سه شنبه ۱۲ مهر ۰۱ ۱۵:۴۲ ۱۳ بازديد
در قسمت قبل به نکات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.
از طراحی متقاعد کننده استفاده کنید
بر اساس اصل کمیابی، انسان برای شیئی که کمیاب است ارزش بیشتری قائل است و برای چیزهایی که فراوان است ارزش کمتری قائل است. با نشان دادن کمبود، احساس فوریت را در فرآیند فروش ایجاد کنید - تعداد محصولات باقیمانده را نشان دهید، اندازههای موجود در انبار را خاکستری کنید یا مهلتهای فروش را نشان دهید. کمبود، خریداران بالقوه را تشویق می کند تا اقدام کنند. شرکتها به طور فزایندهای از تحقیقات روانشناختی پیشرفته استفاده میکنند و به منظور جلب مشارکت و خرید بیشتر، آنچه را که قبلاً یک هنر بود به علم تبدیل کردهاند.
طراحی متقاعد کننده در فروشگاهی یک راه بسیار موثر برای به دست آوردن خرید بیشتر است. طراحی صفحه جزئیات محصول فروشگاهی به خوبی به UX فروشگاهی آن کمک می کندTHE ICONIC اطلاعات موجودی بیدرنگ را با گزینههای اعلان ارائه میکند، و UX فروشگاهی عالی را ایجاد میکند.
نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی
محصولات مشابهی را که خریداران ممکن است دوست داشته باشند نشان دهید که با محصول فعلی یا محصولاتی که دیگران خریداری کردهاند به خوبی کار میکنند. این می تواند در صفحه جزئیات محصول یا در سبد خرید نمایش داده شود و به راهنمایی خریداران به محصولاتی که نیازهای آنها را برآورده می کند، کمک می کند و به طور بالقوه آنها را به ادامه خرید تشویق می کند - راهی عالی برای فروش متقابل محصولات مرتبط. توصیه های محصول فروشگاهی و محصولات مرتبطفرنچ کانکشن محصول مکمل و توصیه شده را نمایش می دهد
طراحی سبد خرید
سبد خرید ضروری است زیرا در آن خریداران محصولات انتخابی خود را بررسی میکنند، تصمیم نهایی را میگیرند و به تسویهحسابمیپردازند. هدف اولیه سبد خرید هدایت خریداران به سمت پرداخت است. در زیر نکاتی در مورد طراحی سبد خرید وجود دارد که کاربر پسند باشد و خریداران را تشویق به خرید بیشتر کند. از یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) استفاده کنید. تماس اولیه برای اقدام در صفحه سبد خرید باید دکمه پرداخت باشد. از رنگهای روشن، مناطق قابل کلیک فراوان و زبان ساده استفاده کنید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، ساده و آسان کنید.
بازخورد کافی ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک محصول به سبد خرید اضافه می شود، بلافاصله و به وضوح تایید شده است. خریداران با بازخورد ناکافی، مانند نمایش متن تایید نامحسوس، گیج می شوند. یک ایده خوب این است که از انیمیشن ها استفاده کنید، زیرا حرکت چشم انسان را جذب می کند.
از ویجت مینی سبد خرید استفاده کنید. به خریداران اجازه دهید با استفاده از یک سبد خرید کوچک، محصولات را بدون خروج از صفحهای که در آن هستند، به سبد خرید خود اضافه کنند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا محصولات بیشتری را پیمایش، کشف و اضافه کنند. ابزارکهای مینی سبد خرید همیشه باید به سبد خرید کامل صفحه پیوند داشته باشند.نمایش جزئیات محصول نمایش جزئیاتی مانند نام محصول، تصاویر، اندازه ها، رنگ ها و قیمت ها در سبد خرید به خریداران کمک می کند تا هر محصول را به خاطر بسپارند و همچنین محصولات را با هم مقایسه کنند. محصولات موجود در سبد خرید را به صفحات کامل محصول خود پیوند دهید تا خریداران بتوانند در صورت لزوم جزئیات بیشتری را بررسی کنند.سبد خرید را به راحتی قابل ویرایش کنید.
امکان حذف، ذخیره برای بعد یا تغییر جزئیات مانند اندازه، رنگ یا کمیت باید آسان باشد.از تعجب هزینه های حمل و نقل و مالیات غیرمنتظره خودداری کنید. هزینه های حمل و نقل غیرمنتظره یکی از دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران است. گزینه های حمل و نقل و مالیات را با محاسبه دقیق هزینه ها و تاریخ تحویل مورد انتظار از قبل قرار دهید.
