چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

11 بهترین ابزار نرم افزار طراحی وب در سال 2022 (قسمت دوم)

طراحی سایت و خدمات تولید محتوا و سئو

11 بهترین ابزار نرم افزار طراحی وب در سال 2022 (قسمت دوم)

۲۴ بازديد
در مقاله قبل 4 تا از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را با هم مرور کردیم. امروز نیز در ادامه این مطلب با هم 7 نرم افزار باقیمانده را مطالعه خواهیم کرد.
 
5. Framer
Framer که ابتدا به عنوان یک کتابخانه جاوا اسکریپت برای نمونه سازی آغاز شد، اکنون ابزار همه کاره خود است که برای کمک به تیم های طراحی در ایجاد نمونه های اولیه بدون کد خیره کننده طراحی شده است.
 برای سفارش طراحی سایت شخصی و طراحی سایت شرکتی در تهران به وبکده مراجعه کنید. 
چیزی که Framer را از دیگر ابزارهای موجود در این لیست متمایز می کند این است که دارای کتابخانه عظیمی از دارایی های بصری است که همه آنها را می توان مطابق با پروژه شما سفارشی کرد. سفارشی کردن نحوه کار عناصر طراحی مختلف با یکدیگر و انتقال روی صفحه آسان است.
در حالی که رابط کاربری آن به طرز قابل توجهی شبیه به Sketch است، از نظر انیمیشن های پیشرفته و طراحی های کاملاً واکنش گرا پشتیبانی بسیار بیشتری دریافت می کنید.
 در حالی که برای ایجاد نمونه های اولیه طراحی در Framer نیازی به دانستن کد ندارید، این ابزار از افزودن کد سفارشی بر روی هر عنصری که با آن کار می کنید پشتیبانی می کند. به علاوه، از آنجایی که Framer کاملاً روی React و JavaScript کار می‌کند – و کشیدن ویرایشگر کد در حین کار آسان است – محیط خوبی برای یادگیری نحوه کار زبان است. زمانی که زمان شروع ساخت وب‌سایت‌تان فرا می‌رسد، یا زمانی که آماده هستید طرح خود را به تیم توسعه بسپارید، کد React و جاوا اسکریپت از پیش تولید شده Framer به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که مطمئن شوند هیچ یک از طرح‌های شما در ترجمه گم نمی‌شوند.

 6. FlowMapp
تصویری از وب سایت FlowMapp.بهترین برای: برنامه ریزی نقشه سایت و نمودارهای جریانقیمت: رایگان تا 199 دلار در سالموجود برای: وبیکی از عناصر کلیدی طراحی وب، درک سفر مشتری است. FlowMapp برای کمک به شما در ساختن فلوچارت ها و نقشه های سفر و درک آنچه بازدیدکنندگان سایت شما به دنبال آن هستند، طراحی شده است. همچنین به طور کامل برای همکاری طراحی شده است و به تیم ها اجازه می دهد تا روی پروژه ها در زمان واقعی کار کنند. در حالی که FlowMapp به عنوان یک ابزار طراحی کامل طراحی نشده است، FlowMapp دارای کتابخانه ای از آیکون ها، ویرایشگرهای متن، ابزار اشاره گر و هر چیزی است که برای ایجاد فلوچارت های چشم نواز که آماده ارائه در جلسه بعدی شما هستند، نیاز دارید.
ابزار برنامه ریزی پرسونا همچنین به شما - یا تیم بازاریابی شما - اجازه می دهد تا تحقیقات کاربر را وارد کنید، و سپس می توانید از ابزار جریان کاربر برای ایجاد نمودارهای گردشی سفارشی بر اساس نیاز آن شخصیت ها استفاده کنید. یکی از بزرگترین چالش هایی که طراحان با FlowMapp با آن روبرو هستند این است که تنها ادغام آن در حال حاضر با Slack است. در حالی که این هنوز مفید است، به این معنی است که اگر از سایر ابزارهای نرم افزار طراحی وب مانند Sketch، Webflow یا Adobe XD استفاده می کنید، جریان کار شما قطع می شود.

