دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

اهمیت ساخت سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

اهمیت ساخت سایت فروشگاهی (قسمت دوم)

۱۸ بازديد
در مقاله قبل به فاکتورهای مهم در پراهمیت در طراحی سایت فروشگاه حرفه ای پرداختیم.
امروز نیز به بررسی باقی نکات می پردازیم.
 
زمان صرف شده
نگاه کردن به زمانی که مشتریان در سایت شما صرف می کنند می تواند بینش ارزشمندی
از رفتار آنها به شما بدهد. آیا بازدیدکنندگان شما در حال مرور هستند اما خرید نمی کنند؟
شاید وب سایت شما جذاب باشد، اما قیمت شما بسیار بالاست. آیا بازدیدکنندگان تقریباً
بلافاصله پرش می کنند؟ شاید ناوبری سایت شما مشکل باشد.
 
صفحات در هر بازدید
معیار دیگری که می تواند به بازگشایی رفتار مشتری کمک کند، صفحات در هر بازدید است.
این تعداد صفحات منفرد در سایت شما را که مشتریان بازدید می کنند اندازه گیری می کند
و می تواند به شما کمک کند اثربخشی فروشگاه آنلاین خود را اندازه گیری کنید.
 
ایجاد تجارت الکترونیکی شما
راه اندازی یک تجارت الکترونیک نیازمند تحقیق، برنامه ریزی و اشتیاق است. با ابزارهای مناسب،
می‌توانید به بازار خریداران آنلاینی که به دنبال محصولات از خانه‌هایشان هستند، دسترسی پیدا کنید.
 
در اینجا مراحلی وجود دارد که باید زمانی که آماده پیشبرد سرمایه گذاری خود هستید، دنبال کنید.
 
مرحله اول: محصول خود را انتخاب کنید
قبل از شروع، مطمئن شوید که ایده روشنی از جایگاه خود دارید. حتی بهتر از آن، در نظر گرفتن
آنچه می‌خواهید به بازار کمک کنید و با چشم‌اندازی از اقلامی که امیدوارید بفروشید شروع کنید، کمک می‌کند.
 

هنگامی که به محصول یا خدمات خاصی رسیدید، وقت بگذارید و کمی تحقیق کنید. با بررسی سایر
مشاغل در صنعت خود شروع کنید. به کارهایی که آنها به خوبی انجام می دهند و فکر می کنید می
توانید در آن ها پیشرفت کنید، توجه کنید. مدل کسب و کار، تکنیک های بازاریابی و عملکرد وب سایت
آنها را به دقت بررسی کنید. این مشاهدات می تواند به شکل دادن به برنامه شما کمک کند.
 
مطمئن شوید که پتانسیل اشباع بازار، سهولت (یا دشواری) ورود به بازار و نیازهای منحصربه‌فردی
که محصول شما ممکن است بتواند برطرف کند را نیز در نظر بگیرید.
 
مرحله 2: مخاطب هدف خود را پیدا کنید
هنگامی که می دانید چه چیزی را می خواهید بفروشید، وقت آن است که مشتری هدف خود را شناسایی
کنید. در نظر بگیرید که خریدار ایده آل شما چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد. ایجاد شخصیت مشتری
در این بخش از فرآیند می تواند مفید باشد.
 
شخصیت مشتری یا خریدار نسخه ای تخیلی از مشتری ایده آل شما است. این شخصیت می تواند به
شما کمک کند رفتار مشتری را پیش بینی کنید و مشتریان آینده خود را عمیق تر درک کنید. عواملی که
ممکن است بخواهید هنگام ایجاد شخصیت در نظر بگیرید عبارتند از سن، موقعیت مکانی، سطح درآمد
و اهداف یا ارزش های شخصی. چه پرسونای دقیق بسازید یا نه، در نظر گرفتن این ویژگی ها می تواند به
شما کمک کند حضور آنلاین مشتریان واقعی و ترجیحات بازاریابی خود را پیش بینی کنید.
 
