چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اصول طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

اصول طراحی سایت طلا فروشی

۱۴ بازديد
به عنوان یک جواهرساز، هدف وب سایت شما جذب مشتریان بیشتر است. چه کسب و کار شما به صورت آنلاین باشد یا در یک مکان کاملاً آجری، بدون نوع وب سایت مناسب، خطر از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد قابل توجهی را به دنبال دارید.
 
اگر در مورد کیفیت طراحی سایت طلا فروشی خود مطمئن نیستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تعیین کنید که آیا زمان طراحی مجدد فرا رسیده است یا خیر. با خواندن این مقاله، در مورد بهترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت برای جواهرسازان، اینکه یک وب‌سایت برای جواهرسازان چگونه باید باشد، و به غیر از طراحی عالی برای پیشرفت آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارید، خواهید آموخت.
 
چرا جواهرات به یک وب سایت نیاز دارند؟
چند سال پیش، ممکن است احساس نکرده باشید که به یک وب سایت نیاز دارید، به خصوص اگر کسب و کار شما در یک فروشگاه فیزیکی واقع شده باشد. اگر کسی نتواند از آن چیزی بخرد، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟
 
اکنون که مصرف کنندگان عمدتاً تحقیقات و تصمیم گیری خود را به صورت آنلاین انجام می دهند - یعنی اکنون که اکثر خریداران فروشگاه ها را در موتورهای جستجو جستجو می کنند و قبل از اینکه حتی پا در یک مکان خرده فروشی بگذارند از وب سایت ها بازدید می کنند - داشتن یک وب سایت برای تجارت شما بسیار مهم است. یک وب‌سایت برای جواهرسازان راهی را به شما می‌دهد تا خودتان را به صورت آنلاین معرفی کنید، و بهترین فرصت را به شما می‌دهد تا «مالک» همه پیام‌های آنلاین درباره برند، تجارت و محصولات خود باشید.
 
علاوه بر این، با یک وب‌سایت، می‌توانید کارآمدترین و راحت‌ترین تجربه ممکن را برای کسانی که به دنبال اطلاعات کسب‌وکار شما هستند، قبل از بازدید از شما ارائه دهید. حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی دارید، یک وب سایت ساده می تواند به مشتریان بالقوه اطمینان دهد که شانس مناسبی برای انتخاب شما دارند و مواردی مانند مسیرها، ساعات کار و غیره را ارائه می دهد.
چرا طراحی سایت برای جواهرات فروشی ها اینقدر مهم است؟
پس چرا طراحی یک وب سایت اینقدر اهمیت دارد؟ خوب، برخی از مطالعات نشان داده اند که انسان تصاویر بصری را بسیار سریعتر از متن پردازش می کند. بنابراین، برای مغز، شکل ظاهری چیزی می‌تواند سریع‌تر پردازش شود - و شاید تأثیر بیشتری بگذارد - تا نحوه خواندن چیزی. طراحی وب سایت یک جواهرساز نیز تا حدودی در مورد سطح حرفه ای بودن کسب و کار آنها می گوید. مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه درک آنها از یک تجارت ارتباط برقرار می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما شلخته و سازماندهی نشده به نظر می رسد، ممکن است آنها نیز به همین شکل به برند شما فکر کنند.
 4 بهترین روش برای طراحی وب سایت جواهرسازی
اکنون که می دانید چرا طراحی وب بسیار مهم است، در اینجا بهترین روش هایی که وب سایت شما باید رعایت کند، آورده شده است. اگر هدف شما طراحی بهترین وب سایت جواهرساز است، پیروی از این نکات اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما ارتباط مثبتی با برند شما دارند و باعث می شود آنها برای خرید جواهرات خوب بعدی خود از شما دیدن کنند. 
1. چیدمان تمیز و ساده با تمرکز بر جواهرات
تا جایی که به وب سایت های جواهرات مربوط می شود، حواس پرتی ایده بدی است. با وجود چند صد یا هزاران دلار در خطر، حتی کوچکترین حواس پرتی می تواند یک مشتری بالقوه را از خود دور کند و قبل از نهایی شدن خرید به پایان برسد.برای دستیابی به خریدهای آنلاین بیشتر، یا جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر به فروشگاه خود، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای طرحی تمیز و ساده با تمرکز بر کالا است. این یعنی رنگ‌های پس‌زمینه تمیز مانند سفید یا خاکستری کم‌رنگ، گزینه‌های ناوبری بسیار ساده، متن واضح در فونت‌های اصلی، و تجربه مروری بدون درهم‌ریختگی بدون پاپ‌آپ‌های زیاد، تبلیغات بنری، نوارهای کناری یا پیوندها. علاوه بر این، باید سعی کنید تصاویر جواهرات خود را بزرگ، دقیق و با وضوح بالا بسازید. هنگامی که یک مصرف کننده روی صفحه محصول یا صفحه اطلاعات کلیک می کند، تمرکز باید روی محصول باشد. مشخصات، کپی و گزینه‌های خرید همچنان باید در دسترس باشند، اما عکس‌هایی که ارائه می‌کنید باید ستاره نمایش باشند.
 2. تصاویر الهام بخش و انگیزشی و دعوت به عمل
البته، وب سایت شما نباید فقط از عکس های جواهرات شما تشکیل شده باشد. برای تغییر افکار خریداران از "به نظر خوب است" به "من باید آن را بخرم"، فراخوان های قوی برای اقدام ضروری است. یکی از بهترین راه هایی که می توانید مرورگر را به یک خریدار جدی تبدیل کنید، داشتن یک تصویر انگیزشی است. بسیاری از وب سایت ها این کار را با تبلیغات بنری بزرگ یا تصاویری که در صفحه اصلی یا صفحات فرود خود پخش می کنند انجام می دهند. ممکن است زوجی شاد با حلقه‌های نامزدی یا گروه‌های عروسی، همسری که هدیه‌ای دریافت می‌کند یا مدلی که یک قطعه زیبا را به نمایش می‌گذارد نشان دهد. این تصاویر را با یک فراخوان قوی برای اقدام برای شروع خرید یا دیدن موارد بیشتر همراه کنید و بازدیدکنندگان نخواهند توانست در برابر آن مقاومت کنند. از فراخوان‌ها برای اقدام نیز باید در صفحات محصول شما، در سبد خرید یا سایر مکان‌های مهم مانند صفحه تماس استفاده شود. به جای اینکه به چیزهای بی مزه ای مانند «با ما تماس بگیرید» یا «اکنون خرید کنید»، سعی کنید الهام بخش عمل کنید – چرا «امروز حلقه مناسب را پیدا کنید» یا «با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی را تعیین کنید»؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.