چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چطور یک فروشگاه اینترنتی موفق بسازیم؟

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

چطور یک فروشگاه اینترنتی موفق بسازیم؟

۲۰ بازديد
اینترنت بر هر بخش از زندگی ما تأثیر می گذارد. ما از آن برای معاشرت، سرگرمی، کار و تحقیق استفاده می کنیم. برای خرید هم از آن استفاده می کنیم.
 
اکنون نسلی از بزرگسالان وجود دارند که فقط دنیایی را می شناسند که در آن اینترنت وجود دارد، و همانطور که آنها و نسل های بعدی پول بیشتری خرج می کنند، فروش اینترنتی به رشد خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر، 43 درصد از خریداران از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات قبل از خرید استفاده می کنند و تا سال 2024، درآمد فروش اینترنتی در ایالات متحده به ارزش 476 میلیارد دلار خواهد رسید.
باید طراحی سایت فروشگاهی به نحوی باشد که مطابق با انتظارات مشتری در حال تحول باشداینترنت بر هر بخش از زندگی ما تأثیر می گذارد. ما از آن برای معاشرت، سرگرمی، کار و تحقیق استفاده می کنیم. برای خرید هم از آن استفاده می کنیم. 
اکنون نسلی از بزرگسالان وجود دارند که فقط دنیایی را می شناسند که در آن اینترنت وجود دارد، و همانطور که آنها و نسل های بعدی پول بیشتری خرج می کنند، فروش اینترنتی به رشد خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر، 43 درصد از خریداران از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات قبل از خرید استفاده می کنند و تا سال 2024، درآمد فروش اینترنتی در ایالات متحده به ارزش 476 میلیارد دلار خواهد رسید.
 فروش اینترنتی در سال 2020
خرده فروشان اگر بخواهند به مشتریان دسترسی پیدا کنند، نمی توانند آفلاین بمانند. سایت‌های فروش اینترنتی، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا به بازارهای جدید دست یابند و با فروش در صورت بسته شدن فروشگاه‌های آجر و ملات، انعطاف‌پذیری کسب کنند.
اگر به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید، یک سایت فروش اینترنتی می تواند حتی قبل از اینکه یک فروشگاه فیزیکی باز کنید، یک بازار جهانی و شناخت برند به شما بدهد. راه اندازی یک سایت فروشگاهی اختصاصی به شما این امکان را می دهد که هر جنبه ای از تجربه مشتری خود را کنترل کنید، از نام تجاری گرفته تا حمل و نقل و خدمات مشتری. می‌توانید خودتان آن را بسازید یا با یک توسعه‌دهنده همراه شوید، اما در هر صورت، دانستن این فرآیند می‌تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند، بنابراین وب‌سایتی بهینه‌سازی شده برای فروش محصولات خود دریافت می‌کنید. 
آمار فروش فروش اینترنتی 
فروش اینترنتی هر روز در حال رشد است و به کسب و کارها فرصت های منحصر به فردی برای ارتباط با مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. یک فروشگاه فروش اینترنتی با طراحی خوب می تواند از ارائه گزینه های خرید مناسب برای مصرف کنندگان بهره مند شود. 1. فروش اینترنتی تا سال 2023 22 درصد از خرده فروشی های جهانی را تشکیل می دهد.انتظار می رود فروش در فروشگاه های آنلاین تا سال 2023 به 22 درصد از خرده فروشی های جهانی برسد، در حالی که این میزان در سال 2019 به 14.1 درصد رسیده است.
در حالی که بخشی از این رشد به دلیل ایجاد سایت های فروش اینترنتی بیشتر است، بیشتر آن به دلیل تغییر در روند خرید است. صاحبان مشاغل می توانند از این پدیده جهانی با دادن فرصت به مشتریان برای خرید به محض تصمیم گیری در مورد محصول و همچنین دسترسی به مشتریان خارج از کشور با سایت های بین المللی و حمل و نقل استفاده کنند. 2. فروش اینترنتی در سه ماهه اول سال 2020 11.5 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است.تخمین زده می شود که 11.5 درصد از فروش در سه ماهه اول سال 2020، فروش فروش اینترنتی بوده است.