مرحله 3: محصول خود را اعتبارسنجی کنید
حتی با داشتن چشم‌اندازی از محصول خود و تصویری واضح از مخاطبان هدف، هنوز موانع مهمی را پیش
از راه‌اندازی برند خود دارید. ابتدا باید تعیین کنید که آیا ایده شما در بازار واقعی قابل اجرا خواهد بود یا خیر.
شما باید هم معیارهای مبتنی بر بازار مانند اندازه بازار، رقبا، و روندهای صنعت و هم معیارهای مبتنی بر
محصول مانند قیمت، نشانه گذاری ها، تاکتیک های فروش و مقررات را در نظر بگیرید.
هنگام تأیید اعتبار محصول خود، باید درک دقیقی از هزینه هایی که به عنوان صاحب کسب و کار با آن مواجه
خواهید شد، داشته باشید. برای فروشندگان تجارت الکترونیک، شما اغلب در قیمت گذاری خود انعطاف
بیشتری دارید زیرا هزینه ویترین فروشگاه یا در مورد محصولات دیجیتال، هزینه های انبار و ساخت را ندارید.
 
مرحله چهارم: کسب و کار خود را شکل دهید
اگر کسب و کار شما حول یک محصول فیزیکی متمرکز است، باید مدلی برای دریافت، بسته بندی و ارسال
سفارشات خود ایجاد کنید. برخی از گزینه های شما عبارتند از:
 
خودتان محصول را بسازید و هزینه ارسال را به عهده بگیرید
اینکه محصول شما توسط شرکت دیگری تولید شود
فروش مجدد اقلام عمده فروشی در یک نشانه گذاری
Dropshipping اقلام با کار با یک کنترل کننده موجودی شخص ثالث
ارائه محصول دیجیتالی که نیاز به تولید یا حمل و نقل را بی نیاز می کند
هنگامی که مشخص کردید چگونه محصول خود را جابجا می کنید، زمان آن رسیده که یک طرح تجاری
بنویسید. این طرح برای اصلاح اهداف و هدایت مراحل بعدی شما ضروری خواهد بود. به نوع کسب و
کاری که راه اندازی می کنید، محصولتان، مشتری ایده آلتان، منبع درآمدتان، نیازهای کارکنان و مدل عملیاتتان فکر کنید.
 
یک طرح تجاری مؤثر اغلب بین 15 تا 20 صفحه است و شامل موارد زیر است:
 
خلاصه اجرایی
نمای کلی شرکت شما
تحلیل بازار
تعاریف محصول یا خدمات شما
یک برنامه بازاریابی عملی
طرحی برای تدارکات
یک برنامه مالی خوب توسعه یافته
مرحله پنجم: نامی را انتخاب کنید
اگر قبلاً یکی را در ذهن ندارید، فروشگاه تجارت الکترونیک شما به یک نام به یاد ماندنی نیاز دارد. یک
نام تجاری عالی قانع کننده، توصیفی و در نوع خود بی نظیر است. بررسی کنید تا مطمئن شوید نام
کسب و کار شما در وب سایت وزیر امور خارجه و وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات
متحده موجود است. بعد از اینکه تصمیم گرفتید، می خواهید:
 
نام دامنه خود را ادعا کنید.
برای ثبت قانونی کسب و کار خود به عنوان یک LLC، شرکت، مشارکت یا مالکیت، با یک وکیل مشورت کنید.
برای شماره شناسایی کارفرمای خود (EIN) از طریق IRS اقدام کنید.
برای هر گونه مجوزهای تجاری یا مجوزهای لازم، از جمله مجوزهای مالیات بر فروش، مجوزهای بهداشتی
و ایمنی و موارد دیگر درخواست دهید.
مرحله ششم: وب سایت خود را بسازید
بعد از اینکه کسب و کار جدید خود را ایجاد کردید، بالاخره زمان ساخت سایت فروشگاهی ی خود فرا
رسیده است. هدف شما باید ایجاد یک وب سایت صیقلی باشد که ارزش ها و زیبایی شناسی برند
جدید شما را منعکس کند. مراحل اساسی ساخت وب سایت عبارتند از:
 