طراحی تسویه حساب تجارت الکترونیک
یک طراحی شیک و مد روز یک وب سایت فروشگاهی موفق را تعیین نمی کند و لزوماً UX فروشگاهی عالی را ارائه نمی دهد. موفقیت فروشگاهی تنها با تعداد خریدهای تکمیل شده سنجیده می شود. در اینجا چند راه برای ایجاد یک صفحه پرداخت با طراحی خوب وجود دارد که به یک تبدیل موفق کمک می کند: گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید. هنگام پرداخت، خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی دارند. تا آنجا که ممکن است گزینه های پرداخت را (مشروط به مخاطب هدف) ارائه دهید تا پایگاه مشتری را گسترش دهید و تکمیل سفارش خود را برای خریداران آسان کنید.آن را ساده نگه دارید. تعداد فیلدها و مراحل را برای تکمیل خرید به حداقل برسانید.
استفاده از آدرس حمل و نقل بهعنوان آدرس صورتحساب بهطور پیشفرض، راه خوبی برای به حداقل رساندن تعداد فیلدها است – در حالت ایدهآل، یک تسویهحساب صفحهای طراحی کنید که خریداران بتوانند سبد خرید خود را مشاهده کنند و اطلاعات تحویل و پرداخت را وارد کنند.ثبت نام را اختیاری کنید مجبور کردن خریداران برای ایجاد یک حساب کاربری قبل از اولین خرید، خریداران را از خود دور می کند. به آنها امکان ثبت نام پس از تکمیل خرید بدهید و هنگام درخواست ثبت نام، مزایای ثبت نام را برجسته کنید. مزایا شامل پرداخت سریع تر به لطف اطلاعات شخصی مانند آدرس حمل و نقل ذخیره شده یا اطلاعات پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری است که فقط برای اعضای ثبت نام شده در دسترس است
.از نشانه های خطای واضح استفاده کنید. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که نتوانید خریدی انجام دهید یا دلیل آن را بفهمید. به جای نشان دادن خطاها پس از ارسال فرم، اعلانهای خطا را در زمان واقعی نشان دهید. پیامهای خطای واضح و مختصر را مستقیماً در بالا یا در کنار موردی که نیاز به اصلاح دارد قرار دهید تا خریداران متوجه آنها و درک آنها شوند.مردم را در مسیر خود نگه دارید. هنگام استفاده از تسویه حساب چند صفحه ای، یک نوار پیشرفت اضافه کنید که نشان می دهد چند مرحله دیگر برای تکمیل خرید باقی مانده است.
این امر هرگونه ابهامی را از بین می برد و خریداران را مطمئن می سازد که در مسیر درستی هستند. پس از تکمیل خرید، تاییدیه سفارش و وضعیت سفارش را با پیگیری حمل و نقل نمایش دهید.ارائه پشتیبانی یک چت زنده یا شماره تماس را در طول فرآیند تسویهحساب وارد کنید، بنابراین وقتی خریداران سؤالی دارند، به جای اینکه مجبور شوند سایت را ترک کنند و به جای دیگری بروند، بتوانند به سرعت پاسخها را دریافت کنند.خلاصهخریداران آنلاین بدون توجه به هر چیزی انتظار تجربه های بدون اصطکاک را دارند. هنگام طراحی یک سایت تجارت الکترونیک، فقط ساخت یک وب سایت نیست، بلکه ایجاد یک تجربه خرید آنلاین است که خریداران منفعل را به مشتریان پولی تبدیل می کند.
امیدواریم این راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی به شما کمک کند تا تصمیمات طراحی ضروری را اتخاذ کنید تا بتوانید UX تجارت الکترونیکی عالی بسازید که حرفه ای، جذاب، کاربرپسند باشد و باعث شود خریداران بارها و بارها به این کشور بازگردند. رشد سریع به علاوه سهم نسبتاً پایین بازار به این معنی است که هنوز فرصت زیادی برای بازیگران جدید وجود دارد تا از رهبران صنعت سنتی پیشی بگیرند.
