چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین پلاگین های وردپرس برای سایت های فروشگاهی (قسمت سوم)

۱۳ بازديد
در مقاله قبل به معرفی هشت افزونه کاربردی در سایت های فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی 10 پلاگین کاربردی دیگر که می بایست در کنار سئو و طراحی سایت فروشگاهی لحاظ شود خواهیم پرداخت.
 
15. Google Workspace (formerly G Suite)
Google Workspace (قبلاً G Suite) مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی وب مانند ایمیل، اسناد، صفحات گسترده و غیره است. این مجموعه قدرتمند از برنامه‌های اداری ارزان‌تر، آسان‌تر و بدون دردسر است.
 
به شما امکان می دهد در هزینه های مجوز نرم افزار، سخت افزار، استخدام کارکنان فناوری اطلاعات، مدیریت پشتیبان گیری و موارد دیگر صرفه جویی کنید. از همه مهمتر این امکان را به شما می دهد تا از آدرس های ایمیل حرفه ای با نام دامنه کسب و کار خود درست در داخل جیمیل استفاده کنید.
 
جایگزین: همچنین می توانید یک ایمیل تجاری رایگان از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود دریافت کنید یا از Microsoft Office365 استفاده کنید.
16. SEMRush
SEMRush یک ابزار بازاریابی یکپارچه برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و صاحبان مشاغل است. ابزارهای قدرتمندی برای کمک به شما در بهبود سئو، استراتژی ترافیک پولی، رسانه های اجتماعی و استراتژی محتوا و روابط عمومی ارائه می شود.
 
همچنین به شما کمک می کند تا هوش رقابتی را در مورد رقبای خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید از آنها پیشی بگیرید و بر صنعت خود مسلط شوید.
 
ما از ابزار آنها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ممیزی بک لینک، ردیابی نام های تجاری، جاسوسی از رقبا، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات، ردیابی رتبه کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده می کنیم.
 
این پاراگراف های کوتاه برای توصیف قدرت واقعی SEMRush کافی نیستند. این یک ابزار ضروری در لیست ما برای صاحبان مشاغل جدی است و به طور یکپارچه با AIOSEO ذکر شده در بالا ادغام می شود.
17. LiveChat
LiveChat Inc بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل و وب سایت های تجارت الکترونیک است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت چت زنده را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.
 
گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی دارد و با یک برنامه تلفن همراه همراه است، بنابراین می‌توانید پشتیبانی بی‌درنگ ارائه دهید.
 
با نرم افزار پشتیبانی موجود، CRM، ایمیل مارکتینگ و سایر ابزارها ادغام می شود. مهمتر از همه، سریع بارگیری می شود و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.
 
تیم پشت LiveChat همچنین ChatBot.com را ایجاد کرد که بهترین نرم افزار چت بات با هوش مصنوعی است. می‌توانید از آن در ترکیب با LiveChat استفاده کنید تا مطمئن شوید کاربران شما همیشه سریع‌ترین پاسخ را با کمک هوش مصنوعی + انسان دریافت می‌کنند.
 
جایگزین: HubSpot و Sendinblue Chat سرویس های محبوب دیگری هستند که به شما امکان می دهد چت، CRM، SMS، فیس بوک و ایمیل را در یک پلتفرم متصل کنید.
 
  1. Pretty Links Pro
Pretty Links Pro یکی از بهترین افزونه های مدیریت لینک برای وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی پیوندهای وابسته را مدیریت کنید در حالی که این کار را آسان می کند پیوندهای وابسته خود را کوتاه و برای اشتراک گذاری به یاد ماندنی کنید.
 
این ابزار عالی برای بازاریاب‌های وابسته، پادکست‌ها، صاحبان مشاغل و دیگرانی است که می‌خواهند به راحتی URL های کوتاه در وردپرس ایجاد کنند.
 
جایگزین: ThirstyAffiliates یک جایگزین عالی برای بازاریابان وابسته با بسیاری از ویژگی های پیشرفته از جمله ادغام آمازون است.
 
