شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی

۱۲ بازديد
در قسمت قبل به نکات ساخت سایت فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به راهنمای جامع طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم.
برخی از جنبه های کلیدی طراحی وب سایت فروشگاهی برای ناوبری آسان عبارتند از:
 دسته بندی محصولات کاملاً تعریف شده 
سطح بالای پیمایش باید مجموعه دسته بندی هایی را که سایت ارائه می دهد نشان دهد. محصولات را به دسته ها و زیرمجموعه هایی که منطقی هستند گروه بندی کنید. برچسب‌های دسته‌بندی به‌عنوان کلمات واحدی که طیف وسیعی از محصولات را توصیف می‌کنند، بهترین کار را دارند، بنابراین خریداران می‌توانند آن‌ها را اسکن کنند و فوراً بفهمند که چه چیزی نشان می‌دهند. بهترین کار این است که تا حد امکان ناوبری سایت را برای کاربر تجربه کاربری عالی در فروشگاهی آزمایش کنید، زیرا این یکی از ویژگی های کلیدی ساخت یا شکست سایت است. 
جستجوی محصول 
به عبارت ساده، اگر خریداران نتوانند محصول را پیدا کنند، نمی توانند محصول را بخرند - یک تابع جستجو بسازید که به آنها کمک می کند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند: جستجو را در همه جا حاضر کنید. کادر جستجو را در هر صفحه و در مکان های آشنا قرار دهید. جعبه باید قابل مشاهده، به سرعت قابل تشخیص و استفاده آسان باشد.
موقعیت‌های استاندارد برای پیاده‌سازی کادر جستجو، بالا سمت راست یا مرکز بالای صفحات یا در منوی اصلی هستند.پشتیبانی از انواع پرس و جو. جستجوها باید از انواع درخواست‌ها مانند نام محصول، دسته‌ها و ویژگی‌های محصول و همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری پشتیبانی کنند. ایده خوبی است که یک جستجوی نمونه را در قسمت ورودی قرار دهید تا استفاده از توابع مختلف را به خریداران پیشنهاد دهید.یک قابلیت جستجوی تکمیل خودکار داشته باشید.
عملکرد تکمیل خودکار، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای خریداران آسان‌تر می‌کند و با پیشنهاد چیزهایی در منطقه‌ای که قبلاً جستجو می‌کنند، پتانسیل فروش را افزایش می‌دهد.امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج. به خریداران اجازه دهید نتایج جستجو را بر اساس معیارهای مختلف (بهترین فروشندگان، بالاترین یا پایین ترین قیمت، رتبه بندی محصول، جدیدترین مورد و غیره) مرتب کنند و همچنین مواردی را که در یک دسته بندی خاص قرار نمی گیرند حذف کنند.طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک:
فیلتر کردن نتایج جستجوفیلتر کردن محصولاتهر چه تعداد انتخاب های بیشتری داده شود، انتخاب سخت تر می شود. با اجرای فیلترها به خریداران کمک کنید تا محصولات مناسب را پیدا کنند. این به آنها کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کرده و مستقیماً به محدوده محصول مورد نظر خود بپرند.
 نمایش سریع محصول
«نمایش سریع» با حذف بارهای غیرضروری صفحه، زمان لازم برای یافتن محصول مناسب را برای خریداران کاهش می‌دهد. به طور معمول، جزئیات محصول در یک پنجره مودال بر روی صفحه مشاهده شده نمایش داده می شود. سعی نکنید تمام جزئیات محصول را نشان دهید، در عوض، برای مشاهده جزئیات کامل، پیوندی به صفحه کامل محصول اضافه کنید. همچنین، مطمئن شوید که یک دکمه "افزودن به سبد خرید" با موقعیت برجسته و همچنین یک عملکرد "ذخیره در لیست علاقه مندی ها" را در نظر بگیرید.
