان دارید. با ساختار کارمزد خود شفاف باشید، لیست‌ها، لیست‌های مجدد، تراکنش‌ها و هزینه‌های پردازش پرداخت را نشان دهید تا مشتری بداند واقعاً برای چه چیزی می‌پردازد. ابزارهای مدیریت فروشگاههنگامی که وب‌سایت خرده‌فروشی موفق خود را ایجاد کردید، سفارش‌ها شروع به پرواز می‌کنند. برای اینکه با سفارشات خود ادامه دهید، به یک سیستم خوب نیاز دارید. - شما باید یک سیستم مدیریت موجودی خوب داشته باشید که وقتی موجودی شما کم است به شما اطلاع می دهد و زمانی که موجودی تمام شد به طور خودکار محصولات را از لیست حذف می کند. – باید ردیابی سفارش را فعال کنید که شامل تاییدیه های ایمیلی است که برای مشتریان شما ارسال می شود تا هنگام خرید در سایت فروشگاهی شما احساس امنیت کنند.  - اطمینان حاصل کنید که هزینه حمل و نقل شما انعطاف پذیر است و هزینه بر اساس مقصد، محتوا و وزن متفاوت است. همچنین از وضع مالیات صحیح بر اساس ایالت یا کشور آگاه باشید و دسته بندی محصولات معاف از مالیات را در نظر بگیرید. – در نهایت، گزارش جامعی تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید داده ها را برای تجزیه و تحلیل یا حسابداری صادر کنید. محدودیت در برنامه شماارائه دهنده خود را در نظر بگیرید زیرا ممکن است دسترسی به برخی از عملکردها را محدود کند. -
به عنوان مثال، اگر از یک پلت فرم تجارت الکترونیک رایگان استفاده می کنید، به احتمال زیاد باید با تبلیغات در وب سایت خود مبارزه کنید. به سادگی برای حذف آنها هزینه کنید و وب سایت خود را بدون آگهی داشته باشید. - سازنده فروشگاه آنلاین شما ممکن است برای فهرست محصول، گردش مالی و دسترسی محدودیتی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌ای دارید که محصولاتی را که می‌توانید فهرست کنید، محدود نمی‌کند، تعداد حساب‌های کارمندی را که می‌توانید ایجاد کنید، یا حتی حجم فروش را که در طول سال به دست آورده‌اید محدود نمی‌کند. - همه صفحات و تصاویر شما می توانند فضای دیسک زیادی را به خود اختصاص دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اشتراک شما با کمک هزینه سخاوتمندانه و فضای ذخیره سازی نامحدود همراه است. – سایت فروشگاهی شما برای عملکرد به یک نام دامنه نیاز دارد. اتصال خودتان ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد.
میزبانی صندوق های پستی با دامنه @yourshop.com نیز اغلب به طور جداگانه شارژ می شود. خدمات مشتریاگر محصولات یا خدماتی دارید که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، ارائه خدمات به مشتریان را در نظر بگیرید. مشتریان بدون شک احساس رضایت و امنیت خواهند کرد، زیرا بدانند که به سؤالات و سؤالات آنها می توان بلافاصله پاسخ داد.فروش در سایت فروشگاهی با one.comدر one.com، ما نیاز به یک راه حل قدرتمند و جامع تجارت الکترونیک را برای موفقیت در وب تشخیص می دهیم. ما خودمان را ساخته‌ایم، و اینجاست که چرا آن را دوست خواهید داشت: نسل بعدی تجارت الکترونیکفروشگاه آنلاین one.com از قیمت‌های انعطاف‌پذیر و یکی از گسترده‌ترین روش‌های پرداخت در صنعت پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از موارد دلخواه جهانی مانند PayPal و Stripe برای کارت‌های اعتباری اصلی به راه‌حل‌های پرداخت خاص کشور از جمله Giropay، Bancontact و iDEAL پرداخت دریافت کنید. اشتراک همه جانبه یکپارچهفروشگاه آنلاین به طور یکپارچه در ابزار Website Builder ما ساخته شده است و هر آنچه را که شما نیاز دارید را با یک هزینه ماهانه مقرون به صرفه در اختیار دارد. بدون سرپوش در صفحات، محصولات یا تراکنش ها؛ فروشگاه شما با هزینه های جاری ثابت به موفقیت شما پاداش می دهد. اشتراک شامل 50 گیگابایت فضای وب و میزبانی ایمیل است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.