  1. Shared Counts
Shared Counts بهترین افزونه رسانه اجتماعی وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی زیبایی را در وب سایت خود اضافه کنید. همچنین تعداد سهام را نشان می دهد که به شما کمک می کند تا اثبات اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید. در حالی که راه حل های پولی زیادی در دسترس است، این افزونه رایگان همه آنها را در کیفیت کد و عملکرد شکست می دهد. ما از SharedCount در بسیاری از وب سایت خود استفاده می کنیم زیرا راه حلی آسان برای مبتدیان و توسعه دهندگان ارائه می دهد. اگر می‌خواهید با نمایش خودکار آخرین محتوای اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب خود در سایت ما، اثبات اجتماعی بیشتری را نمایش دهید، به پلاگین‌های Smash Balloon نگاهی بیندازید. آنها توسط 1.6 میلیون وب سایت استفاده می شوند و این افزونه برترین افزونه فید رسانه های اجتماعی در وردپرس است.
  1. WP Mail SMTP
به طور پیش فرض، وردپرس از تابع ایمیل PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند. مشکل این است که یا شرکت های میزبان وردپرس این ویژگی را به درستی تنظیم نمی کنند یا برای جلوگیری از سوء استفاده آن را مسدود می کنند. این اساسا به این معنی است که شما و کاربرانتان ممکن است اعلان های ایمیل مهمی را از سایت وردپرس خود دریافت نکنید. WP Mail SMTP این مشکل را با ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از سرور ایمیل SMTP مناسب حل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد نحوه رفع مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس ببینید. بیش از 2 میلیون وب‌سایت از WP Mail SMTP استفاده می‌کنند، زیرا یک الزام مطلق است. ما از آن در WPBeginner نیز استفاده می کنیم. نکته حرفه ای: نسخه پولی به نام WP Mail SMTP Pro با راه اندازی دستکش سفید و ویژگی های بیشتر ارائه می شود. اساساً، کارکنان پشتیبانی آن‌ها آن را راه‌اندازی کرده و برای استفاده از ارائه‌دهنده خدمات SMTP شما وصل می‌کنند.
  1. Insert Headers and Footers
در حین مدیریت سایت وردپرس خود، ممکن است گاهی اوقات لازم باشد برای تأیید، درج اسکریپت‌های هدف‌گیری مجدد آگهی و غیره، کدهایی را به سربرگ یا پاورقی وردپرس خود اضافه کنید. Insert Headers and Footer به شما این امکان را می دهد که به راحتی قطعات کد را بدون ویرایش فایل های موضوعی خود به سایت وردپرس خود اضافه کنید. نگاهی به آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن کد سرصفحه و پاورقی در وردپرس بیندازید. این یک افزونه رایگان عالی است که برای صاحبان مشاغلی که به دنبال اضافه کردن جاوا اسکریپت ساده در HTML وب سایت خود بدون دست زدن به هیچ فایل کدی هستند بسیار مفید است.
  1. WPML
به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد که به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید. این یک چالش برای مشاغلی است که به مشتریان چند زبانه در مکان های جغرافیایی مختلف پاسخ می دهند. اینجاست که به WPML نیاز دارید. این یک افزونه چند زبانه وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت های چند زبانه با وردپرس ایجاد کنید. استفاده از آن بسیار آسان، سئو دوستانه است و به شما کمک می کند تا به راحتی محتوا به زبان های مختلف ایجاد کنید. جایگزین: TranslatePress یک جایگزین عالی است که به سرعت در حال رشد است.
 
  1. WooCommerce
WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس است که توسط بیش از 5 میلیون وب سایت استفاده می شود.
 
این دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید.
 
در چند سال گذشته، WooCommerce خود را به عنوان غالب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس معرفی کرده است. این توسط تیم پشت Automattic، شرکت پشت WordPress.com، Jetpack و سایر خدمات محبوب ساخته شده است.
 
اکنون یک اکوسیستم WooCommerce قوی با میزبانی اختصاصی WooCommerce، تم های WooCommerce و افزونه های WooCommerce موجود است.
 