 طراحی فروشگاهی با نمای سریع محصول پیشنهادهای ویژه 
خریداران همیشه به دنبال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا بهترین معاملات هستند. پیشنهادات انحصاری را قابل مشاهده کنید تا خریداران از آنها مطلع شوند. حتی اگر تفاوت قیمت ها چندان زیاد نباشد، حس روانی پس انداز مقداری پول، توهم داشتن دست بالا را ایجاد می کند.طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیکبرای UX تجارت الکترونیکی برجسته وقتی که خریداران با موفقیت محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنند، اجازه دهید در مورد محصول اطلاعاتی کسب کنند. صفحه محصولی را طراحی کنید که با گنجاندن تصاویر زیاد، توضیحات دقیق و هر گونه اطلاعات مفید و مرتبط دیگر در مورد محصول، تا حد امکان تجربه ای شبیه به خرید حضوری ایجاد کند. بیایید نگاهی عمیق به معنای این داشته باشیم.
 
 ارائه تصاویر محصول عالیصفحه جزئیات محصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
تصاویر محصول MR PORTER شامل ویژگی زوم و حتی یک ویدیو است.با تجارت الکترونیک، خریداران نمی توانند محصول را لمس، احساس یا امتحان کنند. در عوض، همه چیز به آنچه که آنلاین می بینند بستگی دارد. به همین دلیل است که ارائه تصاویر محصول که به وضوح تمام جنبه های محصول را نشان می دهد بسیار مهم است. در اینجا یک چک لیست برای تصاویر کامل محصول وجود دارد: از پس زمینه سفید استفاده کنید. پس‌زمینه تصاویر محصول نباید حواس خود را پرت کند یا در تضاد با خود محصول باشد. پس زمینه سفید بهترین کار را دارد زیرا به محصول اجازه می دهد برجسته شود و تقریباً با هر سبک یا طرح رنگی کار می کند.از تصاویر با کیفیت بالا و بزرگ استفاده کنید. تصاویر خوب محصول را می فروشند.
تصاویر با کیفیت بالا توجه خریداران را جلب می کند و دقیقاً به آنها نشان می دهد که چه چیزی می خرند. داشتن تصاویر بزرگ به خریداران امکان بزرگنمایی و بررسی یک محصول را با جزئیات دقیق می دهد.از تصاویر متنوع استفاده کنید. محصول را از چندین زوایای مختلف نمایش دهید و نماهای نزدیک را در نظر بگیرید تا حس کامل تری از محصول ارائه دهید. یک نمای 360 درجه، جایی که آنها می توانند محصول را جابجا کنند، راه خوبی برای ارائه تجربه ای نزدیک به ورود فیزیکی به فروشگاه و درگیر شدن با آن است.
فروشگاهی VR موج بعدی این تجربه است.از ویدئو استفاده کنید ویدئوها این قابلیت را دارند که اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهند. از یک ویدیو برای نشان دادن محصول در حال استفاده و ارائه تا حد امکان اطلاعات کاربردی استفاده کنید.مقاوم باش. از تصاویری استفاده کنید که در چندین صفحه سازگار هستند و همچنین با ظاهر و احساس بقیه وب سایت مطابقت دارند. این باعث می شود همه چیز تمیز و بی نظم به نظر برسد. تصویر محصول اصلی باید در تمام قسمت‌های سایت، مانند نکات برجسته محصول یا در بخش موارد ویژه، یکسان باشد.
فقط مقدار مناسبی از اطلاعات محصول را ارائه دهیدبه خریداران اطلاعات دقیقی در مورد محصول بدهید تا بتوانند آگاهانه تصمیم خرید بگیرند. در دسترس بودن، گزینه‌ها برای اندازه‌ها یا رنگ‌های مختلف، ابعاد، نمودار اندازه، مواد مورد استفاده، هزینه کل، ضمانت‌ها و موارد دیگر را نمایش دهید. هرچه سوالات کمتری در مورد یک محصول داشته باشند، احتمال خرید آنها بیشتر است. راهنمای طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی صفحه جزئیات محصولHODINKEE اطلاعات دقیق محصول را نشان می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.