شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت اول)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

طراحی سایت فروشگاهی (قسمت اول)

۹ بازديد
سایت فروشگاهی به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شده اند. چند بار چیزی را آنلاین سفارش داده اید؟ یک جفت کفش؟ یک تکه مبلمان؟ حتی امروز می توانید مواد غذایی را به صورت آنلاین خریداری کنید. آمازون احتمالاً یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین تجارت الکترونیک است. آنها هر چیزی و همه چیز را می فروشند.
برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وبکده تماس بگیرید.
اگر صاحب کسب و کاری هستید که در آن محصولات یا خدمات ارائه می دهید، باید صاحب یک سایت فروشگاهی باشید. هدف یک سایت فروشگاهی تسهیل فرآیند خرید و فروش برای خود و مشتری است. اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید، به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال، شما باید هر ماه به فکر پرداخت اجاره باشید. اگر در یک وب سایت تجارت الکترونیکی می فروشید، تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت و محصولی است که می فروشید.
 
در این مقاله می خوانید:
سایت فروشگاهی چیست؟
7 مزیت راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی
وب سایت خرید آنلاین خود را ایجاد کنید
فروش در سایت فروشگاهی با one.com
شروع کنید
یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
سایت فروشگاهی چیست؟
تجارت به عنوان عمل مبادله کالا یا خرید کالا بین واحدهای تجاری تعریف می شود. تجارت الکترونیکی به همان معنی است اما آنلاین - تجارت الکترونیک. تجارت الکترونیک می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از فروش اجتماعی در اینستاگرام گرفته تا حراجی های آنلاین مانند eBay تا سایت فروشگاهی مارک دار شما. از یک سایت فروشگاهی می توان برای فروش انواع محصولات، خدمات و غیره استفاده کرد.
تجارت الکترونیک چگونه در تجارت استفاده می شود؟خرده فروشی آنلاین در چند سال گذشته رشد کرده است زیرا مردم متوجه مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی شده اند. روند سفارش چیزی که به صورت آنلاین از راحتی خانه خود در حال مرور آن بوده اید چیزی نیست که نادیده گرفته شود.
علاوه بر این، احتمالاً رقابت شما قبلاً حضور خرده فروشی آنلاین خود را ایجاد کرده است. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ساختن وب سایت خرده فروشی خود می تواند بسیار سودمند باشد. حتی اگر یک فروشگاه فیزیکی نیز دارید، راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی می تواند ارزشمند باشد. شما با ایجاد وب سایت خرید آنلاین خود، خبر را متوجه خواهید شد و بازدیدکنندگان بیشتری هم در فروشگاه فیزیکی و هم در فروشگاه آنلاین خود به دست خواهید آورد.شما همچنین می توانید برای مردم در سراسر جهان درخواست کنید. شما می توانید شروع به فروش محصولات خود به افرادی کنید که در شهر، کشور و حتی قاره دیگری زندگی می کنند.
 امکان بزرگ شدن با تجارت الکترونیک وجود دارد.7 مزیت راه اندازی یک وب سایت خرده فروشی هزینه عملیاتی کم با در دسترس بودن 24 ساعتهبرخلاف یک فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه آنلاین نیازی به فضایی برای اجاره ندارد، بنابراین لازم نیست نگران پرداخت اجاره، یا هزینه برق یا هر هزینه دیگری که با اجاره یک فضا همراه است، باشید. 
این مقدار زیادی پس انداز است که می توانید در ترویج و رشد کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید!بعلاوه، فروشگاه های آنلاین به صورت شبانه روزی باز هستند و همیشه آماده فروش به خریداران در سراسر جهان بدون هزینه اضافی هستند. سایت فروشگاهیشبانه روزی بسیار ارزشمند هستند و کسب و کار شما را ارتقا می دهند.کنترل برند و پیامراه‌اندازی وب‌سایت خرده‌فروشی به شما این امکان را می‌دهد که با خریداران احتمالی با شرایط خود ارتباط برقرار کنید. آخرین داستان موفقیت مشتری را به اشتراک بگذارید، کل سبد محصول را نمایش دهید، و موارد دیگر. 
هر چیزی که فکر می‌کنید فروش را تعطیل می‌کند، آن را دنبال کنید و نگران محدودیت‌های کاراکتر، محدودیت‌های تصویر یا محدودیت‌های چیدمان نباشید.علاوه بر این، شما بازاریابی خود را کنترل می کنید. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که هر روز برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنید و آنها را از فروش یا یک محصول جدید مطلع کنید.داده هاشما می توانید حجم عظیمی از داده ها را جمع آوری کنید که می تواند بسیار مفید باشد. رفتار مشتریان و تعامل آنها را دنبال کنید. این کار تلاش های بازاریابی شما را افزایش می دهد و محبوب ترین محصولات شما را شناسایی می کند. پس از آن، می‌توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که زمان خود را به محصولاتی اختصاص دهید که می‌خواهید و شاید محصولات یا خدماتی را که محبوب نیستند متوقف کنید.علاوه بر این، می توانید ردیابی کنید که یک مشتری از کدام صفحه در وب سایت شما خارج شده است. 
اگر چندین بار این اتفاق می افتد، ممکن است بخواهید به آن صفحه نگاه کنید و در نظر بگیرید که چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را بهبود ببخشید و مشتری را وادار کنید که به جای خروج به مرحله بعدی در روند حرکت کند.فضای انحصاری قفسهیکی از معایب تجارت از طریق بازار آنلاین این است که کالاها یا خدمات شما در کنار کالاهای رقیب قرار می گیرند. مبارزه برای جلب توجه، بازرگانان را مجبور می‌کند تا قیمت‌ها را کاهش دهند و هزینه‌های فهرست بالاتری را بپردازند که حاشیه‌ها را کاهش می‌دهد. 
با این حال، اگر صاحب یک وب‌سایت تجارت الکترونیک هستید، بازدیدکنندگان شما فقط محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید مشاهده می‌کنند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان شما صرفاً به دلیل علاقه ای که به محصولات و خدمات شما دارند آنجا هستند.دیده شدن سئوتخصیص زمان برای پیاده سازی بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت تجارت الکترونیکی شما باعث ایجاد دید برای برند شما می شود. اساساً، هر چیزی که برای آن زمان و پول خرج می کنید صرفاً به خاطر سایت فروشگاهی شما است. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام جستجوی یک محصول، وب‌سایت خرید شما را در Google پیدا می‌کنند و خرید مستقیم را برای آنها آسان می‌کنند.بدون کارمزد معاملهدر حالی که مدل‌های پرداخت متفاوت است، اکثر پلتفرم‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک به‌جای دریافت هزینه برای هر فهرست یا تراکنش، هزینه اشتراک ثابتی را دریافت می‌کنند. 
هزینه ها کم و شفاف هستند، مهم نیست چقدر موفق هستید.وفاداری را تشویق کنیدیکی از اهداف یک وب سایت تجارت الکترونیک، داشتن مشتریان مکرر و فروش مکرر است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان مکرر که محصولات مختلفی را از سایت فروشگاهی شما خریداری می کنند، وفاداری را تشویق می کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.