نکته حرفه ای: اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک با WooCommerce هستید، توصیه می کنیم از SiteGround استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید طرح جدید تجارت الکترونیک Bluehost را امتحان کنید که با افزونه‌های ووکامرس ممتاز بیش از 1000 دلار به صورت رایگان مانند اشتراک، رزرو و موارد دیگر ارائه می‌شود.
 
برای رشد سایت تجارت الکترونیک وردپرس خود، افزونه های زیر را نیز توصیه می کنیم:
 
TrustPulse - به شما کمک می کند تا فوراً با اثبات اجتماعی و FOMO اعتماد مشتری را جلب کنید.
WooFunnels – به شما کمک می کند قیف های فروش بسازید و اتوماسیون تجارت الکترونیک را به وردپرس اضافه کنید.
کوپن های پیشرفته – به شما کمک می کند برنامه وفاداری، کارت های هدیه و سایر ویژگی های کوپن پیشرفته را در WooCommerce اضافه کنید.
برای پیشنهادات بیشتر، لیست کامل بهترین افزونه‌های WooCommerce را ببینید.
 
جایگزین: Easy Digital Downloads بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس است اگر به دنبال فروش دانلودهای دیجیتالی هستید.
 
اگر به دنبال راه حل پرداخت وردپرس بدون راه اندازی سبد خرید هستید، WP Simple Pay یک جایگزین عالی برای WooCommerce است.
 
آخرین اما نه کم‌اهمیت، BigCommerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک بدون هد میزبانی کامل برای وردپرس است. مقیاس پذیری بالا و نگهداری کم را برای صاحبان فروشگاه های جدی ارائه می دهد.
 
24. Nextiva
Nextiva بهترین سرویس تلفن تجاری از نظر امکانات و سهولت استفاده است. آنها به شما امکان می دهند یک شماره تلفن تجاری برای وب سایت خود دریافت کنید که همراه با مسیریابی تماس پیشرفته، تماس داخلی نامحدود رایگان، پست صوتی به ایمیل یا متن، فکس آنلاین و موارد دیگر است.
 
بهترین بخش این است که می توانید تماس ها را از شماره تلفن کسب و کار خود مستقیماً با تلفن همراه خود دریافت کنید که برای مشاغل کوچک بسیار عالی است. همچنین می توانید ساعات کاری را تنظیم کنید تا در تعطیلات یا ساعات غیر کاری مزاحم نشوید.
 
پلت فرم آنها همچنین CRM، چت زنده، نظرسنجی آنلاین و سایر ویژگی های ارتباطی را ارائه می دهد. می‌توانید همه آن‌ها را در یک پنل مدیریت ساده مبتنی بر وب مدیریت کنید که مدیریت آسان همه چیز را مانند یک حرفه‌ای برای صاحبان مشاغل کوچک آسان می‌کند.
 
ما از Nextiva VOIP برای تجارت خود استفاده می کنیم زیرا یکی از مقرون به صرفه ترین و مطمئن ترین خدمات تلفن تجاری است که با کسب و کار شما رشد می کند.
 
جایگزین: RingCentral و Ooma از دیگر ارائه دهندگان خدمات تلفنی و کسب و کار بسیار توصیه شده هستند.
این لیست ما از بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری را به پایان می رساند.
 
بسته به کسب‌وکارتان، ممکن است نیازی به استفاده از همه افزونه‌ها و ابزارهای وردپرس ذکر شده در فهرست ما نباشد، اما برای خوانندگان ما بسیار رایج است که در نهایت از حداقل 15 تا 18 راه‌حلی که ذکر کردیم استفاده کنند.
 
ما شدیداً توصیه می‌کنیم که افزونه‌ها را مستقیماً از فهرست افزونه WordPress.org دانلود کنید یا با استفاده از پیوندهای موجود در مقالات ما که شما را به وب‌سایت‌های رسمی افزونه می‌برد. لطفاً از تمام وب‌سایت‌های پلاگین و تم وردپرس نال شده خودداری کنید زیرا می‌توانند سایت شما را در معرض خطر قرار دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.