از طراحی متقاعد کننده استفاده کنید
بر اساس اصل کمیابی، انسان برای شیئی که کمیاب است ارزش بیشتری قائل است و برای چیزهایی که فراوان است ارزش کمتری قائل است. با نشان دادن کمبود، احساس فوریت را در فرآیند فروش ایجاد کنید - تعداد محصولات باقیمانده را نشان دهید، اندازههای موجود در انبار را خاکستری کنید یا مهلتهای فروش را نشان دهید. کمبود، خریداران بالقوه را تشویق می کند تا اقدام کنند. شرکتها به طور فزایندهای از تحقیقات روانشناختی پیشرفته استفاده میکنند و به منظور جلب مشارکت و خرید بیشتر، آنچه را که قبلاً یک هنر بود به علم تبدیل کردهاند.
طراحی متقاعد کننده در فروشگاهی یک راه بسیار موثر برای به دست آوردن خرید بیشتر است. طراحی صفحه جزئیات محصول فروشگاهی به خوبی به UX فروشگاهی آن کمک می کندTHE ICONIC اطلاعات موجودی بیدرنگ را با گزینههای اعلان ارائه میکند، و UX فروشگاهی عالی را ایجاد میکند.
نمایش محصولات مرتبط و پیشنهادی
محصولات مشابهی را که خریداران ممکن است دوست داشته باشند نشان دهید که با محصول فعلی یا محصولاتی که دیگران خریداری کردهاند به خوبی کار میکنند. این می تواند در صفحه جزئیات محصول یا در سبد خرید نمایش داده شود و به راهنمایی خریداران به محصولاتی که نیازهای آنها را برآورده می کند، کمک می کند و به طور بالقوه آنها را به ادامه خرید تشویق می کند - راهی عالی برای فروش متقابل محصولات مرتبط. توصیه های محصول فروشگاهی و محصولات مرتبطفرنچ کانکشن محصول مکمل و توصیه شده را نمایش می دهد
طراحی سبد خرید
سبد خرید ضروری است زیرا در آن خریداران محصولات انتخابی خود را بررسی میکنند، تصمیم نهایی را میگیرند و به تسویهحسابمیپردازند. هدف اولیه سبد خرید هدایت خریداران به سمت پرداخت است. در زیر نکاتی در مورد طراحی سبد خرید وجود دارد که کاربر پسند باشد و خریداران را تشویق به خرید بیشتر کند. از یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) استفاده کنید. تماس اولیه برای اقدام در صفحه سبد خرید باید دکمه پرداخت باشد. از رنگهای روشن، مناطق قابل کلیک فراوان و زبان ساده استفاده کنید تا دکمه پرداخت را قابل مشاهده، ساده و آسان کنید.
بازخورد کافی ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک محصول به سبد خرید اضافه می شود، بلافاصله و به وضوح تایید شده است. خریداران با بازخورد ناکافی، مانند نمایش متن تایید نامحسوس، گیج می شوند. یک ایده خوب این است که از انیمیشن ها استفاده کنید، زیرا حرکت چشم انسان را جذب می کند.
از ویجت مینی سبد خرید استفاده کنید. به خریداران اجازه دهید با استفاده از یک سبد خرید کوچک، محصولات را بدون خروج از صفحهای که در آن هستند، به سبد خرید خود اضافه کنند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا محصولات بیشتری را پیمایش، کشف و اضافه کنند. ابزارکهای مینی سبد خرید همیشه باید به سبد خرید کامل صفحه پیوند داشته باشند.نمایش جزئیات محصول نمایش جزئیاتی مانند نام محصول، تصاویر، اندازه ها، رنگ ها و قیمت ها در سبد خرید به خریداران کمک می کند تا هر محصول را به خاطر بسپارند و همچنین محصولات را با هم مقایسه کنند. محصولات موجود در سبد خرید را به صفحات کامل محصول خود پیوند دهید تا خریداران بتوانند در صورت لزوم جزئیات بیشتری را بررسی کنند.سبد خرید را به راحتی قابل ویرایش کنید.
امکان حذف، ذخیره برای بعد یا تغییر جزئیات مانند اندازه، رنگ یا کمیت باید آسان باشد.از تعجب هزینه های حمل و نقل و مالیات غیرمنتظره خودداری کنید. هزینه های حمل و نقل غیرمنتظره یکی از دلایل اصلی ترک سبد خرید توسط خریداران است. گزینه های حمل و نقل و مالیات را با محاسبه دقیق هزینه ها و تاریخ تحویل مورد انتظار از قبل قرار دهید.