 7. Balsamiq
Balsamiq
یک ابزار فوق العاده برای هر کسی است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت رابط کاربری و بهبود تجربه کاربری است. این یک ابزار فریم سیمی سریع و با کیفیت پایین است که تهیه پیش‌نویس نسخه‌های مختلف رابط کاربری را بدون گرفتار شدن در جزئیات مربوط به رنگ‌ها، فونت‌ها و دیگر عناصر طراحی که بعداً در مراحل بعدی قرار می‌گیرند، سریع و آسان می‌کند. چه در طراحی وب تازه کار باشید و چه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی رابط کاربری هستید، Balsamiq یکی از پایین ترین منحنی های یادگیری را در بین هر ابزار نرم افزار طراحی وب دارد. این دارای صدها دارایی است که می توانید در ویرایشگر ساده کشیدن و رها کردن خود از آنها استفاده کنید، و حتی می توانید طرح ها را برای نمونه سازی اولیه به یکدیگر پیوند دهید. گزینه های قیمت گذاری Balsamiq همچنین برنامه را کاملاً در دسترس قرار می دهد، چه به تنهایی کار کنید یا بخشی از یک تیم حرفه ای باشید. با Balsamiq Cloud، بسته به تعداد اسلات طراحی مورد نیاز خود، نه ویژگی هایی که استفاده می کنید، ماهانه یا سالانه پرداخت می کنید. و اگر می دانید که قرار است برای مدت طولانی از این برنامه استفاده کنید، می توانید با پرداخت هزینه یکباره برای نسخه دسکتاپ در هزینه خود صرفه جویی کنید.
 8. Optimal Research
طراحی وب همه چیز این نیست که بدانیم چگونه رابط های کاربری چشم نواز، گرافیک و صفحات وب بسازیم. شما همچنین باید بدانید که کاربران چگونه به صورت آنلاین عمل می کنند، انتظار دارند اطلاعات کجا باشد و چه چیزی را می خواهند از هر وب سایتی پیدا کنند. به همین دلیل است که Optimal Workshop ابزار قدرتمندی است که می توانید در زرادخانه خود داشته باشید. با Optimal Research، هزاران ابزار مختلف را دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کنند تا طرح‌ها را قاب‌بندی کنید و آنها را با شرکت‌کنندگان واقعی تحقیق آزمایش کنید. می‌توانید به سرعت یک طراحی وب‌سایت راه‌اندازی کنید، یک مطالعه ایجاد کنید،
شرکت‌کنندگان را استخدام کنید و ببینید چه مسیرهایی را برای یافتن اطلاعاتی که در ابتدای مطالعه مشخص کرده‌اید طی کرده‌اند. این برای توسعه‌دهندگان وب که با فروشگاه‌های آنلاین کار می‌کنند فوق‌العاده است، زیرا یک نمای کلی از نحوه تلاش کاربران برای یافتن محصولات به شما می‌دهد. این به شما تمام داده‌هایی را می‌دهد که برای قالب‌بندی و ساخت طراحی‌های وب‌سایتی که کاملاً کاربردی هستند و به کاربران شما خدمات می‌دهند، نیاز دارید. در حالی که اگر به عنوان یک سرگرمی روی طراحی وب کار می کنید، ممکن است این کار چندان مفید نباشد، Optimal Research یک ابزار قدرتمند برای متخصصان طراحی وب است، خواه به عنوان فریلنسر، با استارتاپ ها یا به عنوان بخشی از یک تیم طراحی بزرگتر کار کنند.
 9. Google Web Designer
هنگامی که طراحی وب را شروع می کنید، به احتمال زیاد نمی خواهید برای یک ابزار نرم افزار طراحی وب هزینه ای پرداخت کنید. Google Web Designer اگرچه برای کار با Google Ads و Google Display & Video 360 طراحی شده است، اما ابزاری عالی برای شروع کار است. نه تنها رایگان است، بلکه بر روی HTML5 اجرا می‌شود، که یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای دریافت و درک است. همانطور که گفته شد، برای استفاده از Google Web Designer نیازی به کدنویسی ندارید. با این حال، اگر می‌خواهید کد سفارشی اضافه کنید یا در حال یادگیری نحوه کار کدنویسی هستید، می‌توانید ویرایشگر کد را باز کنید تا کدهای HTML5، CSS و جاوا اسکریپت از پیش تولید شده را در حین ویرایش ببینید. 
در مقایسه با برخی دیگر از ابزارهای این فهرست، Google Web Designer اساسی‌تر است. شما محدود به ایجاد تنها عناصر طراحی گرافیکی به جای صفحات وب کامل هستید، و تعداد انتقال ها و انیمیشن هایی که می توانید استفاده کنید محدود است. در حالی که می‌توانید تعاملات را نمونه‌سازی کنید، باید صفحات جداگانه‌ای را برای هر «صحنه» باز کنید، بنابراین دیدن اینکه چگونه همه چیز با هم هماهنگ می‌شوند دشوارتر است. Google Web Designer یک ابزار نرم افزار طراحی وب خوب است که وقتی تازه کار هستید و به دنبال کسب تجربه عملی با طراحی وب هستید، می توانید آن را امتحان کنید. 