تأثیر COVID-19 به این معنی است که افراد بیشتری به صورت آنلاین خرید می کنند و فروش فروش اینترنتی در طول سال به رشد خود ادامه داده است. با خرید بیشتر مصرف‌کنندگان از اینترنت، فرصت‌هایی برای صاحبان کسب‌وکار وجود دارد تا ثابت کنند بهترین سایت‌های فروش اینترنتی خدمات آنلاین عالی ارائه می‌دهند و وفاداری را برای جهان پس از COVID-19 ایجاد می‌کنند. 
چرا یک سایت فروشگاهی ایجاد کنیم؟
واضح است که رشد فروش اینترنتی فواید زیادی برای نتیجه کسب و کار به همراه دارد، اما دلایل بیشتری برای ایجاد یک فروش اینترنتی وجود دارد. حضور آنلاین به کسب‌وکارها فرصت‌های زیادی برای ایجاد ارتباطاتی می‌دهد که منجر به رشد می‌شود.
1. خریدهای جدید در بازار
.
برای بسیاری از شرکت‌ها، به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، دستیابی به مشتریان در بازارهای جدید تنها با یک ویترین فروشگاه سخت است. یک سایت فروش اینترنتی شما را قادر می سازد به صورت آنلاین به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید که فقط با فروش آجر و ملات نمی توانستید به آنها دست پیدا کنید. 
2. تجارب خرید منحصر به فرد ایجاد کنید.
کسب‌وکارهای آنلاین همچنین می‌توانند با ایجاد یک تجربه خرید منحصربه‌فرد از طریق ویدیوها، داستان‌ها و خدمات شخصی‌شده، مستقیماً بر سفر مشتری تأثیر بگذارند. این برخوردهای خرید نیز نیازی به پایان یافتن ندارد، زیرا می توانید از طریق ایمیل مارکتینگ یا رسانه های اجتماعی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. این تجربیات خارق‌العاده راهی برای متقاعد کردن مشتریان دارد که خرید آنلاین فرصت‌های فراگیری را ارائه می‌دهد که معمولاً یک فروشگاه آجری ارائه نمی‌کند. 
3. برند خود را تقویت کنید.
اگر در یک بازار آنلاین مانند eBay یا آمازون می فروشید، محصولات شما به طور کلی فهرست شده اند و اغلب از مارک های بازار استفاده می کنند. برخی از مشتریان ممکن است حتی متوجه نباشند که از شما خرید می کنند و در نتیجه برند شما را نمی آموزند. ساختن سایت فروش اینترنتی خود، کنترل نحوه ارائه محصولات شما را تضمین می کند. مشتریان شما شما را به یاد می آورند، نه بازار. 
چگونه گام به گام یک سایت فروشگاهی بسازیم؟
ساختن یک سایت فروش اینترنتی ممکن است ساده تر از آنچه تصور می کنید باشد. در حال حاضر راه حل های فروش اینترنتیی وجود دارد که بیشتر کار را برای شما انجام می دهد، اما هنوز باید بدانید که چه چیزی ارائه می شود و سایت شما به چه چیزی نیاز دارد. اگر به اندازه کافی تحقیق کنید، می توانید تصمیماتی بگیرید که منجر به یک سایت باشکوه شود که در سال های آینده با شما رشد و تکامل پیدا کند.پلتفرم فروش اینترنتی کامل خود را انتخاب کنید.یک نام دامنه خریداری کنید.یک توسعه دهنده پیدا کنیدموضوع فروش اینترنتی خود را انتخاب کنید.
قالب فروش اینترنتی خود را سفارشی کنید.محصولات خود را اضافه کنیدگزینه های پرداخت را تنظیم کنیدتنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید.فروشگاه آنلاین خود را پیش نمایش، آزمایش و… منتشر کنید.بستر مناسب فروش اینترنتی خود را پیدا کنیدپیدا کردن سازنده سایت فروشگاهی مناسب اولین قدم در سفر شماست. داشتن یکی که بتواند نیازهای محصولات و برند شما را برآورده کند، مهم است. 
1. انواع پلتفرم های فروش اینترنتی.
سه نوع اصلی از پلتفرم های فروش اینترنتی برای انتخاب وجود دارد که برای انواع مختلف کسب و کارها مناسب هستند و عملکردهای متفاوتی دارند. در اینجا چیزی است که باید بدانید: متن باز همانطور که از نام آن پیداست، پلتفرم های منبع باز کد منبع خود را آزادانه به همه کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند ارائه می کنند. نصب آن رایگان است و به طور بی پایان قابل تنظیم است.
