چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

 23 ترفند در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

 23 ترفند در طراحی سایت فروشگاهی

۱۶ بازديد
طراحی سایت فروشگاهی خوب برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری بسیار مهم است.
 
در حالت ایده آل، عناصر طراحی وب سایت شما باید تجربه خرید و فرآیند خرید را تا حد امکان سریع، آسان و بدون استرس کند.
 
مهم نیست که تبلیغات آنلاین شما چقدر خوب باشد، اگر فروشگاه آنلاین شما برای فروش بهینه نباشد، ممکن است مشتریان ارزشمندی را از دست بدهید.
 
همچنین اگر بازدیدکنندگان به محض ورود به سایت شما روی سایت شما کلیک کنند، ممکن است دلارهای ارزشمند تبلیغات خود را هدر دهید.
 
این 23 نکته طراحی سایت فروشگاهی را دنبال کنید و در کمترین زمان شاهد تبدیل های بیشتری خواهید بود!
 
1.       کاربر را در نظر داشته باشیدتک تک جزئیات طراحی سایت فروشگاهی شما از صفحات محصول گرفته تا تصاویر محصول مربوطه تا فرم های تماس… ... به صفحه پرداخت می تواند به طور بالقوه به تصمیم کاربر برای خرید کمک کند. ویترین فروشگاه شما باید تا آنجا که ممکن است بهترین تاثیر اولیه را داشته باشد. به همین دلیل است که باید کاربر را با هر تصمیمی که در مورد طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود می گیرید در نظر داشته باشید.
 تجربه کاربری برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و تبدیل مشتریان به مشتریان تکراری بسیار مهم است. مطمئن نیستید که آیا وب سایت شما تجربه کاربری خوبی دارد؟ گرفتن نظر دوم با استخدام یک دوست یا حتی استخدام کسی که وب سایت شما را بررسی کند کاربر پسند است. از آنها بخواهید که سایت شما را از نظر قابلیت استفاده، سهولت ناوبری، جذابیت بصری و رضایت کلی رتبه بندی کنند.
 2. از طراحی وب سایت ساده استفاده کنیدوب سایت های مینیمالیستی به طور مداوم نسبت به وب سایت های پیچیده بصری از نظر بصری جذاب تر و قابل اعتماد تر ارزیابی می شوند. اگر می خواهید طراحی سایت فروشگاهیخود را برای تبدیل بهینه کنید، باید آن را ساده کنید. برای ساده سازی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما. هر گونه اطلاعات غیر ضروری را بردارید و از یک تم طراحی مینیمالیستی با فضای سفید فراوان استفاده کنید.مثال بالا یک صفحه وب با طراحی فوق العاده ساده را نشان می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند سریعتر به نقاط تبدیل اصلی برسند. هیچ پیوند، تصویر یا ویدیوی حواس‌پرتی وجود ندارد. فراخوان به عمل به وضوح تعریف شده است و طراحی ساده حسی حرفه ای و مینیمال را القا می کند. اگر برای شروع به انتخاب پلت فرم طراحی وب سایت نیاز به کمک دارید، از پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند:
 وردپرس، Shopify، WooCommerce یا BigCommerce برای رشد کسب و کارهای تجارت الکترونیک. 
3. از دکمه مشاهده سبد خرید استفاده کنیداحتمالاً متوجه شده اید که اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک یک نماد سبد خرید کوچک در جایی در هر صفحه دارند… … (معمولاً گوشه سمت راست بالا) که به کاربران امکان می دهد به راحتی مواردی را که به سبد خرید خود اضافه کرده اند مشاهده کنند.
 این یکی از مهمترین عناصر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک است! ثابت شده است که داشتن این دکمه همیشه هنگام خرید آنلاین مشتریان باعث افزایش نرخ تبدیل می شود. فقط مطمئن شوید که نماد در زمان واقعی به روز می شود و چیزی است که مانند سبد خرید یا کیف خرید قابل تشخیص است. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مردم را گیج کنید. از آنجایی که این یکی از مهم ترین دکمه ها در کل وب سایت شما است. توصیه می کنیم با استفاده از رنگ روشنی که از پس زمینه جدا می شود آن را برجسته کنید. همچنین باید بزرگ‌تر از دکمه‌های دیگر باشد تا پیدا کردن آن راحت‌تر باشد تا بتوانید تجربه تجارت الکترونیک بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید.
4. در مورد قیمت گذاری صادق باشیدصداقت همیشه بهترین سیاست است. هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود، به یاد داشته باشید که همیشه در مورد قیمت محصولات یا خدماتی که می فروشید صادق باشید. سعی نکنید اطلاعات را مخفی کنید یا پیدا کردن آن را برای بازدیدکنندگان در سایت خود مشکل نکنید. شما هرگز نمی خواهید بازدیدکنندگان وب سایت شما احساس کنند که فریب خورده یا فریب خورده اند. دفن اطلاعات قیمت در صفحات سخت یافتن وب سایت شما می تواند در واقع مضر باشد.