10. Justinmind
جاستین مایند یک پلتفرم نمونه‌سازی اولیه برنامه همه‌جانبه است که برای کمک به طراحان وب در ایجاد برنامه‌های کاربرپسند و بصری برای همه دستگاه‌ها طراحی شده است. این یکی از مبتدی‌ترین ابزارهای نرم‌افزار طراحی وب نمونه‌سازی است که در حال حاضر در بازار موجود است، و دارای طیف گسترده‌ای از منابع یادگیری برای کمک به درک طراحی UX است. یکی از اصلی‌ترین مزایای Justinmind، کیت‌های UI از پیش نصب شده آن است که به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های اولیه را برای iOS و Android، و همچنین ساختن فلوچارت‌ها و رابط‌های Wireframe بسازید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید نمونه‌سازی خود را بیشتر پیش ببرید، می‌توانید کیت‌های UI اضافی را دانلود کنید که به شما کمک می‌کند برای دستگاه‌های دیگر مانند Apple Watch و Google Glass طراحی کنید یا عناصر مناسب توسعه‌دهنده را از Bootstrap اضافه کنید.
 این یکی از ابزارهای سنگین‌تر موجود است، زیرا در صورت عدم دسترسی به یک دستگاه تلفن همراه برای آزمایش، شبیه‌سازهای داخلی iOS و Android دارد. به‌علاوه، به‌طور کامل برای طراحی تجارت الکترونیک راه‌اندازی شده است، و نقشه‌های حرارتی آزمایش‌کننده داخلی می‌توانند به شما کمک کنند تا طراحی خود را برای حداکثر فروش تجارت الکترونیک بهینه کنید. مشابه سایر ابزارهای نمونه سازی موجود، Justinmind دارای ویرایشگر کشیدن و رها کردن با رابط کاربری مشابه فتوشاپ است. با این حال، قطعاً منحنی یادگیری مشابه محصولات Adobe را ندارد، و آن را به انتخابی عالی برای طراحان وب مشتاق تبدیل می کند.
 11. InVision Studio
InVision Studio
یکی از جدیدترین ابزارهای نمونه سازی مشترک در دسترس است، و تنها 7.95 دلار در ماه برای طرح حرفه ای آنها، یکی از رقابتی ترین ابزارهای موجود در بازار است. یکی از بهترین چیزهای در مورد InVision Studio این است که از تعداد زیادی ادغام مختلف برای مجموعه طراحی موجود شما مانند Sketch، Photoshop و حتی ابزارهای بهره وری مانند Slack و Trello پشتیبانی می کند. این ابزار نمونه سازی طراحی وب همه چیزهایی را دارد که معمولاً به آن نیاز دارید، خواه به تنهایی کار کنید یا با یک تیم همکاری می کنید. InVision Studio با ابزارهایی مانند تابلوهای جمع‌آوری الهام، تخته‌های سفید دیجیتال، و ابزارهای کامنت‌گذاری بلادرنگ و ویرایش مشارکتی، به شدت بر روی همکاری تمرکز می‌کند.
این یک انتخاب خوب برای کار یا برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود با دوستان است. تنها نقطه ضعف InVision Studio این است که برخلاف برخی دیگر از ابزارهای موجود در این لیست، نمی‌توانید الگوهایی ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید، مگر اینکه شرکت شما هزینه طرح سازمانی را پرداخت کند. این کار مفید بودن برنامه به تنهایی را محدود می کند، به ویژه برای طراحان وب انفرادی، اما ادغام ها به طور بالقوه می توانند به شما در دور زدن این موضوع کمک کنند. 
بهترین ابزارهای نرم افزار طراحی وب در سال 2022
هرگز زمان بهتری برای یادگیری طراحی وب وجود نداشته است. حتی اگر در زمینه طراحی وب باتجربه هستید و به استفاده از فناوری های قدیمی مانند فتوشاپ برای انجام کارهای سنگین طراحی وب خود عادت دارید، گزینه های زیادی برای بهینه سازی گردش کار، بهبود طرح های خود و حتی کمک به شما در تست کاربر وجود دارد. وایرفریم ها و نمونه های اولیه شما
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.