با این حال، پلتفرم‌های منبع باز معمولاً برای استفاده صحیح به دانش کدنویسی پیشرفته نیاز دارند. نقض امنیت نیز یک نگرانی است، و کاربران اغلب نیاز دارند افرادی را که برای حفظ امنیت اختصاص داده شده اند استخدام کنند، که ممکن است هزینه بیشتری نسبت به اشتراک در نوع دیگری از پلتفرم داشته باشد.
 SaaSSaaS یا نرم افزار به عنوان سرویس، یک پلت فرم فروش اینترنتیی است که به عنوان یک سرویس اشتراک ارائه می شود. این سیستم ها عموماً آسان برای استفاده، مقیاس پذیر و دارای امنیت قوی هستند. از آنجایی که آنها به طور خاص برای فروش اینترنتی طراحی شده اند، می توانند فرآیندهای لجستیکی مانند پرداخت و پردازش پرداخت را انجام دهند. 
قیمت گذاری یک نگرانی در مورد SaaS است، زیرا هزینه اشتراک ماهانه، هزینه تراکنش و هزینه برای برنامه های افزونه وجود دارد. برخی از خدمات همچنین ممکن است برندسازی محدودی داشته باشند که خلاقیت شما را هنگام طراحی محدود می کند. به عنوان مثال، سایت‌هایی که بر روی Wix ساخته شده‌اند، در پایین صفحه «تأمین‌شده توسط Wix» دارند، بنابراین نه تنها برند خود را تبلیغ می‌کنید، بلکه کانون توجه را با Wix به اشتراک می‌گذارید. خدمات ممتاز معمولاً به شما آزادی عمل بیشتری برای ایجاد ظاهر و احساسی که نشان دهنده برند شما است، به تنهایی می دهد.
 تجارت بی سر Headless Commerce سبد خرید و لایه نمایش سایت های فروش اینترنتی را جدا نگه می دارد. این بدان معناست که می‌توانید از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پلتفرم تجربه دیجیتال (DXP)، برنامه وب پیش‌رونده (PWA) یا سایر فناوری‌ها در قسمت جلویی استفاده کنید و آن را با موتور فروش اینترنتی در پشتیبان تقویت کنید. تجارت بدون سر به سرعت تغییرات مشتری را قادر می سازد و به کسب و کارها کنترل خلاقانه زیادی می دهد. همچنین به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که سریع‌تر و با هزینه کل کمتر وارد بازار شوند و کسب‌وکارها کنترل بیشتری بر فروشگاه خود داشته باشند در حالی که امنیت و انطباق با PCI را برون سپاری می‌کنند.
 2. میزبانی فروش اینترنتی.میزبانی وب فروش اینترنتی جایی است که داده های شما ذخیره می شود. این می تواند بر امنیت و هزینه ها تأثیر بگذارد، بنابراین برای درک گزینه های خود وقت بگذارید. ابر میزبانی ابری به سایت های فروش اینترنتیی اشاره دارد که خارج از سایت میزبانی می شوند. به طور کلی توسط SaaS یا شرکت های تجاری بدون سر ارائه می شود.
این پلتفرم زمان آپدیت و همچنین به‌روزرسانی‌ها، وصله‌ها و ارتقاهایی را مدیریت می‌کند که به حفظ امنیت سایت‌ها کمک می‌کند. راه‌حل‌های منبع باز ممکن است یک گزینه ابری نیز داشته باشند که شامل هزینه‌های میزبانی می‌شود، اما همچنان نیاز به نگهداری امنیتی دارد که توسط تاجر انجام شود. در فرض میزبانی داخلی به سایت‌های فروش اینترنتیی اطلاق می‌شود که بر روی سرورهای متعلق به کسب‌وکار میزبانی می‌شوند و معمولاً با راه‌حل‌های منبع باز یافت می‌شوند. شرکت باید فضایی برای سرور داشته باشد، نصب را انجام دهد و افرادی را برای مراقبت از آن استخدام کند تا اطمینان حاصل شود که سایت سالم و امن باقی می ماند. این معمولا برای شرکت های بزرگ امکان پذیرتر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.