چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

12 ویژگی سایت فروشگاهی

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

12 ویژگی سایت فروشگاهی

۱۷ بازديد

با شیوع بیماری همه گیر در سراسر جهان در سال گذشته، مطالعات نشان داده است که COVID-19 خرید آنلاین را 183 میلیارد دلار افزایش داده است. همین نظرسنجی نشان داد که هزینه خرید آنلاین از مارس 2020 تا فوریه 2021 به 844 میلیارد دلار رسیده است. این ارقام نشان دهنده پذیرش بیشتر تجارت الکترونیک است. بنابراین، در حالی که اکثر شرکت‌ها و کسب‌وکارها از این قالب برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کنند، برخی از ویژگی‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک باید برای اجرای موفقیت‌آمیز وب‌سایت اتخاذ شوند.

برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با وبکده تماس بگیرید.

 

با ظهور گوشی‌های هوشمند و پیشرفت‌های فناوری، پلتفرم تجارت الکترونیک برای مصرف‌کنندگان و صاحبان مشاغل سودمند شده است. اما این سوال همچنان باقی است: آیا بهتر از یک فروشگاه فیزیکی است؟ یک فروشگاه می‌تواند تجربه‌ی شناخت محصول را در سطح فیزیکی‌تری به شما بدهد. حتی گاهی می توانید آن را امتحان کنید. آیا می توانید در حین خرید آنلاین این کار را انجام دهید یا از یک فروشنده کمک بگیرید؟

 

این وبلاگ به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا فروشگاه‌های تجارت الکترونیک چیز بزرگ بعدی هستند و ده ویژگی یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی هستند که باید برای ارائه تجربه نهایی به مشتریان خود گنجانده شوند.

 

برخی ارقام در مورد تجارت الکترونیک

قبل از اینکه به چرایی محبوب شدن پلتفرم های تجارت الکترونیک بپردازیم، اجازه دهید به برخی از ارقام و آینده این بخش نگاهی بیندازیم.

 

Statistare فاش کرد که 18 درصد از خرده فروشی در سراسر جهان در سال 2020 به صورت خرده فروشی الکترونیکی بوده و پیش بینی می شود تا سال 2024 به 21.8 درصد برسد. سریع ترین بازار در حال رشد در خرده فروشی های الکترونیکی، آسیا و اقیانوسیه است، جایی که هند پیشتاز بازار است و پس از آن چین. علاوه بر این، این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که علیرغم اینکه خریدهای خرده‌فروشی الکترونیکی همچنان تحت سلطه دسکتاپ هستند، فروش تجارت الکترونیکی تلفن همراه به طور قابل توجهی در حال رشد است.

 

مطالعه دیگری که برای گزارش نظرسنجی جهانی مصرف‌کننده 2019 توسط PwC انجام شد، نشان داد که کسب‌وکارها باید روی تجربه مصرف‌کننده و ROX تمرکز کنند (بازده تجربه به جای اینکه صرفاً به دنبال اندازه‌گیری ROI (بازده سرمایه‌گذاری) باشند. این امر به کسب‌وکار امکان می‌دهد رضایت مشتری خود را افزایش دهد. همچنین، خریداران آنلاین در حال حاضر ترجیح می دهند از ابزارهای تلفن همراه برای خرید به جای رایانه شخصی استفاده کنند.

 

علاوه بر این، نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که در سال 2019، 61 درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین به‌ندرت از وب‌سایت دیگری دیدن می‌کنند تا محصولی را در یک سایت پیدا کنند، Statista نیز در مطالعه دیگری نشان داده است که تا سال 2022 درآمد پیش‌بینی‌شده برای خرده‌فروشی الکترونیکی خواهد بود. از 4.8 تریلیون دلار آمریکا در سال 2020، 5.4 تریلیون دلار آمریکا خواهد بود.

 

با این آمار به راحتی می توان ثابت کرد که تجارت الکترونیک به طور تصاعدی در حال رشد است. هر کسب‌وکاری که در آن سرمایه‌گذاری نکند، مشتریان زیادی را از دست خواهد داد و در نهایت درآمد خود را از دست خواهد داد. اما ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک به این سادگی نیست. ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک خوب وجود دارد که برای پیشرفت باید راه اندازی شود.