طراحی تسویه حساب تجارت الکترونیک
یک طراحی شیک و مد روز یک وب سایت فروشگاهی موفق را تعیین نمی کند و لزوماً UX فروشگاهی عالی را ارائه نمی دهد. موفقیت فروشگاهی تنها با تعداد خریدهای تکمیل شده سنجیده می شود. در اینجا چند راه برای ایجاد یک صفحه پرداخت با طراحی خوب وجود دارد که به یک تبدیل موفق کمک می کند: گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید. هنگام پرداخت، خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی دارند. تا آنجا که ممکن است گزینه های پرداخت را (مشروط به مخاطب هدف) ارائه دهید تا پایگاه مشتری را گسترش دهید و تکمیل سفارش خود را برای خریداران آسان کنید.آن را ساده نگه دارید. تعداد فیلدها و مراحل را برای تکمیل خرید به حداقل برسانید.
استفاده از آدرس حمل و نقل بهعنوان آدرس صورتحساب بهطور پیشفرض، راه خوبی برای به حداقل رساندن تعداد فیلدها است – در حالت ایدهآل، یک تسویهحساب صفحهای طراحی کنید که خریداران بتوانند سبد خرید خود را مشاهده کنند و اطلاعات تحویل و پرداخت را وارد کنند.ثبت نام را اختیاری کنید مجبور کردن خریداران برای ایجاد یک حساب کاربری قبل از اولین خرید، خریداران را از خود دور می کند. به آنها امکان ثبت نام پس از تکمیل خرید بدهید و هنگام درخواست ثبت نام، مزایای ثبت نام را برجسته کنید. مزایا شامل پرداخت سریع تر به لطف اطلاعات شخصی مانند آدرس حمل و نقل ذخیره شده یا اطلاعات پرداخت و دسترسی به پیشنهادات انحصاری است که فقط برای اعضای ثبت نام شده در دسترس است
.از نشانه های خطای واضح استفاده کنید. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که نتوانید خریدی انجام دهید یا دلیل آن را بفهمید. به جای نشان دادن خطاها پس از ارسال فرم، اعلانهای خطا را در زمان واقعی نشان دهید. پیامهای خطای واضح و مختصر را مستقیماً در بالا یا در کنار موردی که نیاز به اصلاح دارد قرار دهید تا خریداران متوجه آنها و درک آنها شوند.مردم را در مسیر خود نگه دارید. هنگام استفاده از تسویه حساب چند صفحه ای، یک نوار پیشرفت اضافه کنید که نشان می دهد چند مرحله دیگر برای تکمیل خرید باقی مانده است.
این امر هرگونه ابهامی را از بین می برد و خریداران را مطمئن می سازد که در مسیر درستی هستند. پس از تکمیل خرید، تاییدیه سفارش و وضعیت سفارش را با پیگیری حمل و نقل نمایش دهید.ارائه پشتیبانی یک چت زنده یا شماره تماس را در طول فرآیند تسویهحساب وارد کنید، بنابراین وقتی خریداران سؤالی دارند، به جای اینکه مجبور شوند سایت را ترک کنند و به جای دیگری بروند، بتوانند به سرعت پاسخها را دریافت کنند.خلاصهخریداران آنلاین بدون توجه به هر چیزی انتظار تجربه های بدون اصطکاک را دارند. هنگام طراحی یک سایت تجارت الکترونیک، فقط ساخت یک وب سایت نیست، بلکه ایجاد یک تجربه خرید آنلاین است که خریداران منفعل را به مشتریان پولی تبدیل می کند.
امیدواریم این راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی به شما کمک کند تا تصمیمات طراحی ضروری را اتخاذ کنید تا بتوانید UX تجارت الکترونیکی عالی بسازید که حرفه ای، جذاب، کاربرپسند باشد و باعث شود خریداران بارها و بارها به این کشور بازگردند. رشد سریع به علاوه سهم نسبتاً پایین بازار به این معنی است که هنوز فرصت زیادی برای بازیگران جدید وجود دارد تا از رهبران صنعت سنتی پیشی بگیرند.
https://www.toptal.com/designers/e-commerce/ultimate-ecommerce-design-guide
- ۰ ۰
- ۰ نظر