خرید دامنه اگر قبلاً این کار را نکرده اید، می توانید یک دامنه سفارشی با Mailchimp خریداری کنید.
این باعث می شود مشتریان راحت تر شما را پیدا کنند و به سایت جدید شما اعتبار می بخشد.
انتخاب سازنده وب سایت Mailchimp طراحی و ساخت وب سایتی را که برای برند خود متصور هستید
آسان می کند. پلتفرم همه کاره فرآیند ایجاد و تبلیغ وب سایت شما را ساده می کند.
نقشه برداری از سایت شما هنگامی که برای بررسی سازنده وب سایت و قابلیت های آن وقت گذاشتید،
ایجاد یک نقشه سایت مفید است. بر روی آسان کردن سایت خود برای پیمایش و سرگرمی برای کاوش تمرکز کنید.
طراحی زیبایی شناسی شما برای ایجاد یک بسته بصری که ارزش ها و فرهنگ برند شما را نشان می
دهد، وقت بگذارید. ابزارهای منعطف Mailchimp ارتقای طراحی وب سایت خود را با فرمت های حرفه ای
و برندسازی جذاب آسان می کند.
ساخت صفحات شما هر صفحه در وب سایت شما باید نیازهای مخاطبان هدف شما را برآورده کند. به
یاد داشته باشید که همه جاده ها باید به ایجاد مشتریان جدید منجر شوند.
در حال اتصال پردازنده پرداخت شما مطمئن شوید که وب سایت شما می تواند قبل از راه اندازی پرداخت ها را بپذیرد.
بهینه سازی سئوی خود بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کلیدی برای به دست آوردن دید آنلاین
است. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی هوشمندانه استفاده می کنید تا بتوانید تا حد امکان با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید.
راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی شما چک لیست راه اندازی تجارت الکترونیکی خود را قبل از شروع
به کار با فروشگاه آنلاین جدید خود دوباره بررسی کنید.
مرحله هفتم: یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید
بازاریابی برای فروشگاه شما، چه قبل و چه بعد از راه اندازی، ضروری است، بنابراین باید مطمئن شوید
که یک استراتژی بازاریابی قانع کننده برای به اشتراک گذاشتن کلمه ایجاد کرده اید.
 
شاخه
هنگامی که صحبت از بازاریابی به میان می آید، استفاده از کانال های متعدد برای دستیابی به مشتریان
خود اغلب سودمند است. به عنوان مثال، شما می توانید:
 
وبلاگ خود را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید - و بالعکس.
در چندین کانال رسانه اجتماعی پست کنید و ببینید کدام پلتفرم بیشترین تعامل را از سوی مخاطبان
شما به دست می آورد.
با اینفلوئنسرها یا بازاریاب های وابسته شریک شوید و پیوندهایی به صفحات فرود قابل خریدی که می
توانند به اشتراک بگذارند در اختیار آنها قرار دهید.
استراتژی های سئوی خود را تغییر دهید
بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرآیند مداوم است. برای حفظ دید، روی توسعه سئوی سایت خود
با کپی موثر، توضیحات محصول و پست های وبلاگ به روز تمرکز کنید. به خاطر داشته باشید که کل
سایت شما باید با استانداردهای سئو فعلی مطابقت داشته باشد تا در معرض دید شما قرار بگیرد.
 
در CRM سرمایه گذاری کنید
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل آنلاین است. یک پلتفرم CRM
می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های مهم در مورد جمعیت‌شناسی و رفتارها، از سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی
تجارت الکترونیک شما پشتیبانی یا مدیریت کند. به عبارت دیگر، سرمایه گذاری در CRM می تواند به
شما در بهینه سازی انتخاب های بازاریابی و افزایش فروش کمک کند.
 
از ایمیل حداکثر استفاده را ببرید
ایمیل نقش مهمی در هر تلاش بازاریابی ایفا می کند زیرا به شما امکان می دهد با افرادی که
قبلاً به محصول شما علاقه نشان داده اند ارتباط برقرار کنید. کمپین های بازاریابی ایمیلی روشی
عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات انحصاری، تبلیغات، به روز رسانی های شرکت و جزئیات
راه اندازی محصول هستند. حتی می توانید نظرسنجی هایی را به ایمیل خود اضافه کنید تا بازخورد
مشتریان را جمع آوری کنید و به شکل گیری آینده برند خود کمک کنید.
 
برای راه اندازی سایت فروشگاهی  خود آماده شوید
راه اندازی فروشگاه آنلاین شما همیشه آسان نیست، اما نکته کلیدی این است که اهداف خود را در
ذهن داشته باشید و فرآیند را یک مرحله در یک زمان انجام دهید. و با ابزارهای جامع Mailchimp در
نوک انگشتان شما، همه چیزهایی را که برای ایجاد – و رشد – کسب و کار جدید خود نیاز دارید، خواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.