12 ویژگی اساسی وب سایت تجارت الکترونیک خوباگر می خواهید بخشی از آن مسابقه تجارت الکترونیک باشید و کسب و کار خود را سریعتر رشد دهید، حتی اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، وقت آن رسیده است که روی توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کنید. اما قبل از اینکه از داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک پرش کنید، در اینجا ویژگی های وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد که باید آنها را برای بهترین نتیجه ادغام کنید. 1. UX و UI پیشرفتههنگامی که شما مشتاق توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک برای کسب و کار خود هستید، ساده نگه داشتن آن کلید تضمین مشارکت مشتری است. طراحی خوب با ظرافت با رابط کاربری (UI) پیشرفته و ارائه یک تجربه کاربری خوب (UX) باعث افزایش جذب مشتری می شود. این یکی از ویژگی های حیاتی توسعه وب سایت تجارت الکترونیک است. هدف از ایجاد یک وب سایت برای خرید آنلاین باید ارائه تجربه خرید و جستجوی سریعتر و کارآمدتر به مشتریان باشد. فرآیند خرید باید بدون درز باشد، جایی که دشواری های غیرضروری نباید مسیر دستیابی به جزئیات محصول، نام تجاری یا کسب و کار را مسدود کند. برای یافتن ایده های خلاقانه UI/UX می توانید behance را بررسی کنید. داشتن یک وب سایت کاربر پسند یک امر ضروری است زیرا شما به عنوان یک خرده فروش آنلاین فقط چند دقیقه و گاهی چند ثانیه فرصت دارید تا مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید و فروش را انجام دهید. مشتریان خود را در هنگام طراحی وب سایت در مرکز نگه دارید و گزینه هایی را در اختیار آنها قرار دهید تا خرید آنها را آسان کند. برای مثال، نگاهی به فروشگاه اپل بیندازید.  apple store بهبود رابط کاربری و uxمنبع img: اپل 2. موبایل دوستانههمانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به اینکه مشتریان بیشتری برای خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، لیست ویژگی های وب سایت تجارت الکترونیک باید شامل توسعه وب سازگار با موبایل باشد. یک توسعه دهنده باید دانش ایجاد محتوایی را داشته باشد که بتواند به طور مستقیم با دستگاه مصرف کننده سازگار شود تا خرید را انجام دهد. ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک سازگار با موبایل نه تنها فروش شما را افزایش می دهد، بلکه رتبه SERP شما را نیز افزایش می دهد. 3. امنیت قویاز آنجایی که تراکنش های تجارت الکترونیک آنلاین معمول است، مجرمان سایبری را نیز فریب می دهد. به عنوان مالک وب سایت، شما باید حفاظت از جزئیات فروشنده و خریدار را تضمین کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام حریم خصوصی و داده های حساس در وب سایت شما ایمن هستند. در واقع، امنیت یکی از بهترین ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک خوب است. با بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک که سیستم‌های امنیتی قوی ارائه می‌دهند، باید یکی را انتخاب کنید که ویژگی‌هایی مانند:حراز هویت دو مرحله ای● گواهینامه SSL● فایروال● سیاست حفظ حریم خصوصی دقیق● سرویس میزبانی را انتخاب کنید که با PCI سازگار باشد● تضمین محافظت در برابر حملات DoS و DDoS● به روز رسانی و اسکن منظم● نظارت بر کلیه معاملات● نیاز به CVV هنگام استفاده از کارت4. فرآیند پرداخت ساده و درگاه های پرداخت چندگانهفرآیند پرداخت نهایی نهایی هر وب سایت تجارت الکترونیک است. سعی کنید آن را تا حد امکان برای کاربران ساده کنید. فرآیند پرداخت با توجه به استراتژی تجارت الکترونیک و اهداف تجاری آن متفاوت است. استراتژی هر چه که باشد، هدف همیشه اطمینان از انجام فرآیند پرداخت است. از این رو، بهینه سازی فرآیند پرداخت تجارت الکترونیک بسیار مهم استارائه درگاه های پرداخت پیشرفته و چندگانه در چک لیست عملکرد تجارت الکترونیک ضروری است. ارائه آسان به مشتریان خود با گزینه های پرداخت که در آن فقط یک کلیک تنها کاری است که آنها برای خرید یک محصول باید انجام دهند، فروش شما را افزایش می دهد. به مشتریان ثبت نام شده خود گزینه های پرداخت متفاوتی بدهید. نکته کلیدی ارائه شفافیت در مورد گزینه های پرداخت است. این باعث ایجاد برند و اعتماد در بین مشتریان شما می شود و فروش شما را افزایش می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.