 در عوض آن را در جایی قرار دهید که پیدا کردن آن آسان و درک آن ساده باشد. این قانون در مورد حمل و نقل نیز صدق می کند. همیشه در مورد هزینه های حمل و نقل محصولات خود و همچنین سیاست های حمل و نقل که ممکن است مشتریان نیاز به دانستن آنها داشته باشند، آگاه باشید. مطالعات نشان می دهد که نمایش اطلاعات حمل و نقل خیلی دیر در فرآیند خرید منجر به افزایش نرخ رها شدن سبد می شود. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند هزینه کل یک محصول، از جمله حمل و نقل، را قبل از خرید مشاهده کنند.
 5. حواس کاربران را پرت نکنیدطراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما باید برای ایجاد فروش بهینه شود. خوب است که اطلاعات اضافی را در مورد داستان برند خود، یک وبلاگ یا حتی گزینه ای برای ثبت نام بازدیدکنندگان وب سایت در خبرنامه ایمیلی قرار دهید. فقط مطمئن شوید که این اطلاعات اضافی، مردم را از خرید منحرف نکنند. به عنوان مثال، فرمی در صفحه تماس شما، یا در پایین صفحه اصلی شما، که افراد می توانند برای پیوستن به لیست ایمیل شما پر کنند، مشکلی ندارد. فقط یک پنجره پاپ آپ ایجاد نکنید که از کاربران درخواست کند برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، زیرا ممکن است تأثیری برعکس آنچه می خواهید داشته باشد. نه تنها ممکن است کسی را از خرید منحرف کند.
 اما می تواند آنها را آزار دهد و کمتر تمایل داشته باشند که آدرس ایمیل خود را به شما بدهند و احتمال اینکه سبد خرید خود را رها کنند بیشتر می شود.
 6. عکس های با کیفیتاحتمالاً بزرگترین مشکل برای خریداران آنلاین این است که نمی توانند محصولات را قبل از خرید شخصاً ببینند. آنها می توانند با یک فروشگاه آجر و ملات. برای کاهش این مشکل، باید طراحی سایت فروشگاهیخود را با تصاویر محصول با کیفیت بالا ارتقا دهید. و، شاید حتی ویدیو بسته به محصول. داشتن عکس هایی با وضوح بالا یک الزام مطلق است.
هر گونه تاری یا پیکسلی می تواند مشتریان بالقوه را که فکر می کنند محصول شما ارزان است دور کند. ایجاد گالری عکس برای هر محصول را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند روی آنها کلیک کرده و چندین زوایای هر محصول را ببینند. یکی از ویژگی‌های محبوب یک کادر پاپ‌آپ است که در آن افراد می‌توانند روی یک تصویر خاص زوم کنند و جزئیات دقیق را ببینند. این تقریباً تا آنجایی که می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید تا به صورت فیزیکی یک محصول را برداشته و قبل از خرید آن را بررسی کنند، نزدیک است. 
در صورت امکان، از تصاویر سبک زندگی افرادی که واقعاً از محصولات شما استفاده می کنند یا با آنها تعامل دارند، استفاده کنید. زمانی که لباس‌ها توسط یک مدل پوشیده می‌شوند، به جای اینکه صاف یا روی مانکن باشند، بسیار جذاب‌تر هستند. به همین ترتیب، زمانی که بتوانید آنها را در عمل نشان دهید، فروش برخی محصولات آسان تر است.تصویر بالا نمونه کاملی از نحوه ارائه محصولات در یک سایت تجارت الکترونیک را نشان می دهد.
 در سمت چپ، چندین نمای مختلف از لباس وجود دارد. کاربران همچنین می توانند با چرخاندن مکان نما بر روی تصاویر و مشاهده پنجره نزدیک به سمت راست به جزئیات دقیق نگاه کنند. همچنین، توجه داشته باشید که چگونه لباس روی یک مدل نشان داده می شود نه روی چوب لباسی یا روی زمین. تصاویر همچنین وضوح فوق العاده بالایی دارند تا بهترین تصویر ممکن را از لباس ارائه دهند.
 7. همیشه صادق باشیدعلاوه بر استفاده از عکس های صادقانه محصول و اطلاعات دقیق قیمت گذاری، باید سیاست های حمل و نقل و بازگشت خود را به راحتی در وب سایت خود در دسترس قرار دهید. افزودن پیوندی به منوی پیمایش اصلی خود برای خط‌مشی‌های فروشگاه، راهی سریع و آسان برای مراقبت از این جزئیات مهم است… ... بسیاری از صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک فراموش می کنند. کمی زبان متقاعد کننده قابل انتظار است، اما زیاده روی نکنید و هرگز سعی نکنید بازدیدکنندگان خود را کاملاً فریب دهید. 
8. شامل بررسی و/یا توصیفات61 درصد از خریداران آنلاین گزارش می دهند که قبل از تصمیم به خرید محصول، نظرات مشتریان را خوانده اند. شما می توانید از این آمار مفید با گنجاندن نظرات و توصیفات در وب سایت خود به نفع خود استفاده کنید. نظرات مشتریان راهی سریع و آسان برای ارتقای سریع فروش و تبدیل است. یکی از استراتژی‌های مؤثر طراحی وب تجارت الکترونیک، گنجاندن بررسی‌های خاص محصول به طور مستقیم در زیر توضیحات هر محصول است. اگر محصولات بسیار متفاوتی ندارید، می‌توانید یک صفحه کاملاً مجزا از سایت خود را برای بررسی و نظرات قرار دهید
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.